Ik weiger dus echt om te gaan betalen voor een open dag. Niet om die ¤ 5,- maar noem het dan geen open dagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Het zal vast wel al bekend zijn maar ik kreeg vandaag de nieuwsbrief van Roda waarin dus stond dat je voor zowel de spelerspresentatie en de wedstrijd moet betalen as. zondag! hoezo OPEN dag??![]()
![]()
![]()
En vanaf komend seizoen wordt er met penningen betaald ipv met de seizoenskaart![]()
![]()
![]()
Nogal ja, en ik weiger dan ook om te betalenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:14 schreef LeonH het volgende:
tvp en idd beetje klote geregeld met die open-dag maargoed...
Ze geven als reden dat ze verwachten dat dit sneller zal gaan. Lijkt me sterkquote:ene kant was het pasjes systeem wel behoorlijk traag bij het afrekenen (ja ook op noord ja) maar om nou iedere keer weer die penningen mee te moeten slepen...
quote:Roda JC moet Eredivisie zonder Hadouir beginnen 15/08/2008 11:53
Anouar Hadouir moet de start van de competitie missen. De middenvelder van Roda JC kampt met een knieblessure en zal binnenkort een operatie ondergaan.
Hadouir blijkt een scheurtje in een meniscus te hebben. De 25-jarige Bosschenaar moet komende maandag op de operatietafel en zal vervolgens enkele weken niet inzetbaar zijn.
Op zaterdag 30 augustus begint voor Roda JC de competitie met een thuiswedstrijd tegen FC Twente. Voor Hadouir komt dat duel te vroeg.
Pas na de operatie zal bekend zijn hoe lang de Limburgse Eredivisionist moet wachten op de middenvelder, die vorig seizoen een vaste waarde was in de ploeg van coach Raymond Atteveld.
quote:Harrie Gommans vervolgt zijn loopbaan bij Roda JC. Zijn huidige werkgever Vitesse is met een afvaardiging uit Kerkrade in verregaande onderhandeling zijn over de transfer van de spits. Maandag verwachten beide clubs er helemaal uit te komen.
De 25-jarige spits zal komende zondag ook niet meer aanwezig zijn op de Open Dag van Vitesse. Gommans wilde graag vertrekken uit Arnhem, waar hij nog maar weinig aan spelen toe kwam.
Roda wordt de vijfde club waar Gommans aan de slag gaat. Na zijn debuut bij Fortuna Sittard in 2000 speelde hij nog voor Excelsior, KVC Westerlo, MVV en Vitesse.
Ochja, veel slechter als dietOr(quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:29 schreef Schimpie het volgende:
Alle hoop is vervlogen. Gommans wordt de nieuwe spits.
[..]
Maar om nou meteen blij te worden van een speler van hetzelfde niveau..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ochja, veel slechter als dietOr() en Cisse zal het wel niet zijn lijkt me.. hij hoeft maar een goal of 3 te maken om die andere 2 al voor te blijven qua goals
Nieuwe spelers voor seizoen 2008-2009:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De OP qua nieuwe spelers mag wel even veranderd worden. Ik was even benieuwd naar een overzicht, zie ik de naam Kujovic. Ik was die kerel al weer vergeten.
Ik sta er ook niet bij, West 12 meestalquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:27 schreef Federici het volgende:
Ik sta niet bij de users die in het stadion zitten
However; tis West 7
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef El_Bassie het volgende:
Reneé van Wegberg. Google is je vriend. http://www.renee-online.nl
Ja hier ook.. heb vrijdag vrij dus misschien dat ik even een kijkje ga nemen donderdagquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
![]()
ThnQ!!
Ik wist haar achternaam niet
Volgens mij spelen ze donderdag in het PLS, als ik het goed begrepen heb op de open dagquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef RD4 het volgende:
Ik ga denk ik wel kijken, in de krant stond PLS, maar de match word toch op Kaalhei gespeeld?
Zou wellicht iets voor ons zijn? Jong en talentvol en dus met de potentie om er ooit nog iets aan te verdienen, alleen veel geblesseerd geweest de afgelopen jaren. Bovendien kent van Geel hem natuurlijk en mocht zich nog een club voor cisse melden dan is t een goedkope vervangerquote:Edgar Manucharyan vertrekt binnen uiterlijk twee weken bij Ajax. De Armeniër is momenteel in gesprek met drie clubs uit de eredivisie, zo weet RTV Noord-Holland.
Op de open dag werd nog omgeroepen dat de wedstrijd in het PLS zal plaats vinden!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef RD4 het volgende:
Ik ga denk ik wel kijken, in de krant stond PLS, maar de match word toch op Kaalhei gespeeld?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Hopelijk wordt Cisse niet verkocht, die zie ik liever niet vertrekken!
Lijkt er wel een beetje op dus..... Als hij met die vorm bij Roda door gaat, laat maar lekker staan dan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef planethugo het volgende:
[..]
net alsof ie nu opeens wel kan voetballen (en scoren)
clubsite is sowieso bout, je kunt het beste kijken op rodajcfans.nl, meest actuele site. Voor fotoverslagen verwijs ik naar rodaworld.nl, alleen moet je niet het commentaar onder de foto's lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Krijgt Meeuwis nog wat speeltijd in de voorbereiding (basisplaats) of moet 'ie het met invalbeurten doen? Kan op jullie clubsite niet echt veel oefenwedstrijd-verslagen vinden..
Van de fan-site>> Komend seizoen zal Roda JC voor het eerst deelnemen aan de Eredivisie voor vrouwen. Op donderdag 21 augustus aanstaande zal in het Parkstad Limburg Stadion het eerste eredivisie duel plaatsvinden. De tegenstander in de eerste confrontatie op het hoogste niveau is ADO Den Haag. De aftrap is om 19.30 uur en wordt voorafgegaan door een welkomstwoord van Priscilla Janssens, manager eredivisie vrouwen. Toegang is gratis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:49 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Op de open dag werd nog omgeroepen dat de wedstrijd in het PLS zal plaats vinden!
We hebben niet echt een zwakkere ploeg dan vorig jaar denk ik. het is niet echt een spectaculair team, maar wel solide. Europees voetbal zie ik ons desondanks niet halen, maar dat kan in principe ook niet meer zolang de begroting niet fors verhoogd wordt, maar net onder de subtop doen we denk ik gewoon weer mee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef planethugo het volgende:
wedstrijd was een drama gisteren, heb er heel weinig vertrouwen in komend seizoen terwijl ik andere jaren juist wel een goed gevoel had voor het begin vd competitie. Toen viel het eindresultaat meestal tegen, dus nu kan het alleen maar meevallen
Dan gaan we maar eens kijken. Ben benieuwd of het wat wordtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Van de fan-site>> Komend seizoen zal Roda JC voor het eerst deelnemen aan de Eredivisie voor vrouwen. Op donderdag 21 augustus aanstaande zal in het Parkstad Limburg Stadion het eerste eredivisie duel plaatsvinden. De tegenstander in de eerste confrontatie op het hoogste niveau is ADO Den Haag. De aftrap is om 19.30 uur en wordt voorafgegaan door een welkomstwoord van Priscilla Janssens, manager eredivisie vrouwen. Toegang is gratis.
Neem aan dat alleen west open is ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan gaan we maar eens kijken. Ben benieuwd of het wat wordt
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ze hebben hun eerste wedstrijd niet eens verloren.
Er was bier in glazen zowaar, mocht alleen niet meer op de tribune..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Werd er wel bier geschonken? Of mochten jullie alleen maar binnen drinken en eten?
quote:
Vroeger verkochten we spelers aan Barcelona, Schalke, Ajax, Feyenoord, PSV, et cetera. Tekent het verval van Roda de laatste jaren. Als we niet in het rechterrijtje eindigen ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:31 schreef Schimpie het volgende:
Spelers die vertrokken na 2007-2008:
# Roland Lamah (Gehuurd)
# Cheik Tiote (Gehuurd)
# Nuelson Wau (Nea Salamina Famagusta)
# Frank van Kouwen (VVV Venlo)
# Fatih Sonkaya (Gehuurd)
# Roy Bejas (Groene Ster)
Ruud Vormer versus Cheik Tiotequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
We hebben niet echt een zwakkere ploeg dan vorig jaar denk ik. het is niet echt een spectaculair team, maar wel solide. Europees voetbal zie ik ons desondanks niet halen, maar dat kan in principe ook niet meer zolang de begroting niet fors verhoogd wordt, maar net onder de subtop doen we denk ik gewoon weer mee.
Die zie ik echt niet terug komen, simpelweg omdat er vast meer clubs zijn die hem wel willen hebben die een stuk meer salaris kunnen bieden.quote:Roda JC in de markt voor Simon Cziommer
Ondanks dat Martin van Geel nog zei dat Harrie Gommans de laatste aankoop van Roda JC was, kunnen wij bij deze u mededelen dat Roda JC in de markt is om Simon Cziommer terug naar Kerkrade te halen.
Simon Cziommer die bij AZ op een zijspoor zit mag vertrekken van hoofdcoach Louis van Gaal, daarom probeert Roda JC alsnog Simon Cziommer aan te trekken voor het komende seizoen, omdat het prijskaartje niet al te hoog zou zijn. Cziommer was eerder voor Roda JC actief in 2006 waar hij in 15 wedstrijden 8 maal doel wist te treffen, veelal uit vrije trappen.
Sowieso hebben we met Janssen en Hadouir twee prima aanvallende middenvelders, zie dan ook liever dat dit geld in een spits geïnvesteerd wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:37 schreef planethugo het volgende:
Kah ben ik niet kapot van maar Saeijs ook helemaal niet, die komt imo gewoon tekort voor dit niveau. Bij ado kan die nog wel mee maar bij ons heeft ie nooit overtuigd. Hopelijk is De Man wel een goede aanwinst voor achterin, dan kan De Fauw weer rechtsback gaan spelen, daar heeft ie het nog steeds het beste gedaan.
[..]
Die zie ik echt niet terug komen, simpelweg omdat er vast meer clubs zijn die hem wel willen hebben die een stuk meer salaris kunnen bieden.
komt Kjell in de uitzending kan ik niet luisteren omdat ik weg ben...quote:Roda Radio maandag 25 aug 2008 08:39uur
Vanavond is Kjell Knops te gast bij Roda Radio.
De uitzending begint om 20.00 uur. Roda Radio is te ontvangen via de frequenties 105.7 of 107.0 FM of via de kabel op 87.5 fm.
Roda Radio is ook live te beluisteren via http://www.radioparkstad.fm/
Bron: Rodajc.nl
De goede plaats voor Hadiour is rechts op een 442. Voor een 433 heeft hij de actie niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:46 schreef planethugo het volgende:
te laat gezien van Kjell
wat plato zegt ben ik t overigens niet mee eens. Cziommer is beter dan Hadouir en Janssen en als je een beter kúnt halen moet je t niet nalaten. Dan moet Hadouir zich maar op de rechsthalf gaan richten, maar tot dit scenario gaat t toch niet komen
Nee, als er geld is moet je dat investeren op de plek waar het het hardste nodig is en als je voor die plek niemand kunt vinden hou je het geld in kas tot dat je wel iemand vindt. Afgezien daarvan moet je Janssen nu niet in zijn ontwikkeling remmen, dat is voor Roda nu al een goede speler en als hij de kans krijgt zich te ontwikkelen gaan we heel veel plezier aan hem beleven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:46 schreef planethugo het volgende:
te laat gezien van Kjell
wat plato zegt ben ik t overigens niet mee eens. Cziommer is beter dan Hadouir en Janssen en als je een beter kúnt halen moet je t niet nalaten. Dan moet Hadouir zich maar op de rechsthalf gaan richten, maar tot dit scenario gaat t toch niet komen
quote:
Dinsdag 26 augustus 2008 heeft Kjell Knops zijn handtekening gezet onder een 2-jarig contract bij Roda JC. Kjell Knops komt over uit de eigen jeugd. Met contracteren van Kjell Knops heeft Roda JC weer een echte Limburger aan de selectie toegevoegd.
Bron: Rodajc.nl
weg ermee, het salaris wat ie de afgelopen jaren gekregen heeft als hongaar was al buitensporigquote:Bodor gaat niet in op aanbieding Roda
KERKRADE - Boldizsar Bodor heeft een aanbod van Roda JC om zijn nog één jaar doorlopende contract tussentijds te verlengen naast zich neergelegd. Het aangeboden salaris komt niet overeen met wat de Hongaar in zijn hoofd heeft.
Onzin, hij is weliswaar niet de beste speler die we hebben, dat is evident, maar de wijze waarop door een deel van het publiek, op het WSU-prikbord en nu door jou gereageerd wordt is ronduit schandalig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:59 schreef RD4 het volgende:
Hij kan ballen, maar hij is abslouut niet onmisbaar, laat maar gaan die slappe zak. Ik zie betere voetballers bij een gemiddeld G-team. Hij heeft de inzet van een weke mossel....
dat mag je vinden, ik vind hem een slappe zak, hij is de minst Roda-waardige speler in de huidige selectie. Als je voetbalt als shit kun je ook shit verwachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, hij is weliswaar niet de beste speler die we hebben, dat is evident, maar de wijze waarop door een deel van het publiek, op het WSU-prikbord en nu door jou gereageerd wordt is ronduit schandalig.
laten we hopen dat die bodor z.s.a.m. aftaait.. heb nog altijd de uitwedstrijd in groningen in me hoofd zitten van 2 jaar terug ofzo.. 93e minuut...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
dat mag je vinden, ik vind hem een slappe zak, hij is de minst Roda-waardige speler in de huidige selectie. Als je voetbalt als shit kun je ook shit verwachten.
Boeit verder niets eens zo wat de geschiedenis van een speler is. Als een speler eisen gaat stellen, is dat een teken van ster-allures. En zo goed is hij nu ook weer niet om zich dat te veroorloven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
laten we hopen dat die bodor z.s.a.m. aftaait.. heb nog altijd de uitwedstrijd in groningen in me hoofd zitten van 2 jaar terug ofzo.. 93e minuut...
Ik ben nooit gecharmeerd van hem geweest en ik haalde even een moment aan van hem, wat echt dramatisch was...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeit verder niets eens zo wat de geschiedenis van een speler is. Als een speler eisen gaat stellen, is dat een teken van ster-allures. En zo goed is hij nu ook weer niet om zich dat te veroorloven.
Persoonlijk vind ik hem sowieso een beetje instabiel. Wisselt geweldige momenten af, met missers die er toe doen.
Wat mij betreft dus,
En dat is dus precies wat ik bedoel, zo praat je niet constant over spelers. Kritiek na een slechte wedstrijd mag, nee dat moet zelfs en je mag ook best zeggen dat je een speler niet goed genoeg voor Roda vindt, maar niet op deze onbeschofte wijze.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:13 schreef RD4 het volgende:
[..]
dat mag je vinden, ik vind hem een slappe zak, hij is de minst Roda-waardige speler in de huidige selectie. Als je voetbalt als shit kun je ook shit verwachten.
ach als je uit hongarije komt, toen ie een contract tekende moest nog het volle niet-EU salaris uitgekeerd worden, je 5 jaar bij roda speelt en nog steeds niet een onbetwiste basisplaats hebt en je eigenlijk totaal geen meerwaarde geweest bent maar wel je zakken gevuld hebt en nu niet verlengd omdat je te weinig zou verdienen??? ik vind dat je dan als betalende supporter mag zeggen wat je van iemand vindt: POEPquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik bedoel, zo praat je niet constant over spelers. Kritiek na een slechte wedstrijd mag, nee dat moet zelfs en je mag ook best zeggen dat je een speler niet goed genoeg voor Roda vindt, maar niet op deze onbeschofte wijze.
Ik vind wat ik vind. Als je het daar niet mee eens bent doe je jouw mening maar eens onderbouwen met argumenten. Bovenstaande kan ik niks mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik bedoel,zo praat je niet constant over spelers Kritiek na een slechte wedstrijd mag, nee dat moet zelfs en je mag ook best zeggen dat je een speler niet goed genoeg voor Roda vindt, maar niet op deze onbeschofte wijze.
Dat hij geen inzet toont is flauwekul, dat het halve stadion voortdurend zwetst over gebrek aan inzet bij spelers en bij Bodor in het bijzonder zegt meer over dat deel van het publiek dan over het elftal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik vind wat ik vind. Als je het daar niet mee eens bent doe je jouw mening maar eens onderbouwen met argumenten. Bovenstaande kan ik niks mee.
Ik vind Bodor een slechte speler want hij toont nauwelijks inzet. Oftewel Roda onwaardig, zeker als we de koempelmentaliteit willen uitdragen. Als hij een koempel was zou ik me niet veilig voelen naast hem.
Ik breng het op een normale manier,ik heb de afgelopen 4/5 jaar genoeg gezien om te kunnen concluderen dat hij gewoonweg tekort komt. Als hij half zo goed was als jij denkt was ie allang verkast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hij geen inzet toont is flauwekul, dat het halve stadion voortdurend zwetst over gebrek aan inzet bij spelers en bij Bodor in het bijzonder zegt meer over dat deel van het publiek dan over het elftal.
Maar goed, dat mag je op zich vinden, maar breng het dan wel op een beetje normale manier, zeker nu er nog geen wedstrijd gespeeld is, is er geen enkele aanleiding om beledigend te worden.
Ik beweer niet dat hij 'zo goed is', maar het heeft gewoon geen pas om hem nu voordat er een bal getrapt is alweer volledig met de grond gelijk te maken. Maar die mentaliteit is helaas een groot deel van het Rodapubliek eigen en is 1 van de belangrijkste redenen dat we steeds verder achterop raken bij clubs als Heerenveen en Twente.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik breng het op een normale manier,ik heb de afgelopen 4/5 jaar genoeg gezien om te kunnen concluderen dat hij gewoonweg tekort komt. Als hij half zo goed was als jij denkt was ie allang verkast.
Typisch calimero-gedrag. Fok Twente, wij zijn Roda. Met de begroting die we hebben zouden we 14e moeten worden. Alles daar boven is meegenomen. Dat het Roda-publiek kritisch is, is bekend. Maar bij Ajax, Feyenoord, Groningen of iedere andere club is het ook niet allemaal hosanna.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat hij 'zo goed is', maar het heeft gewoon geen pas om hem nu voordat er een bal getrapt is alweer volledig met de grond gelijk te maken. Maar die mentaliteit is helaas een groot deel van het Rodapubliek eigen en is 1 van de belangrijkste redenen dat we steeds verder achterop raken bij clubs als Heerenveen en Twente.
Precies en het feit dat we zo'n lage begroting (de 13e overigens, niet de 14e) hebben is niet iets om trots op te zijn, maar vormt juist een steeds groter probleem. Er moet alles aan gedaan worden om de begroting binnen drie jaar te verdubbelen, maar dat kan bijna niet met het negatieve publiek dat we hebben, want ik ben ervan overtuigd dat dat sponsors afschrikt. De houding van het publiek zal daarom moeten veranderen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef RD4 het volgende:
[..]
Typisch calimero-gedrag. Fok Twente, wij zijn Roda. Met de begroting die we hebben zouden we 14e moeten worden. Alles daar boven is meegenomen. Dat het Roda-publiek kritisch is, is bekend. Maar bij Ajax, Feyenoord, Groningen of iedere andere club is het ook niet allemaal hosanna.
Een lagere begroting is idd niet iets om trots op te zijn, ook ik maak me ernstige zorgen waar we over 5 jaar staan. De verschillen zijn nu toch wel heel erg groot het worden en daar waar andere clubs alleen maar uitbreiden en de vraag naar seizoenskaarten niet aankunnen, moeten wij bij de mensen gaan bedelen of ze aub willen komen kijken. Misschien was een stadion van 12000 toeschouwers om te beginnen toch niet zo slecht geweest, dan had het meestal volgezeten en had je altijd nog kunnen uitbreiden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en het feit dat we zo'n lage begroting (de 13e overigens, niet de 14e) hebben is niet iets om trots op te zijn, maar vormt juist een steeds groter probleem. Er moet alles aan gedaan worden om de begroting binnen drie jaar te verdubbelen, maar dat kan bijna niet met het negatieve publiek dat we hebben, want ik ben ervan overtuigd dat dat sponsors afschrikt. De houding van het publiek zal daarom moeten veranderen.
En dat is dus niet waar, Roda heeft de laatste jaren heel behoorlijk gepresteerd. De laatste zes jaar steevast bij de eerste negen, meer mogen we gewoon niet verwachten. Natuurlijk is het jammer dat Europees voetbal een paar keer net niet gelukt is, want het had er wel ingezeten. Op dit moment is het ehter niet meer realistisch om dat te verwachten. Als we 7e worden draaien we een topseizoen en als we 12e worden mogen we nog niet klagen. Dat is een trieste constatering, maar wel waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:46 schreef planethugo het volgende:
Roda heeft gewoon te weinig uitstraling buiten Parkstad e.o. en dat ligt niet aan de mensen die nu wel komen maar dat komt omdat we de laatste jaren geen reet meer gepresteerd hebben en ja dáár word je negatief van.
Winnen natuurlijk, wij zijn Roda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Moody het volgende:
Ja, hoe komt dat nou dat jullie stadion niet vol zit? Voldoende mensen in Zuid-Limburg met Roda als enige serieuze profclub.
Of is het de volgorde: betere prestaties -> meer toeschouwers?
Oja, en wat denken jullie van de wedstrijd van morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |