Ik denk het.quote:
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken
x
Dat was voor die loempiakraam. Toen kwam er een dikke dude die dacht dat ie heel lollig was. Sprintte die steeds naar dat bekertje om 'm snel van dat touwtje af te trekken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja echt, die heeft zijn kaartje gekocht om bekertjes te verzamelen en om zoveel mogelijk geld op te halen, dat moet haast wel.
Ik vond het wel grappig dat iemand een gaatje had gemaakt in een bekertje, en toen er een touwtje aan deed, vervolgens in het gras legde, zand over het touwtje en wachten tot iemand het bekertje op wil pakken.. Er stond een hele groep om heen die echt "Ahh" riepen..
Ja, een vriend van me volgens mij, ik ving zoiets op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef Lov1 het volgende:
Nog mensen ziek geworden van de hamburgers op vrijdag?
Die kerel pakte gewoon nog een beker bier van mij af waar nog zeker 1 slok in zat, 2 seconden later lag hij in de modder met zijn bekertjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.![]()
Mensen doen op zo'n festival gewoon wat ze leuk vinden en niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Ik heb een paar van die gasten wel nog nageroepen dat ze heel rap mijn beker terug moesten leggen waar ze 'm vonden, maar dat maakte volgens mij niet echt veel indruk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die kerel pakte gewoon nog een beker bier van mij af waar nog zeker 1 slok in zat, 2 seconden later lag hij in de modder met zijn bekertjes
Ik kwam hem tegen bij de Sex Pistols, stond met een maat een biertje te drinken. Biertje was op, ik trap (uit gewoonte) het bekertje kapot op de grond en die gast komt zo kwaad naar me toe en steekt zn middelvinger naar me op. Ik had even een wtfquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
Ja ik heb diezelfde kerel ook echt vaak in de vuilniszakken zien graaien om er daarna nog een halve loempia of nasi uit te zien graaienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die gasten wel nog nageroepen dat ze heel rap mijn beker terug moesten leggen waar ze 'm vonden, maar dat maakte volgens mij niet echt veel indruk.
Check! Ik stond zaterdagavond 5 minuten naast een vuilnisbak, in die tijd kwamen er twee (!!) bekerzoekers de bakken doorzoeken. Een met een losse zaklamp en een met een mijnwerkerlamp op zijn harses.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die gozer heb ik inderdaad ook gezien, met een standaard tasje op weg om bekertjes te zoeken.
Ik heb zelfs iemand 's avonds in het donker met een zaklampje zien zoeken naar bekers.....
Hulde!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Dat er zoveel mensen commentaar hebben op de bezigheden van anderen op dit soort brede festivals. Elk jaar is er weer hetzelfde gezeik. Die snapt niet dat er mensen zijn die nauwelijks naar optredens gaan en tot 18u bij hun tent hangen, de ander snapt niet dat er mensen naar de 'dance' gaan, weer een ander snapt niet dat mensen midden in de alpha zich fijn laten drukken en dan heb je er ook nog die niet snappen dat mensen films gaan kijken.![]()
Mensen doen op zo'n festival gewoon wat ze leuk vinden en niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Dat vind ik dan wel weer tof, want welke randdebiel bedenkt op werkelijk elk festival dat het leuk is als er bekers in de pisbakken liggen? Ik ben dus blij dat er mensen zijn die ze eruit halen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Er jawel, er werden zelfs weer bekers uit pisbakken gehaald.. How Low can you go..
Ik ben blij dat ze er niet inliggen, maar om dit nou tof te noemen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer tof, want welke randdebiel bedenkt op werkelijk elk festival dat het leuk is als er bekers in de pisbakken liggen? Ik ben dus blij dat er mensen zijn die ze eruit halen.
Die dingen gewoon consequent stuktrappen als je je biertje op hebt. En als het een beetje kan recht voor de neus van die schooiers. Opzouten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die bekerrapers zijn zo stom. Maar goed, Roskilde is wat dat betreft echt nog veel erger. Honderden zigeuners kopen Roskildekaartjes en beuken zich vervolgens een week lang tussen de mensen tijdens optredens door om bekers op te rapen, de laatste druppels op je te loodsen en de lege bekers vervolgens in van die blauwe IKEA-tassen te verzamelen.
Ik vind dat zo zonde he, er zijn genoeg mensen die naar een festival gaan om gezelligheid en muziek, en niet om geld te verdienen met bekertjes.
Ik miste de openluchtbioscoop.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:50 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hulde!
Stel dat iedereen hetzelfde zou willen, gezellige boel!
Wat ik wel een beetje miste op het gebied van films, is wat meer foute flauwe/humorfilms ---> kan mij nog hilarische sessies herinneren jaren geleden van kijken naar South Park, Ali G en Costa.... Films waarbij het publiek lekker gaat meejoelen liefst in de nachtelijke uurtjes... was relatief veel serieuze boel dit jaar (wel heel goede films, daar niet van)
Beterschap!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef lienelien het volgende:
ik ben ziek
Ik lees al jullie verslagen morgen wel. Of woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |