abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:27:45 #101
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933435
Niemand de film This is England gezien? Was een zeeeer goede film.
pi_60933487
whatever.
pi_60933495
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Tja, ik heb niet zoveel genoten als vorig jaar helaas , de bands die ik zo ongeveer gezien heb zijn: Killswitch Engage, Volbeat, PotUSA, Nightwish, HIM, stukje Wombats, the National, The Kooks, stukje NERD, Danko Jones, MSI, AntiFlag, MGMT enneh dat was het wel zo'n beetje...nouja tenminste wel twee gave films gezien (Persepolis en Heavy Metal in Baghdad)
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken

x
pi_60933500
oh, ik reageerde op die longblaasjes nazi.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:30:40 #105
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_60933528
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?
Tranquillo
pi_60933531
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Wel No Country for Old Men gezien.
Goeie film, maar ik schrok me de tering toen een telefoon ging in de film.
pi_60933536
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef icebliss het volgende:

[..]

Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?
Volgens mij pas net op DVD in NL.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:31:23 #108
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933546
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef snorfiets het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken

x
Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?
pi_60933566
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?
Precies, even lekker zitten en relaxen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:33:18 #110
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60933583
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.

Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?

Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:33:43 #111
20720 brother52
Dus..........
pi_60933591
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
Ja, ik ben ook geweest
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:35:36 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933630
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.

Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?

Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...
pi_60933634
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:36:10 #114
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60933648
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel gerookt in de tenten om eerlijk te zijn. Wel minder dan andere jaren.
Overigens vind ik wel dat er in Echo, Echo 2 en Juliet niet gerookt moet worden. In echo 2 heb ik het ook een paar mensen zien doen. Terwijl die helemaal dicht is. Dan vind ik het best asociaal eigenlijk.
En dan ook nog een joint... maakt me niets uit maar in de echo vind ik het niet kunnen.
Make love, not war ☮
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:36:20 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933656
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook geweest
Goh... was je getipt door iemand?
pi_60933662
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef peaceman het volgende:

[..]

WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...
Jij ook al.
pi_60933664
quote:

Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:36:40 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60933669
quote:
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan.
Behoorlijk ja. Dat was voorheen inderdaad wel anders.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60933670
quote:

Ook gespot:
bekerraper zoekende in een vuilnisbak, die daar tevens een smakelijke loempia ontdekte
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:37:03 #120
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933681
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef user_friendly het volgende:

[..]

Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.
HET hoogtepunt wat mij betreft.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:37:35 #121
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60933697
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!
Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:38:42 #122
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60933712
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ook gespot:
bekerraper zoekende in een vuilnisbak, die daar tevens een smakelijke loempia ontdekte
Ik heb altijd de neiging die mensen bij hun benen op te tillen zodat ze head first de vuilnisbak in donderen. Maar eigenlijk hoef ik mensen die in vuilnisbakken graaien ook niet per se aan te raken.
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:39:14 #123
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60933733
quote:

Die gozer heb ik inderdaad ook gezien, met een standaard tasje op weg om bekertjes te zoeken.

Ik heb zelfs iemand 's avonds in het donker met een zaklampje zien zoeken naar bekers.....
Make love, not war ☮
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:39:59 #124
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60933743
quote:

Ja echt, die heeft zijn kaartje gekocht om bekertjes te verzamelen en om zoveel mogelijk geld op te halen, dat moet haast wel.

Ik vond het wel grappig dat iemand een gaatje had gemaakt in een bekertje, en toen er een touwtje aan deed, vervolgens in het gras legde, zand over het touwtje en wachten tot iemand het bekertje op wil pakken.. Er stond een hele groep om heen die echt "Ahh" riepen. .
The Most Incredible, Baby
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:40:07 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60933749
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.
Weggespoeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')