Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien hebquote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wenslijstje:
Maoz
Oasis
MGMT
Alphabeat
Jajaja, tvp dus...
Amen! En die 24-uurs tent kunnen ze ook wel afbreken! Vorige keer stond ik daar maandagochtend om 7 uur nog...quote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49 schreef Roellio het volgende:
Niet meer zoveel techno a.u.b.
Heb vorig jaar 8 uur geslapen in 4 dagen en was pas na een dag of 10 weer volledig inzetbaar.
Wel relaxed vrolijk! Lekker in het gras, biertje erbij, muziekje op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien heb
mag hopen van nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens, heeft Snoop gisteren tijdens zijn concert nog iets laten vallen over een eventuele verschijning op Lowlands?
Zet jezelf erbij in de Wiki zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef frame-saw het volgende:
Waarom sta ik nog niet op het komers-lijstje?
dacht precies hetzelfde, liep op Roskilde echter uit op een debacle (zelfs stoned was er geen fuck aanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Niet dat ik nu groot fan ben van Snoop ofzo, maar toch, het lijkt me best humor...
Sex Pistols gaat echt mijn pannekoekenmoment worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef skyrebel het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de sexpistols. Gerucht dat Dropkick Murphys komen, zal wel kloppen. Staan ook op Pukkelpop en het is zo ongeveer wel het onkruid van lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |