Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet zoveel genoten als vorig jaar helaas, de bands die ik zo ongeveer gezien heb zijn: Killswitch Engage, Volbeat, PotUSA, Nightwish, HIM, stukje Wombats, the National, The Kooks, stukje NERD, Danko Jones, MSI, AntiFlag, MGMT enneh dat was het wel zo'n beetje...nouja tenminste wel twee gave films gezien (Persepolis en Heavy Metal in Baghdad)
Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Niemand de film This is England gezien? Was een zeeeer goede film.
Wel No Country for Old Men gezien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef peaceman het volgende:
Niemand de film This is England gezien? Was een zeeeer goede film.
Volgens mij pas net op DVD in NL.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef icebliss het volgende:
[..]
Had 'm al gezien een tijd voor Lowlands, is inderdaad een goede film. Snap alleen niet waarom 'ie nu pas 'ontdekt' wordt, is al een tijdje uit volgens mij?
Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet waarom je op een festival een film zou gaan kijken
x
Precies, even lekker zitten en relaxen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er een gat in de programmering zit en je wilt relaxen tijdens een leuke film... Wat is daar op tegen?
Ja, ik ben ook geweestquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?
Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef peaceman het volgende:
Maar weinig mensen naar The Dresden Dolls geweest of niet?
En dan ook nog een joint... maakt me niets uit maar in de echo vind ik het niet kunnen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ik heb ook wel gerookt in de tenten om eerlijk te zijn. Wel minder dan andere jaren.
Overigens vind ik wel dat er in Echo, Echo 2 en Juliet niet gerookt moet worden. In echo 2 heb ik het ook een paar mensen zien doen. Terwijl die helemaal dicht is. Dan vind ik het best asociaal eigenlijk.
Goh... was je getipt door iemand?quote:
Jij ook al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
WIj hebben nog een vrouw zien zoeken in de afvalbakken... dat vind ik toch wel het dieptepunt...
Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan. Wel grappig, maar dat was in 'mijn tijd' wel anders. Je oudste shirtjes en broeken mee was toen het credo. Nu lijkt het wel een modeshow met al die sjaaltjes, armbanden en jurkjes. Oh en what's up met de glimmende spandex leggings in discokleuren? Is dat een nieuwe LL-trend ofzo?
Behoorlijk ja. Dat was voorheen inderdaad wel anders.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Nog even over style: het viel me op dat er zoveel (jonge) mensen uiterst stylish verantwoord op pad gaan.
Ook gespot:quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Gek werd ik trouwens van de fanatieke bekerverzamelaars. Sommigen slaan echt door. Zo waren er mensen die nog voor we ons drankje ophadden, al aan ons vroegen of ze de bekertjes mochten. Er was ook zo'n vage figuur (klein, zwartedreads, zwerver-look) met tuinhandschoenen aan die fulltime bekers aan het rapen was, vooral rondom de heuvels bij Alpha. Die gozer heeft het hele festival gemist. Ik snap dat niet!
HET hoogtepunt wat mij betreft.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Ja was vrij rustig bij dresden dolls in de india. ongeveer 3 kwart of halfvol. Wat mij betreft wel een van de hoogtepunten dit jaar.
Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Idd. Ik voel me een arme sloeber met m'n armybroekje en m'n eenvoudige bandshirt! Lijkt wel een modeshow daaro!
Ik heb altijd de neiging die mensen bij hun benen op te tillen zodat ze head first de vuilnisbak in donderen. Maar eigenlijk hoef ik mensen die in vuilnisbakken graaien ook niet per se aan te raken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook gespot:
bekerraper zoekende in een vuilnisbak, die daar tevens een smakelijke loempia ontdekte![]()
Die gozer heb ik inderdaad ook gezien, met een standaard tasje op weg om bekertjes te zoeken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vond dat groepje mensjes-met-downsyndroom ook leuk & lief. Die deden een toneelstuk tussen de Groove Tube en Cafe Americana. Verder heb ik niks theaterachtigs gedaan. Daarvoor kom ik niet op Lowlands.
Ja echt, die heeft zijn kaartje gekocht om bekertjes te verzamelen en om zoveel mogelijk geld op te halen, dat moet haast wel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:33 schreef Aventura het volgende:
Weggespoeld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie afritsbroek, raak ik verdomme een broekspijp kwijt. Ik dacht net dat ik daarvoor moest uitkijken, toen ging ik zeiken en toen ik terug kwam bij de India had ik nog 1 broekspijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |