Die waren wel op de poster gekomen denk ik, als ze zouden spelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop weer op de Chemical Brothers
Omdat je jezelf in de wiki moet zetten, en dan volgend topic sta je erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:20 schreef Knekwurst het volgende:
Waarom staat Knekwurst nog niet in het lijstje?
En nu verwacht je medelijden ofzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Oohw, wat een slechte lineup. En ik MOET naar het festival.. oo wat zal ik me vervelen.. aiaiai, en ik ben verplicht om alle bands te zien die ik slecht vind... oo, wat een ramp. En het gaat vast regenen ook...
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Oohw, wat een slechte lineup. En ik MOET naar het festival.. oo wat zal ik me vervelen.. aiaiai, en ik ben verplicht om alle bands te zien die ik slecht vind... oo, wat een ramp. En het gaat vast regenen ook...
Pfff... ik heb een tip voor al die mensen die zo negatief zijn: doe eens gek en ga eens wat namen opzoeken en muziek beluisteren, wie weet kom je er misschien nog achter dat er echt wel verrekte leuke dingen tussen zitten... zomaar een tip... gratis en voor niets, doe er mee wat je wil.
*nooit te beroerd om een fles halfvol te gieten*
Maar er komen natuurlijk nog wel een zooi namen bij lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?
Kijk, ik vermaak me sowieso wel, want mijn amusementsgrens ligt extreem laag. Maar objectief gezien is het gewoon een weinig daverende line-up. Geen gekke uitschieters, geen monsterlijke namen die de dikke letters waard zijn, heel veel herhaling van zetten, en niks dat in zijn eentje al tienduizend kaarten kan wegzetten. Dat rijmde, trouwens.
Kan me de teleurstelling van velen best voorstellen, want als ik niet wist dat de muziek maar voor 50% Lowlands maakt tot wat het is, had ik ook geen ticket gekocht.
De lijst deed mijn maag omkeren, zo slecht, maar nu ik wat nieuwe dingen aan het checken ben (fuckbuttons, crystal castles, tunng, holy fuck) die allemaal wel oke liggen is er toch nog hoopquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:02 schreef BlackRebel het volgende:
Pfff... ik heb een tip voor al die mensen die zo negatief zijn: doe eens gek en ga eens wat namen opzoeken en muziek beluisteren, wie weet kom je er misschien nog achter dat er echt wel verrekte leuke dingen tussen zitten... zomaar een tip... gratis en voor niets, doe er mee wat je wil.
*nooit te beroerd om een fles halfvol te gieten*
Wel als je het met overtuiging in iemand's gezicht schreeuwt!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens... "wegzetten" is geen rijmwoord op "zetten"
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
En wat als je 95% van de namen kent, maar het je niks doet?
Kijk, ik vermaak me sowieso wel, want mijn amusementsgrens ligt extreem laag. Maar objectief gezien is het gewoon een weinig daverende line-up. Geen gekke uitschieters, geen monsterlijke namen die de dikke letters waard zijn, heel veel herhaling van zetten, en niks dat in zijn eentje al tienduizend kaarten kan wegzetten. Dat rijmde, trouwens.
Kan me de teleurstelling van velen best voorstellen, want als ik niet wist dat de muziek maar voor 50% Lowlands maakt tot wat het is, had ik ook geen ticket gekocht.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:34 schreef vogelkooi het volgende:
Dan zet je je ticket toch op martkplaats.!
Heb geen zin om mokende mensen tegen te komen, en zo kan iemand anders die de line-up wel leuk vind een leuk weekend hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |