OK, gelukkig zijn er nog veel meer bands aan het toeren deze zomerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:22 schreef Reddiablo het volgende:
ik vind ze ook niet zo wenselijk...
maar kijk maar eens naar de tourschema's voor zover bekend... allemaal in de buurt medio augustus
Travis lijkt me overigens wel leuk
maar geen officiele info, dat zeg ik je er meteen bij
Voorts zal Lowlands toch ook een paar 'grotere' namen MOETEN hebben
Tja, alles kan op Lowlands, maar de kans lijkt mij toch klein.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
OneRepublic mag wel komengoed optreden in de melkweg zaterdag, en ze kwamen dit jaar nog wel n paar keer terug zeiden ze, dus boeken voor LL lijkt me wel wat
Zou je in je laatste post in het vorige topic, even een link naar deze willen toevoegen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:25 schreef Reddiablo het volgende:
ooh, Depeche Mode is gekickt![]()
![]()
(ff een lame-ass tvp ja)
psst ik wist eigenlijk gewoon niets nuttigers te zeggen en tvp's worden hier gewistquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tja, alles kan op Lowlands, maar de kans lijkt mij toch klein.
ok, ik zal het aan niemand doorvertellenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
psst ik wist eigenlijk gewoon niets nuttigers te zeggen en tvp's worden hier gewist![]()
no prob, is met een paar minuutjes gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zou je in je laatste post in het vorige topic, even een link naar deze willen toevoegen?
Suprise act. Jeweettog!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:46 schreef De Wouzeraar het volgende:
Heeft Depeche Mode afgezegd?
Nee toch?
Als ik de officiële site zo zie word het rood, maar dat zal vast niet zijn ivm het 2006-bandje (is ook rood). Blauw lijkt me wel vet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk hebben ze dit jaar een roze bandje.
Die gaat wederom falen. Vorig jaar whehequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:47 schreef theKiD het volgende:
*Twijfeld nog ff door*
Ow ja.. was ook een schaamteloze TVP.
Hoe is die LL-Fok-meet eigenlijk? Ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar
Zolang het maar niet weer zo'n smerig ROOD WIT bandje is. Ik heb hem continu andersom gedragen. Ga niet met de kleuren van A*ax lopen. BAH BAH BAH!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk hebben ze dit jaar een roze bandje.
Volbeat en Korpiklaani komen? Grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom staat Volbeat niet gewoon bij bands die zeker komen? Is een tourschema op de eigen website ook al een gerucht? Het staat niet op de LL-site, maar daar staat Korpiklaani volgens mij ook nog niet bij.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zolang het maar niet weer zo'n smerig ROOD WIT bandje is. Ik heb hem continu andersom gedragen. Ga niet met de kleuren van A*ax lopen. BAH BAH BAH!
Ach je kan die dingen best schoon houden hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef albertfriet het volgende:
[..]Mensen die na lowlands hun bandje omhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |