abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60931848
Helaas, het festival is voor dit jaar alweer voorbij. Maar de data voor volgend jaar zijn al bekend: 21, 22 en 23 augustus.

A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 / 15 + 16 + 17 augustus / evenenemententerrein Walibi World - Biddinghuizen - Nederland

* Welkom in het eerste doldwaze naprettopic van Lowlands 2008*

De programmakrant met tijdschema zat dit jaar bij de nrc.next van donderdag 24 juli en is nu tevens hier te downloaden.

PROGRAMMA
Zie: http://www.lowlands.nl/programme.php

BLOKKENSCHEMA
Zie: http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php

WAT IS WAAR

VORIGE TOPICS TERUGLEZEN
Het eerst officiële Lowlands 2008 topic
A Campingflight To Lowlands Paradise 2008 - Deel 2
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 deel 3
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 deel 4
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #7
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #11
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #13
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #14
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 - #15
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #16
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #17
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #18
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #19
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #20
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #21
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #22
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #23
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #24
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #25
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #26
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #27
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #28
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #29
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #30
A Campingflight to Lowlands Paradise #31
A Campingflight to Lowlands Paradise #32
Het Lowlands 2008 Na-neuk Topique #1

DE IMMER FALENDE FOK! LOWLANDSMEET
Lowlands meet 2008
Lowlands Meet 2008 #2
Lowlands-Meet! (2007)
Lowlands meet #2!
Lowlands-Meet! (2006)
Lowlands meet 2! (2006)

WAT MAG IK WEL EN NIET MEENEMEN?
Zie: http://www.lowlands.nl/content.php?page=verblijf_faq

LEUKE LINKS ENZO
Terugblik Lowlands 2006 op VPRO's 3voor12
De al-dan-niet officiële Lowlands Myspace
Daily Paradises 2006
Harry de Helikopterman
Lowlands de Powlands
Afleveringen LTV 2001 t/m 2005
Lowlands Merchandise op Thanx.nl
De Lowlands CD
Koffie Wekker
Lowlog
Lowlands@Last.fm
Lowlands@Youtube
Low-lands
Lowlandsfestival

ANDERE LOWLANDS-ACHTIGE TOPICS
De elende van Lowlands (de enige echte)
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee [deel 2]
Dance @ Lowlands 18 t/m 20-08-2006

(tot en met 08 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed
06 - 117,50- 55.000 (uitverkocht) rood/wit stof , die werd gesealed
07 - 125,- 55.000 (uitverkocht) groen/wit stof, gesealed
08 - 132,30 - 55.000 (uitverkocht) cyaan/wit stof, gesealed

Welke FOK!ers gaan?
addict.for.dramatics, AffenStrudel, Afx./Rhanna, Albert86, AMDB, AntonWolf, Aoristus, Ascaroth, BlaBlub, BlackRebel, Blight, BloodyLotte, Boskameel, Brahimov, Breuls, Brother52, Byte_Me, cappp, chansadres, CherryLips, Coiler, crossover, Cyclonist, Da Hopman, Da_Ripper, Damienr, De Wouzeraar, De_Brandweer, Diaan73, Diertjuh, DistantDreamer, DJKiwi, Dupje, ebeaydojraes, Eventic, Evil_Koekje, EvilWasp, FLR, Flyguy, foowout, Frame-saw, G-Sas, GotC, Grobbel, HeavenShallBurn, i2Them2, icebliss, Idioteque, kciR, Kekaa, kesselman, Knekwurst, kreuk050, Kweek89, Laton, Leonos, Longmen, Lov1, Love Mae King (draait ook, in de India op vrijdag en Bravo op zaterdag):) Lunko1979, MadGuy, Mar10Segovia, Markeerstift, Mathijz, Maxor, Memento-Mori, Metalfrost, Mistaken, MPG, Muck, Myster_E, Nectarientje, neggix, On, ondeugend, Papadoupoulos, PastoorPeter, Peaceman, Pensylvania, petre86, Pietklaas, Pinball, plumbum, PogueMahone, Portie, rece, Reddiablo, Refused., RedGuy, Roellio, rubbereend, ruud_fr, ScottTracy, siraic, SKa_BoSS, skyrebel, SpauldingPF, super-muffin, Tinuzzz_Talpa, Toad, Tonio-mcdo, Tourniquet, TwistedDarling, UncleSam, vogelkooi, VrAnKiE, WalterSobchak, WHATSHESAID, Zeiksnor

OP
Issie vol? Neem deze OP voor 't nieuwe topic: klik

[ Bericht 49% gewijzigd door Tinuzzz_Talpa op 18-08-2008 19:46:07 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:40:07 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60931867
De achtste keer Lowlands.
Een bijzondere keer, omdat ons kind in oprichting mee was.
Hierdoor ook wat beperkter in ons heen en weer geslenter over het terrein, maar op zich leek dat niet zo'n probleem, aangezien het programma minder 'must sees' had dan andere jaren.
Dag 1:
Het was ook een bijzondere keer, omdat we voor het eerst (!!!) op tijd op het terein waren om de openingsact, Henry Rollins, mee te maken.
Dit was bijzonder en ook zeker leuk, maar na een half uur ging de glans er wel een beetje af.
Op advies van het lowlandsboekje naar Tom Baxter gelopen, maar dat was wat aan de saaie kant.
Op naar POTUSA, de enige keer dat we bij de Alpha te ontdekken waren trouwens. Zij deden een prima optreden. Amy Macdonald was niet onaardig, maar een heel optreden van haar is teveel van het goede, daarbij wilden wij een mooi plekje in India hebben voor het optreden van the Ting Tings. Leuk, swingend optreden. Santogold van buiten meegekregen, maar dat deed me niet zoveel.
Voor ons eindigde de dag hier. We hadden Infadels eigenlijk nog mee willen pakken, maar bobette was vermoeid en wilde er niet meer op wachten. Geen probleem, we hebben ze toch al eens eerder gezien.

Dag 2:
Graag had ik Ane Brun willen zien, maar dat bleek helaas geen haalbare kaart. Nightwriters was dit wel en dat was erg leuk. Wel zonde dat Joost Zwagerman er niet bij was. Christophe Vekeman was de topper trouwens. Daarna snel richting Blood Red Shoes. Dat viel jammerlijk tegen. Voordeel was dan wel weer dat we een groot deel van Tunng meegekregen hebben. Prachtig! Mooi moment ook dat de band - ik meen - het derde nummer compleet verprutsten en gewoon het nummer afbraken met de woorden dat het toch een 'shit-song' was.
Op naar The Breeders! British Sea Power op de achtergrond, op weg naar de Grolsch.
Wat blijft de tent leeg!
Jammer! Alhoewel, het is te begrijpen. Voor wie The Breeders niet kent, of misschien moet ik wel zeggen: voor wie The Breeders nog nooit live gezien heeft, is het een zware bevalling. Vooral het begin is werkelijk dra-ma-tisch! Logisch dat er dan mensen snel afhaken. Na 2 nummers rammelt het hier en daar ook nog wel, maar toch ben ik er weer voor gevallen. Het geneuzel, het gerammel, het ongekende plezier van de zusjes blijft er voor zorgen dat hun optredens leuk zijn. Van een andere band zou je het waarschijnlijk niet accepteren, maar wel van hun. Ga maar na... je moet er toch niet aan denken dat The Breeders een perfect optreden geven??!!!!
Na dit optreden zijn we blijven hangen bij de Grolsch, in afwachting van The Sex Pistols. Tja, wij hebben maar een half uur gezien en dat was een beetje redelijk... niet meer dan dat.
Op naar India, naar de koningen van de zwartgalligheid: Gutter Twins! Prachtig optreden! Donker, duister..heeeerlijk!

Dag 3:
Traditioneel de zwaarste dag, maar zowaar, het lijkt mee te vallen.. al ben ik in het begin nog wel wat brak van het vele bier op de zaterdag...
We openen met een stukje Extince. Niet mijn genre, maar zeker niet slecht! Lykke Li is aandoenlijk mooi. De muziek bedoel ik .
Op naar Echo2 voor Gorilla. Een leuk concept, waarbij de 4 gasten commentaar geven op de gemaakte visuals. Vooral Leon Verdonschot blinkt uit in zijn uiteenzetting van ogenschijnlijk links of rechts zijn en laat je goed nadenken over je mening. De zanger van The Spades geeft een duidelijke visie op enkele actuele onderwerpen. Jammer is dat Agnes Kant vooral voor de SP praat. De geestelijk vader van Fokke en Sukke, Jean-Marc van Tol maakt er enkel een promopraatje voor zijn eigen werk van. Beetje jammer, dan heb je het niet goed begrepen, denk ik dan. Dat je een paar plaatjes van Fokke en Sukke erbij haalt ter illustratie, oké, maar dit was pure Fokke en Sukke promotie. Hij had wat mij betreft weg mogen blijven!
Nu hadden we een lange pauze. Niet erg, want nu konden we even naar de plato, voordat we naar de film This is England gingen. Het viel mij op dat het afgeladen vol was. De film was dan ook de moeite waard! Bijkomend voordeel: de storttbij is totaal aan ons voorbij gegaan!
Op naar Sigur Ros. Helaas, helaas konden we dit niet helemaal zien (het was weer betoverend mooi) , omdat we een goede plek bij Dresden Dolls wilden hebben.
Drie keer hebben we ze al gemist en dit keer wilden we geen risico nemen. Gelukkig werden we niet teleurgesteld! Wat een optreden! Prachtig de chemie op het podium. Ja, dit was absoluut het hoogtepunt van het weekend!

de onvermijdelijke lijstjes (beperkt tot enkel muziek):

Top:
1. The Dresden Dolls
2. Sigur Ros
3. Gutter Twins
4. Breeders
5. The Ting Tings
6. Tunng/ POTUSA /
7. Lykke Li

Tegenvallend:
Blood Red Shoes, Sex Pistols, Tom Baxter, Amy Macdonald
pi_60931909
In het kort:

1. Sigur Ros
2. The Flaming Lips
3. Iron and Wine

Verder nog geniaal:
- Yeasayer
- Blood Red Shoes
- Presidents of the USA (zoals verwacht)
- deadmau5
- Stephen Lynch (zoals verwacht)
- Modeselektor (zoals verwacht)
- Elbow
- Dansen met Jón Þór Birgisson (oftewel, leadzanger van Sigur Ros) in de magneetbar.
pi_60931916
Wij hebben vrijdagavond nog met een gigantische rode ballon van the flaming lips over het terrein gerend.
pi_60931917
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.

Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
Ik ben een Kees fan maar moet eerlijk zeggen dat het ook wel een beetje uit de hand liep met al die spullen. Was op zich goed dat die picknick tafel op den duur werd weggehaald.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60931930
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:41 schreef miekd het volgende:
In het kort:
- Dansen met Jón Þór Birgisson (oftewel, leadzanger van Sigur Ros) in de magneetbar.
Hij was er dus...
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:42:50 #7
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60931954
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Waarom stond het er dan?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:42:50 #8
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60931955
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toen iedereen planten ging rausen voor Kees in het Limagebied werd een gastje die met een bloembak liep door 3 undercover agenten aangehouden en moest mee komen voor een boete. Die arme jongen rende samen met een vriend van 'm weg omdat ie er (terecht) vanuit ging dat het een grap was.

Rare actie van de politie om hem af te voeren terwijl er op datzelfde moment een picknicktafel, een kliko en een berg mensen met afgebroken takken in de Lima stonden (O+!)
Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.
pi_60931960
Leuk weekend gehad.

Tunng Henry Rollins Black Mountain Magneetbar Flaming Lips
Yeasayer viel een beetje tegen.

En het eten was weer heerlijk Baguette zalm Panini met chorizo
pi_60931976
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef snorfiets het volgende:

[..]

clown met een zere elleboog gezien?
x
niet op de post
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:29 schreef Longmen het volgende:

[..]

Lekker in de regen ook?
EHBO-post
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
wij hadden zaterdag op zondag op onze camping iemand die er heilig van overtuigd was dat een tent van opnze groep die van haar was, ze kon geen stap meer zetten zonder zich vast te houden ::') en ze dook gewokon de tent in ook waar dus al mensen lagen, uiteindelijk ios ze maar gehaald door dr vriendinnen, echt wat waren sommigen ver heen
En dan zie je de mensen die knock-out bij de ehbo lagen nog niet eens
dag
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:44:01 #11
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_60931991
Sigur Ros was inderdaad erg mooi, daar ga ik zeker meer van luisteren. Alleen: The Flaming Lips??? Leek op een foking kinderfeestje, dat was echt gewoon veel te veel overdreven en ik liep spoedig hoofdschuddend de tent weer uit.
pi_60932003
Oh fuck ja, Iron & Wine, gansch vergeten. Prachtig weer
pi_60932029
Dag 1
Omdat ik redelijk dichtbij woon, geen 20 meer ben en er weer vrienden bij mij bleven logeren, ben ik op en neer gaan rijden. Gelukkig hadden we een bobette zodat ik de eerste 2 dagen wel gewoon kon drinken
Deze keer zijn we eens redelijk op tijd vertrokken zodat we nu eens op tijd waren voor Henry Rollins. Voor het eerst sinds jaren dat ik de openingsact zag. Henry was onderhoudend, had leuke verhalen maar na een half uurtje had ik het wel gezien en was het tijd voor een broodje tonijnsalade. Hierna naar de India gelopen om een stuk van Tom Baxter te zien. Singer/songwriters kan ik over het algemeen wel waarderen aar ze hadden beter die andere Tom (McRae) kunnen boeken. Dit had ik na 2 nummers wel gezien en ben richting de Grolsch gegaan om een stuk van Killswitch Engage te zien. Hier bleef het ook maar bij een paar nummers. Muzikaal was het wel aardig maar ze hebben een ontzettend irritante gitarist die constant over het podium staat te huppen waardoor ik het niet om aan te zien vond. Tijd dus om richting de Alpha te gaan voor The Presidents of the USA. Zoals ik al had verwacht zetten ze geweldig optreden neer. Een goede mix van oud en nieuw werk en veel contact met het publiek. Na het optreden nog even na zitten genieten op de heuvel om daarna een stukje van Amy MacDonald mee te pakken. Op zich was het best wel aardig maar niet helemaal mijn ding zodat ik mooi de tijd had om weer even wat te gaan eten. Daarna naar The Ting Tings wezen kijken die een goed optreden neerzetten. Vanaf dat moment ben ik de draad helaas een beetje kwijt. Niet dat ik dronken was of zo maar ik kan me niet echt meer herinneren of ik daarna nog wat gezien heb of dat we richting auto gegaan zijn.

Dag 2
De dag begon voor mij met Korpiklaani. Folkmetal kan best leuk zijn maar in dit geval was het iets te veel folk naar mijn smaak. Het optreden was wel aardig maar het geheel had een redlijk hoog 'net niet' gehalte. Bij het uitlopen van de tent liep ik een vriendin tegen het lijf waarmee ik naar de Charlie ben gelopen om naar Headphone te gaan kijken. Een leuk bandje die ik zeker in de gaten ga houden. Hierna nog een klein stukje van Gem gezien wat wel aardig was maar niet meer dan dat. Vervolgens via Mindless Self Indulgence (erg fout maar best wel leuk) naar de X-ray gegaan om een van de acts te zien waar ik heel erg benieuwd naar was. Beardyman stelde niet teleur. Toch ben ik voor afloop van zijn optreden de X-ray uitgelopen want het was gewoon veel te warm binnen en we wilden nog een stuk van de Blood Red Shoes zien maar die vielen mij een beetje tegen zodat ik mooi op tijd bij Claw Boys Claw kon zijn. Helaas heb ik hier maar de helft van kunnen zien want ze waren ouderwets goed op dreef maar mijn maag begon te rammelen en ik was erg benieuwd naar de nieuwe zangeres van Nightwish die mij 100% is meegevallen. Ze heeft dan wel niet het bereik van Tarja maar haar stem is veel natuurlijker en er staat nu weer echt een band op het podium. Na Nightwish bijna in volle sprint richting The Breeders gegaan want ik wilde zo weinig mogelijk van dit optreden missen. Het rammelde aan alle kanten maar dat hoort bij ze. Geweldig om te zien hoeveel plezier zij op het podium hebben. Na the Breeders een beetje bij de Grolsch rond blijven hangen om het eerste stuk van deSex Pistols te zien want als er dit jaar legendes op Lowlands stonden, waren zij het wel. Hun optreden was best wel grappig maar kon me niet echt boeien waardoor ik mooi op tijd bij The Gutter Twins kon zijn. Ze begonnen vrij sterk maar na een minuut of 20 begon het naar mijn idee een beetje in te zakken, zodat ik het 2e gedeelte van hun optreden van buiten de tent heb beluisterd waar het nog best wel aan te horen was. Hierna was het weer tijd om de auto eens op te zoeken.

Dag 3
Nederhop is niet echt 'mijn ding' maar vandaag begon met een stukje Extince. Het was best goed aan te horen maar na een nummer of 5 had ik het wel gezien. Als 2e stond Lykke Li op mijn programma. Wat ik hiervan heb gezien was best wel goed maar ik had een paar mensen afgesproken zodat ik hier eerder weg moest. Na het laatste stukje van Hit me TV zijn we de Bravo ingelopen naar Hercules and Love Affair wat me totaal niets deed. Gelukkig kon ik ik terug naar de India waar Textures bezig was. Lowland is voor mij niet compleet zonder een goede metalband en ze voldeden volledig aan mijn verwachting. Het was goed en hard. Wat wil je nog meer van een metalband. Hierna even wat gegeten en de eerste 2 nummers van Yeasayer gezien om weer terug naar de Bravo te keren voor Jamie Lidell. Met de band erbij op het podium was het best wel goed maar zodra hij er alleen stond werd het een stuk minder. Dat komt waarschijnlijk omdat ik Beardyman al had gezien die hetzelfde kan als Jamie maar dan 4 keer beter. Dat ons mooi de tijd om even in het gebied bij de Lima rond te hangen met de The Pedro Delgados op de achtergrond. Tricky kende ik eigenlijk alleen van naam dus vond ik het wel tijd om daar eens verandering in te brengen. Het is mij absoluut niet tegengevallen. Ook als de stortbui er niet was geweest, was ik tot het eind gebleven. Na dit optreden even wat te eten gehaald en naar een band wezen kijken waar ik nog nooit van gehoord had. Asakusa Jinta was erg tof en die gasten hebben een geweldige bassist. Helaas moest ik ook hier eerder weg want ik wilde het eerste stuk van Sigur Rós zien. Ik had gelukkig al een stuk van ze gezien op Hurricane maar toch moest ik met pijn in mijn hart halverwege het optreden richting India om naar The Dresden Dolls te gaan. Hun optreden was geweldig. Ik had ooit wel eens iets van ze gehoord maar ik had geen idee dat het zo goed zou zijn. Vooral hun cover van Warpigs vond ik super. Een perfecte afsluiter voor een, wat mij betreft, zeer geslaagd Lowlands.

Top (in willekeurige volgorde):
The Presidents of the USA
The Breeders
Beardyman
Tricky
Sigur Rós
Textures
Nightwish
The Dresden Dolls
Claw Boys Claw

Helaas gemist:
British Sea Power
Franz Ferdinand
Underworld
Editors
Iron and Wine
MGMT
Anti-Flag

Helaas gezien:
Tom Baxter
Killswitch Engage
Hercules and Love Affair
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:44:54 #14
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932033
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Horloge het volgende:

[..]

Wtf!! Ik heb nog even overwogen (voor zover je het dat mag noemen om zo'n tijd als je al redelijk ver heen bent) om er één bij die 'eerlijke' koffie-tent mee te nemen, maar goed dat we dat niet gedaan hebben zeg.
Tja, ik vond het vooral lullig voor dat ventje, alsof je daarmee het probleem oplost. Nu verziek je zijn Lowlands op de laatste avond, terwijl er wel belangrijker zaken zijn
pi_60932045
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef rood_verzet het volgende:
Sigur Ros was inderdaad erg mooi, daar ga ik zeker meer van luisteren. Alleen: The Flaming Lips??? Leek op een foking kinderfeestje, dat was echt gewoon veel te veel overdreven en ik liep spoedig hoofdschuddend de tent weer uit.
The Flaming Lips verbloemen hun muziek ook met de show. m.a.w. muzikaal niet veel aan.
pi_60932065
Dude, flaming lips was 1 van mn hoogtepunten. Geweldig!
pi_60932099
Ik heb me weer fantastisch vermaakt op mijn 3de Lowlands!

Even in het kort:

Leuke, puike, toffe dingen
- POTUSA, gewoon leuk uitkateren.
- Hadouken! Deze jongens hebben mij echt verrast, heerlijk uit mn plaat gegaan.
- Jaya the Cat
- Blood red shoes, ben fan!
- The Breeders
- The Hives
- Sigur Ros, wat was dat mooi
- Het eten in het algemeen op Lowlands, ik blijf maar eten.

Lichtelijke minpuntjes
- Onregelmatige busverbinding naar het terrein waardoor we drie uur later aankwamen dan vorig jaar.
- The Kooks, had toch meer verwacht maar desondanks een leuke show
- Sex pistols, way kut.
- Plain white T's, om te huilen!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:46:59 #18
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60932108
Pff ik leef ook weer even een top 4 doen

1. Crystal Castels
2. Pendulum
3. Andy C
4. Kei hard housen in de loempia stand omdat het regent tijdens sigur ros

Verder kwam ik Faberge van DJVT nog tegen zeer relaxte kerel hij was wel zo stoned als een aap
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60932111
Ik vind het bandje van dit jaar cyaan:

Mee eens?
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:47:28 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60932115
Hoe was Editors?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60932122
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beardyman heb ik nog in m'n wagen gehad
dag
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:48:35 #22
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60932157
Wat was de deal met die 1 pinautomaten? Dat is toch veel te weinig man!
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:48:44 #23
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_60932159
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Dude, flaming lips was 1 van mn hoogtepunten. Geweldig!
Ik was mijn truffels vergeten, anders had ik het wellicht leuk gevonden
pi_60932162
simian mobile disco, joost van bellen, shinedoe, ellen allien, bart skils, erol alkan

editors, leuk voor 10 minuten, maar daarna kom je erachter dat al de platen hetzelfde klinken..

x
pi_60932183
Pete Philly en Vive la Fete waren ook goed btw. Alleen vind te geluid in Bravo nooit zo goed, maar dat ligt wellicht aan de plek waar ik sta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')