quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar: Elke vergelijking tussen de beide festivals gaat mank en is niet reeel. Knoop dat nou eindelijk eens in je oren!
Ja, en zonder toppersquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ah een festival zonder roze petjes
Ow is de hele line-up al bekend dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow is de hele line-up al bekend dan?
wees blij, die malloot van een heatwave wil je niet op een festival hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow is de hele line-up al bekend dan?
Ik ken m niet persoonlijk. Vind wel dat ie wat teveel kijkt naar wat ie niet leuk vindt ipv andersom. Da's jammer... hopelijk voor hem gaat ie in het normale leven wel van de leuke dingen uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Laton het volgende:
[..]
wees blij, die malloot van een heatwave wil je niet op een festival hebben.
Doe mij dat vrijkaartje... Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit gaat het hem niet worden helaas.
Kreeg nog bijna een vrijkaartje in mijn mik gisteren, maar ik hoef er niet heen met deze hele matige line up. Helaas.
AMEN!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.
pcs. daarn aast vind ik hem zo matig nog niet. Echte grote namen ontbreken, maar BOEIUH !! Ik kijk op Lowlands ook liever naar nieuwe dingen. EN een echte grote naam zou nog bekend worden gemaakt. Oasis waarschijnlijk, maar als Iron maiden alsnog een dagje overkomt uit Assen (heeeel laat bekend makenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Doe mij dat vrijkaartje... Ookal is de line-up nog zo matig, de sfeer alleen al maakt het helemaal goed. Lowlands heerscht. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |