Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien hebquote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wenslijstje:
Maoz
Oasis
MGMT
Alphabeat
Jajaja, tvp dus...
Amen! En die 24-uurs tent kunnen ze ook wel afbreken! Vorige keer stond ik daar maandagochtend om 7 uur nog...quote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49 schreef Roellio het volgende:
Niet meer zoveel techno a.u.b.
Heb vorig jaar 8 uur geslapen in 4 dagen en was pas na een dag of 10 weer volledig inzetbaar.
Wel relaxed vrolijk! Lekker in het gras, biertje erbij, muziekje op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien heb
mag hopen van nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens, heeft Snoop gisteren tijdens zijn concert nog iets laten vallen over een eventuele verschijning op Lowlands?
Zet jezelf erbij in de Wiki zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef frame-saw het volgende:
Waarom sta ik nog niet op het komers-lijstje?
dacht precies hetzelfde, liep op Roskilde echter uit op een debacle (zelfs stoned was er geen fuck aanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Niet dat ik nu groot fan ben van Snoop ofzo, maar toch, het lijkt me best humor...
Sex Pistols gaat echt mijn pannekoekenmoment worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef skyrebel het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de sexpistols. Gerucht dat Dropkick Murphys komen, zal wel kloppen. Staan ook op Pukkelpop en het is zo ongeveer wel het onkruid van lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |