abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60451166

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXX-XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I -

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:

3 augustus
IKEA Amsterdam en Utrecht
10 augustus
IKEA Amsterdam
17 augustus
IKEA Amsterdam
24 augustus
IKEA Amsterdam
31 augustus
IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60451332
    Hoera, deel 40! Enne, dipkip had ook best een nieuw deel mogen openen Vanmorgen...
    Eins, zwei, hoeplakai.
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:15:45 #3
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_60451469
    * Skull-splitter weer eens inhaakt

Vorig jaar een overdosis opgelopen, maar moet er binnenkort weer aan geloven vrees ik...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_60452157
    @ Dipkip, het verschil tussen een boxspring en een bedbodem + matras is, dat bij een boxspring de veren en de 'bedbodem' geïntegreerd zijn in één item. Een bedbodem is een lattenbodem met een soort 'bak' er omheen die als onderstel dient voor een los binnenveringsmatras dat er bovenop komt.
    Een boxspring met binnenveringsmatras ziet er van buiten hetzelfde uit als een bedbodem met binnenveringsmatras, alleen bij die eerste heb je dus twéé items met binnenvering en bij de laatste is alleen de bovenste helft daarvan voorzien.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:46:32 #5
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_60452254
    Vandaag is mijn Sultan Fossing matras bezorgd..
    Wat ligt dat ding lekkerrrrrr
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_60452506
    En weer een nieuwe ronde!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_60455692
    Jees... deel 40 alweer..
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      woensdag 30 juli 2008 @ 23:31:28 #8
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_60456056
    tvp
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
    pi_60457208
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 23:31 schreef Frautie het volgende:
    tvp
    pi_60458931
    40 in het Latijn is toch XL?
    Your mom is hot, your dad is crazy
    pi_60461083
    Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis

pi_60463626
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:
    Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis

[ afbeelding ]
    Bij mij ook in oktober, maar dan de grijzige
    pi_60465992
    Ik vind hem van geen meter zitten, ook al is het design erg mooi..
    pi_60466828
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef jakkop het volgende:
    Hoera, deel 40! Enne, dipkip had ook best een nieuw deel mogen openen Vanmorgen...
    Shit, helemaal niet gezien dat ik hem op slot gooide!

Allan, bedankt voor de uitleg
    pi_60469180
    Ik heb de tirup inmiddels in het zwart leer in huis. Gewoon een kussentje in de rug en je zit heerlijk!
    pi_60477078
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 03:14 schreef Metus het volgende:
    40 in het Latijn is toch XL?
    Ja klopt...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:29:44 #17
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_60490690

Ik ga deze kopen voor mijn dochter.
    pi_60490738
    Wilde er net nog wat bij zetten..

Ze wordt 8 en is dol op rose dus moest en zou ze deze kast voor haar verjaardag. Nu nog kijken voor leuke dingetjes voor erin bij Ikea enzo.
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:24 #20
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60490784
    quote:
    VERWACHT: IKEA catalogus 2009
    Vanaf 11 augustus is de nieuwe IKEA catalogus 2009 online te bekijken. Het is vanaf 15 september mogelijk om een exemplaar van de nieuwe catalogus online te bestellen of in de winkel op te halen.
    Persboekje Augustus 2008
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:37:21 #21
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_60502567
    quote:
    Ooooooooooh die zijn gaaf zeg

Concurentie voor m'n Skruvstra stoeltjes
    pi_60514793
    Bartjesbart bedankt voor het antwoord over de Tobias-stoel! Ik zie alleen dat ie nergens op voorraad is. Komen ze binnenkort weer?
    pi_60516932
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef Stiemie het volgende:
    Bartjesbart bedankt voor het antwoord over de Tobias-stoel! Ik zie alleen dat ie nergens op voorraad is. Komen ze binnenkort weer?
    Als het goed is wel...
    pi_60516982
    Ah gewoon afwachten dus? Of heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?
    pi_60517137
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 22:08 schreef Stiemie het volgende:
    Ah gewoon afwachten dus? Of heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?
    euhm... een week drie?
    pi_60517175
    Oei da's nog wel een tijdje...maar ze zijn het wachten zeker waard
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:30:12 #28
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60517399
    Vraagje, ik heb over een week of twee e.e.a. aan Liatorp nodig.. Is dit een artikel dat in het zelfbedieningsmagazijn ligt en je dus daarna het transport moet regelen, of komt dit uit zo'n centraal magazijn en wordt standaard bij je thuis geleverd?

In het eerste geval moet ik tijdens het verven en laminaat leggen naar Ikea.. in het tweede geval kan ik deze of volgende week op m'n gemakkie langsgaan om m'n nieuwe meubels te regelen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:59:06 #29
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60517958
    LIATORP kan beide, of zelf zeulen en afleveren bij de transportbalie of bestellen op de showroom en via centraal magazijn thuis laten leveren.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 3 augustus 2008 @ 07:51:59 #30
    3011 E.T.
    pi_60521859
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
    LIATORP kan beide, of zelf zeulen en afleveren bij de transportbalie of bestellen op de showroom en via centraal magazijn thuis laten leveren.
    Mooi, dan ga ik van de week op m'n gemakkie ff twee boekenkasten, deurtjes, buffet, plank en salontafel bestellen

Nu nog op jacht naar een bijpassende rechthoekige eetkamertafel die niet zo groot is (max 160) maar wel uitschuifbaar naar bijv. 200.. Dat is moeilijker
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      † In Memoriam † zondag 3 augustus 2008 @ 11:19:24 #31
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_60523176
    staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
    pi_60523519
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
    staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
    Gedeeltelijk.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      zondag 3 augustus 2008 @ 19:49:13 #33
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60532664
    Hallo!

Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?

De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.

Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?

Thnx alvast!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_60535165
    Gisteren weer een paar dingetjes voor de badkamer gehaald, maar helaas was het douchegordijn die ik leuk vond uitverkocht. Dus binnenkort weer een keertje langs
    Klussen deel 1 en 2
    pi_60535785
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Diesz het volgende:
    Hallo!

Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?

De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.

Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?

Thnx alvast!!
    Om ze helemaal open te kunnen schuiven heb je inderdaad 2x een driespoorsrail nodig.
    In totaal heb je dan dus 2x 4,90m = 9,80m aan rails nodig.
    De Kvartal rails zijn allemaal 1,40m lang, hier heb je er dus 9,80 / 1,40 = 7 van nodig.

In principe heb je genoeg aan 9 panelen (9 x 60cm = 5,40m, dus dan heb je in totaal 50cm om te laten overlappen), maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel je wilt laten overlappen, of je panelen hebt met een patroon dat je een beetje leuk wilt combineren, etc.
    Je hebt per paneel een setje boven-/onderrails nodig.

Verder heb je dan nog in totaal 10 stuks plafond of wandbevestiging nodig.

Eventueel ook nog trekstangen, maar je kunt de panelen ook gewoon zo trekken.
      zondag 3 augustus 2008 @ 22:13:59 #36
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60536371
    Thnx voor je reactie!! Het komt overeen met mijn eigen berekening, alleen 1 paneel minder.

We gaan voor effen panelen daar de muur ernaast fotobehang heeft en het dus erg druk zou worden.

Als ik het goed zie gebruiken we straks dus 5 van de 6 rails, wat betekent dat we er 1 overhouden. Zou daar dan eventueel een gordijn aan kunnen hangen als blijkt dat we nog veel inkijk hebben?? Of zou daar een aparte rail voor gemonteerd moeten worden??

Die trekdingen lijken me wel praktisch trouwens, anders worden de panelen erg snel vies denk ik!! Hoeveel zijn er daar van nodig?
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_60537972
    Ik denk dat je daar beter een aparte rail voor kunt monteren.
    Het gordijn zal anders namelijk nogal tegen de panelen aangedrukt zitten, zeker als je er een beetje mooie plooien in wilt maken. Sowieso kunnen met het Kvartal systeem alleen maar lichte gordijnen opgehangen worden, omdat de rollers van plastic zijn.

Als je alle panelen helemaal naar de zijkant wilt kunnen schuiven, heb je voor elk paneel een aparte trekstang nodig
    De bovenrails (zeg maar het metalen 'latje' tussen het paneel en de rail zelf) kunnen namelijk bij de uiteindes aan elkaar vast worden gemaakt, zodat je meerdere panelen met één trekstang kunt bewegen. Maar doordat ze dan aan elkaar vastzitten, kun je ze niet meer voor elkaar langs schuiven.
      zondag 3 augustus 2008 @ 23:37:57 #38
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60538698
    Aaaargh..... geloof dat we dan nog eens heel goed na moeten gaan denken of paneelgordijnen voor ons wel zo handig zijn... Met 5 kids in huis lijkt het me niet handig om zonder trekstang te werken, ze worden zo snel vies dan denk ik, maar aan alle panelen zo'n trekstang is ook geen potje volgens mij!

En elk geval bedankt voor je snelle reacties!!
    Druifje!!
    pi_60550918
    weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
    pi_60551376
    STOCKHOLM – Ikea begint met de verkoop van mobiele telefonie. Vanaf aanstaande vrijdag biedt de Zweedse meubelgigant zijn vaste klanten in Groot-Brittannië een telefoonservice onder de naam Family Mobile.

Dit meldt Retailweek.com. Ikea claimt dat de service minstens 25 procent goedkoper is dan het vergelijkbare pay-as-you-go aanbod.
    Ikea is hiertoe een samenwerking aangegaan met netwerkprovider T-Mobile. De service is beschikbaar voor leden van het Ikea loyalty-programma Ikea Family.

De 9.500 Britse Ikea-medewerkers krijgen allemaal een mobieltje en voor 6.50 beltegoed.

Dan mag je je telefoon zelf in elkaar zetten !!!1!!EINSZWEIDREI!1LOLLERRR

Hebben we die ook weer gehad.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60553992
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef tv-zoeker het volgende:
    weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
    De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!

Waar wil je foto's van hebben?
    pi_60554080
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!

Waar wil je foto's van hebben?
    van de nieuwbouw
    pi_60554108
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

van de nieuwbouw
    Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?

Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
    pi_60554311
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?

Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
    oke dan moet ik maar wachten tot de 25ste
    pi_60554343
    pi_60555523
    Das niet verkeerd, voor een tientje.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 4 augustus 2008 @ 19:16:00 #47
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60556247
    10 vestigingen met ieder 10 boeken, 't lijkt verdommem wel de iPhone launch
    pi_60556702
    Oh ik wil wel zo'n XL catalogus + tafeltje + interieurbijbel! Iemand enig idee of die tafeltjes alleen in het zwart te verkrijgen zijn bij Selexyz?
    pi_60557928
    Van dat tafeltje moet je overigens niet te veel verwachten hoor, is niet al te stevig. Maar natuurlijk altijd leuk.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60558440
    Klinkt heel leuk, jammer dat ik moet werken. Ben benieuwd of het druk zal worden! Iemand hier die wel gaat?
    pi_60560008
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 20:27 schreef Marc.83 het volgende:
    Klinkt heel leuk, jammer dat ik moet werken. Ben benieuwd of het druk zal worden! Iemand hier die wel gaat?
    Ik ga mits mijn leidinggevende zo vriendelijk wilt zijn om mij om 9 uur de kans te geven om even op en neer te lopen. Al was het alleen maar voor die interieurbijbel!

Dat tafeltje ga ik dan gewoon gebruiken als telefoontafeltje.
    pi_60560982
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef jakkop het volgende:
    Van dat tafeltje moet je overigens niet te veel verwachten hoor, is niet al te stevig. Maar natuurlijk altijd leuk.
    Wat verwacht je voor 10 euro
    pi_60561042
    Oh gaaf die actie, er zit t.o. werk een selexyz verwijs, daar ga ik wel even langs!

Ben trouwens ook erg blij dat de ELDIG gaskookplaat in de "IKEA bonus" is, ik wilde net deze week langsgaan om de keuken te kopen!
    pi_60561532
    Ik ga morgen gewoon even vragen aan mijn baas of ik wat later kan beginnen, niet geschoten altijd mis immers!
    pi_60561798
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Marc.83 het volgende:
    Ik ga morgen gewoon even vragen aan mijn baas of ik wat later kan beginnen, niet geschoten altijd mis immers!
    Precies! Later beginnen zit er helaas niet in aangezien mijn leidinggevende heeft besloten dat we vrijdag een uur eerder beginnen
    pi_60562085
    Ach als dat ook een uur eerder naar huis betekent is dat normaal gezien op de vrijdag wel leuk toch?
    Welke selexyz wordt het? Ik maak hopelijk die in Amsterdam onveilig
    pi_60570015
    Ik ben wel van plan om te gaan, Selexyz in Utrecht. Om 7 uur sta ik voor de deur
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_60583494
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 22:31 schreef Marc.83 het volgende:
    Ach als dat ook een uur eerder naar huis betekent is dat normaal gezien op de vrijdag wel leuk toch?
    Welke selexyz wordt het? Ik maak hopelijk die in Amsterdam onveilig
    Uh nee dat uurtje eerder weg zit er helaas niet in!
    Ik hoop nog steeds dat we gewoon om 9 uur kunnen beginnen want in dat geval vraag ik of ik om kwart over 9 kan beginnen. En het wordt Maastricht! De Selexyz zit daar in een kerk.
    pi_60585071
    Oh ja daar ben ik wel eens geweest, prachtige locatie voor een boekhandel!

Het ziet er naar uit dat ik later kan beginnen, moet alleen wel de gemiste tijd eind van de dag inhalen! Hopelijk wordt het niet voor niets
    pi_60585304
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Marc.83 het volgende:
    Oh ja daar ben ik wel eens geweest, prachtige locatie voor een boekhandel!

Het ziet er naar uit dat ik later kan beginnen, moet alleen wel de gemiste tijd eind van de dag inhalen! Hopelijk wordt het niet voor niets
    Ik zie mijn leidinggevende pas vrijdag weer! Maar ik denk dat ik haar donderdag even bel om het voor te leggen. Ik denk dat als je er om 9 uur bent (openingstijd) dat het wel moet lukken hoor.
    pi_60585735
    Ik zou het catalogus wel graag willen hebben, maar om nou naar een andere stad te gaan Mag je trouwens meer dan 1 exemplaar kopen (zodat iemand anders die toch gaat het voor je kan halen bijvoorbeeld)?
    Klussen deel 1 en 2
    pi_60587937
    Ik vond dat kleine slaapbankje zo schattig

pi_60593732
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Ik vond dat kleine slaapbankje zo schattig

[ afbeelding ]
    Die heb ik; ligt niet al te comfortabel, maar goed genoeg voor een nachtje; als je er zon dun matrasje bij koopt is het prima te doen. Hij is wel lekker klein, goedkoop en ziet er voor een slaapbank nog best leuk uit!

Ik heb een hekel aan Ikea... en toch ook weer niet

Je kunt mij echt chagerijnig maken door me in de Ikea rond te laten lopen, maar tegelijkerijd ben ik alweer volop aan het rondneuzen in de producten voor mijn nieuwe huisje.

De nieuwe pax schuifdeuren vind ik prachtig:

Mooi stijlvol. Alleen houd ik dan wel mijn klapdeuren over die ik nu heb; zijn er nog mensen geinteresseerd in twee pax drammen?
      Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 12:09:45 #64
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_60597438
    IKEA
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_60597471
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 09:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Die heb ik; ligt niet al te comfortabel, maar goed genoeg voor een nachtje; als je er zon dun matrasje bij koopt is het prima te doen. Hij is wel lekker klein, goedkoop en ziet er voor een slaapbank nog best leuk uit!

Ik heb een hekel aan Ikea... en toch ook weer niet

Je kunt mij echt chagerijnig maken door me in de Ikea rond te laten lopen, maar tegelijkerijd ben ik alweer volop aan het rondneuzen in de producten voor mijn nieuwe huisje.

De nieuwe pax schuifdeuren vind ik prachtig:

[ afbeelding ]

Mooi stijlvol. Alleen houd ik dan wel mijn klapdeuren over die ik nu heb; zijn er nog mensen geinteresseerd in twee pax drammen?
    Ik wou hem eigenlijk als bankje om soms op te zitten
      Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 12:15:57 #66
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_60597602
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik wou hem eigenlijk als bankje om soms op te zitten
    daarvoor zou ik hem ook wel willen hebben. schattig bankje, en het is ook handig als er eens iemand komt slapen!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_60597979
    Zitten doet hij prima! Ik vind het heerlijk, precies stug genoeg!
    pi_60598935
    Ik hoop dat er in de nieuwe catalogus ook andere kleuren hoezen voor de 4zits Klippan staan.. Keer iets anders dan wit of zwart..
    pi_60613197
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Cyntiaa het volgende:
    Ik hoop dat er in de nieuwe catalogus ook andere kleuren hoezen voor de 4zits Klippan staan.. Keer iets anders dan wit of zwart..
    De VS versie van de catalogus.
    http://ikeaus.ecweb.is/09/mus/

Is voor 80% gelijk aan de Nederlandse versie
    pi_60618423
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Cyntiaa het volgende:
    Bij die Klippan gaat de stof toch altijd heel snel uitlubberen?
    Ik vind de bank wel ok, maar loszittende stof ziet er zo sjofel uit.
    pi_60619249
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De VS versie van de catalogus.
    http://ikeaus.ecweb.is/09/mus/

Is voor 80% gelijk aan de Nederlandse versie
    Thanks voor de link! Ik hoop dat de rode hoes er ook komt voor de 4 zits!
    pi_60620514
    quote:
    Porno-actrice in Ikea-catalogus

In de nieuwe editie van de Noorse catalogus van Ikea is pornoster Caroline Andersen te bewonderen. De blondine is ingeschakeld om de verkoop van Ikea-artikelen te bevorderen, zo meldt Dagbladet.

Van de nieuwe catalogus worden "slechts" twee miljoen exemplaren gedrukt. In het boekwerk prijst Caroline uitdagend de verschillende meubels aan. Het is dan ook maar de vraag of de oplage zal volstaan.
    pi_60622000
    Ik heb een heel simpel vraagje. Tijdje geleden heb ik een FOTO hanglamp gekocht. Nu wil ik deze (goh) op gaan hangen.

Ik zie echt niets waar ik hem aan vast zou kunnen hangen. Iemand? Zit ook niets van instructie bij ofzo.
    For great justice!
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 05:53:18 #74
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_60645360
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:58 schreef Fiorenza het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik wil hebben!
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_60646527
    Wie heeft er al eens een of meerdere Pax-kasten verhuisd?
    Ik heb er niet veel vertrouwen in mijn Pax-kasten een verhuizing overleven dus moet even beslissen of ik ze met het huis mee verkoop.
    pi_60646592
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef Q. het volgende:
    Ik heb een heel simpel vraagje. Tijdje geleden heb ik een FOTO hanglamp gekocht. Nu wil ik deze (goh) op gaan hangen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zie echt niets waar ik hem aan vast zou kunnen hangen. Iemand? Zit ook niets van instructie bij ofzo.
    Ik denk dat je je vraag beter bij een bouwmarkt kunt stellen. Volgens mij moet er uit de centraaldoos, behalve de al aanwezige stroomdraden, ook een haak zitten waaraan je het plastic rechthoekige plaatje (waarin twee rond gaten zitten) ophangt. Die zijn trouwens ook los verkrijgbaar (deksel-met-haak). Of eventueel kun je naast de centraaldoos een schroefhaak in je plafond boren, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je a) niet in een leiding boort en b) dat de lamp de centraaldoos niet (of niet helemaal) afdekt.
    pi_60647470
    Hier zijn de pax kasten al twee keer verhuisd en dat ging goed. Wij hebben ze helemaal uit elkaar gehaald, ze zijn anders ook niet te tillen. En daarna weer in elkaar gezet. We hebben toen alleen wel de achterkant ondersteboven gemonteerd zodat je de spijkers op andere plaatsen in de kast kan slaan, dat werkt beter. Overigens hebben we de meeste schroeven gewoon in de planken laten zitten en alleen de losse deuvels eruit gehaald.
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_60647536
    Okee dan.
    Ik zie er wel tegenop zeg, ik weet nog wat voor crime het was om die krengen in elkaar te zetten.
    pi_60648220
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef PiperMaru het volgende:
    Okee dan.
    Ik zie er wel tegenop zeg, ik weet nog wat voor crime het was om die krengen in elkaar te zetten.
    Vooral die plankjes aan de binnenkant waren echt klote bij mij.
    Maar die kan ik nu laten zitten.
    Mijn PAX mag ook over drie weken uit elkaar en weer in elkaar, joy. Hij staat net een halfjaar.
    pi_60648383
    Mooi zijn ze wel, die PAX-en. Ik heb deze deuren:

En gelukkig is mijn een Ikea professional
    pi_60648853
    Hey Mensen,

Ik stond vanmorgen braaf om 8:30 bij de Selexyz. Na wat tel en schatwerk had ik berekend dat ik nummer 7 was in de Race voor de catalogus.

Toen om 9:30 de deuren open gingen, liet de marokaanse familie voor me al hun kinderen een catalogus kopen... en bleek ik lekker hangen op Nummer 11.

Aangezien er maar 10 exemplaren waren, ben ik het dus volledig misgelopen.
    Ik hoorde van een aantal mensen dat ze eigenlijk alleen voor de interieur bijbel kwamen, en ik hoopte dat misschien een aantal mensen op dit forum dat ook gedaan hadden.

Zou iemand mij zijn catalogus willen verkopen voor het dubbele?

Groetjes,

Denise
    pi_60648902
    Wordt ie niet al op Marktplaats aangeboden?
    pi_60649055
    Ik stond om 9:25 bij de Selexyz in Utrecht (die om 9:30 open ging), maar toen stonden er al 30 man ofzo, dus het had al geen zin meer Schijnt dat er om 6:00u al mensen stonden, en er waren zelfs mensen uit Amersfoort speciaal naar de Selexyz in Utrecht gereisd hiervoor, maar die stonden ook ergens halverwege de rij dus die zijn ook buiten de boot gevallen, whahaha
      Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:43:45 #84
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_60649712
    Nog niet. Ik zie alleen een gezocht advertentie op marktplaats, volgens mij die van Denise zelf
    pi_60649809
    Ik ben sinds een half jaar aan het inrichten, en heb een aantal dingen van de Ikea.

Ik moet zeggen, prima spul op zich! Ik heb nog geen enkel dingetje tegen gekomen waar ik spijt van heb. Best goede kwaliteit dus!
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:42:00 #86
    51684 The_Tankgirl
    Kate Bush is the best
    pi_60651412
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80114615

Ik zit nu al denk ik een maand elke dag te kijken of deze kast (ASPVIK) in Delft op voorraad is, maar helaas
    Kijk nu ook al een paar dagen op de website bij andere filialen, maar die hebben deze kast ook niet op voorraad. Wordt deze kast ooit nog geleverd?
    Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
    pi_60653697
    Wachten voor catalogus en tafeltje

Vrijdag 8 augustus 2008

Vrijdagochtend stond voor boekwinkel Scheltema op het Koningsplein een enorme rij wachtenden. Zij hadden hun zinnen gezet op het collectors item van een bekend Zweeds woonwarenhuis.
    De catalogus, volgens verschillende media opgeleukt met een Zweedse porno-actrice, en een koffietafeltje voor 9,95 euro.

Bron: AT5.nl
    pi_60658474
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 11:12 schreef dniesje het volgende:
    Hey Mensen,

Ik stond vanmorgen braaf om 8:30 bij de Selexyz. Na wat tel en schatwerk had ik berekend dat ik nummer 7 was in de Race voor de catalogus.

Toen om 9:30 de deuren open gingen, liet de marokaanse familie voor me al hun kinderen een catalogus kopen... en bleek ik lekker hangen op Nummer 11.

Aangezien er maar 10 exemplaren waren, ben ik het dus volledig misgelopen.
    Ik hoorde van een aantal mensen dat ze eigenlijk alleen voor de interieur bijbel kwamen, en ik hoopte dat misschien een aantal mensen op dit forum dat ook gedaan hadden.

Zou iemand mij zijn catalogus willen verkopen voor het dubbele?

Groetjes,

Denise
    dan had je in rotterdam moeten zijn, die deelden om 8 uur (of zoiets) nummers uit. helaas kwam ik om half negen
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_60658529
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef Stiemie het volgende:
    een bekend Zweeds woonwarenhuis.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:03:49 #90
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_60658577
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik denk dat je je vraag beter bij een bouwmarkt kunt stellen. Volgens mij moet er uit de centraaldoos, behalve de al aanwezige stroomdraden, ook een haak zitten waaraan je het plastic rechthoekige plaatje (waarin twee rond gaten zitten) ophangt. Die zijn trouwens ook los verkrijgbaar (deksel-met-haak). Of eventueel kun je naast de centraaldoos een schroefhaak in je plafond boren, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je a) niet in een leiding boort en b) dat de lamp de centraaldoos niet (of niet helemaal) afdekt.
    Dank je, zal eens kijken.
    For great justice!
    pi_60658885
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan had je in rotterdam moeten zijn, die deelden om 8 uur (of zoiets) nummers uit. helaas kwam ik om half negen
    Als ik dat had geweten!!!
    Ik heb al wel iemand gevonden op marktplaats, misschien dat ik geluk heb.
    Maar alsnog blijven alle aanbiedingen welkom.

Ik hoop alleen dat ik het voor woensdag heb, want dan is mammie jarig!

Groetjes,

Denise
    pi_60658939
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef dniesje het volgende:

[..]

Als ik dat had geweten!!!
    Ik heb al wel iemand gevonden op marktplaats, misschien dat ik geluk heb.
    Maar alsnog blijven alle aanbiedingen welkom.

Ik hoop alleen dat ik het voor woensdag heb, want dan is mammie jarig!

Groetjes,

Denise
    Gaat het je alleen om die catalogus? Denk dat mensen die het verkopen hun gratis IKEA item al hebben opgehaald namelijk
    pi_60663865
    Ik wil ook alleen een catalogus, de gratis items heb ik niks aan, er is toch geen ruimte meer in mijn huis
    Klussen deel 1 en 2
    pi_60667772
    Ik had gelukkig iets meer geluk. Arriveerde iets voor negenen en was de vijfde in de rij! Uiteindelijk er vandoor met de XL gids, de interieur bijbel en een kadobon van 25 euro! Iemand hier nog gelukkig gemaakt met een riante kadobon? Het lack tafeltje heb ik maar weggeven aan iemand daar, die paste niet meer in het huis
    pi_60668215
    Ik ben helemaal niet gegaan! Ben vandaag gewoon om 9 uur begonnen met werken en ik dacht: "Ach laat maar zitten eigenlijk".

Wel leuk dat je een cadeaubon hebt gekregen Marc.83! Heb je die gewonnen of kreeg je die zomaar?
    pi_60670150
    Er bleek in iedere catalogus een kadobon te zitten! De dames voor me hadden er een van 17 euro, wat gelijk stond aan een of andere wissellijst. Het idee was namelijk dat je iets willekeurigs uit de catalogus kado kreeg; maar je kan natuurlijk ook iets anders van de kadobon kopen. Wat moet ik immers met een Alvine bedovertrek? Beddengoed heb ik wel genoeg!

Jammer dat je niet meer bent gegaan, maar gelukkig valt vanaf volgende week de gids weer op de deurmat!
    pi_60670854
    Ik heb een XL catalogus wie wil me aanraken?
    pi_60671798
    Ik heb er ook 1

En niet eens bij Selexyz geweest
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:23:27 #99
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60672090
    Ik heb liever de "normale" catalogus, heb nu de jaargangen vanaf 1988 compleet.
    pi_60672385
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
    Ik heb liever de "normale" catalogus, heb nu de jaargangen vanaf 1988 compleet.
    Ja dan steekt deze best wel af...

Maar vanaf midden september kun je er 1 ophalen in de winkel
    pi_60688206
    Ik heb dus bijna 10 maanden geleden een bureaulamp gekocht bij de Ikea, maar vorige keer brak ie gewoon af, zonder dat ik er aan zat. Hoe groot is de kans dat ze er wat mee kunnen doen zonder dat ik een bon heb?
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:20:25 #102
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60688488
    Die kans is nihil, je bon is je garantiebewijs en er zit twee jaar garantie op lampen. MIsschien als je met pin hebt betaald en je moment van afschrijving kunt terugzoeken met telebankieren.
    pi_60689034
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Marc.83 het volgende:
    Er bleek in iedere catalogus een kadobon te zitten! De dames voor me hadden er een van 17 euro, wat gelijk stond aan een of andere wissellijst. Het idee was namelijk dat je iets willekeurigs uit de catalogus kado kreeg; maar je kan natuurlijk ook iets anders van de kadobon kopen. Wat moet ik immers met een Alvine bedovertrek? Beddengoed heb ik wel genoeg!

Jammer dat je niet meer bent gegaan, maar gelukkig valt vanaf volgende week de gids weer op de deurmat!
    Goedendag
    ik had gezien dat jij ook een boek en dus ook een prijs had
    ik heb nu in totaal bij 6 mensen gehoort die allemaal hetzelfde hadden vandaar ben ik mensen gaan zoeken die wat anders hadden of iedereen hetzelfde had
    dus mijn vraag is welk boeknummer had u en welke prijs dus erbij?
    alvast bedankt
    Groetjes Marco
    pi_60689071
    ik zoek dus nog meerdere mensen die wel het boek ook hebben en welk nummer en welke prijs erachter zat
    alvast bedankt ik ben aan het nazoeken wat iedereen nou heeft want omdat ik alleen pas 1 prijs heb gehoort bij 6 verschillende mensen en allemaal hetzelfde vandaar
    Groetjes Marco
    pi_60690081
    Over de gordijnen... Wat is een SY snelzoomband? "het gordijn is zonder naaien gemakkelijk op maat te maken."

Hoe werkt dat dan?
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:37:38 #106
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_60690169
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef k_man het volgende:
    Over de gordijnen... Wat is een SY snelzoomband? "het gordijn is zonder naaien gemakkelijk op maat te maken."

Hoe werkt dat dan?
    Door middel van strijken . Soort lijmband achtig iets zeg maar..
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_60690216
    Ik snap het nog niet echt hoor.

Je knipt ze op de juiste lengte af en dan strijk je er iets op?
    pi_60690307
    Je meet de juiste maat op. Mocht je echt een groot stuk over houden dan knip je eerst een stuk af en het randje vouw je dan om. Tussen het randje en het gordijn leg je de snelzoomband (dit is ook verkrijgbaar bij de Hema) en vervolgens leg je een natte doek op de rand. En dan ga je er met je strijkijzer over heen. De snelzoomband smelt dan zeg maar een beetje en wordt plakkerig waardoor dat randje dus aan de achterkant van je gordijn blijft plakken.

Mocht het niet recht zijn of mocht het gordijn te kort zijn dan trek je het gewoon weer los en doe je het opnieuw!
    pi_60690597
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef marcovv100 het volgende:
    ik zoek dus nog meerdere mensen die wel het boek ook hebben en welk nummer en welke prijs erachter zat
    alvast bedankt ik ben aan het nazoeken wat iedereen nou heeft want omdat ik alleen pas 1 prijs heb gehoort bij 6 verschillende mensen en allemaal hetzelfde vandaar
    Groetjes Marco
    Wat zou het dan nog?
    Je koopt voor 9.95 een XL catalogus (ter waarde van ongeveer 5.-), een LACK salontafel (t.w.v. 9.99) en krijgt een cadeaupas op de koop toe... Sterker nog, als je een IKEA Family kaart hebt, dan krijg je er een boek ter waarde van 40.-(?) bij cadeau.

En dan ook nog gaan 'zeuren' over dat iedereen dezelfde waarde op de cadeaupas heeft... Je had ook de waarde van een pak theelichtjes kunnen hebben...

(ow en trouwens hij had een cadeaupas ter waarde van 25 bij z'n boek. Zo staat het ook gewoon in dit topic)
    pi_60690826
    Op Marktplaats staat ook een advertentie met dezelfde vraag. Waarom wil je dat eigenlijk weten? Ik snap het probleem niet zo?
    pi_60693500
    het is ook geen probleem maar ik wou het gewoon weten
    en ja ik ben net nieuw hier op fok en heb een naam aangemaakt dus heb nog niet alles kunnen lezen hoe het precies werkt maar vind al dat het goed gaat
    bedankt voor de informatie was gewoon benieuwd omdat ik nog niemand had gehoort met een hoger bedrag dan 15,95 en ze adverteren met van boekenkast tot zultan matras dus ik dacht als 95 boeken 15,95 hebben en 5 mensen iets anders dan was dat wel raar maar ze hebben dus toch verschillende prijzen ertussen gedaan dat wou ik alleen weten en nu weet ik het
    dank jullie wel allemaal
    pi_60693886
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 23:01 schreef marcovv100 het volgende:
    het is ook geen probleem maar ik wou het gewoon weten
    en ja ik ben net nieuw hier op fok en heb een naam aangemaakt dus heb nog niet alles kunnen lezen hoe het precies werkt maar vind al dat het goed gaat
    bedankt voor de informatie was gewoon benieuwd omdat ik nog niemand had gehoort met een hoger bedrag dan 15,95 en ze adverteren met van boekenkast tot zultan matras dus ik dacht als 95 boeken 15,95 hebben en 5 mensen iets anders dan was dat wel raar maar ze hebben dus toch verschillende prijzen ertussen gedaan dat wou ik alleen weten en nu weet ik het
    dank jullie wel allemaal
    En dan ook PM's gaan sturen...
    pi_60694029
    Heb je trouwens ook wel eens van een zogenaamde "punt" gehoord? Das zo'n rond stipje die je aan het eind van je zin zet.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60694050
    Overigens, er staan leuke nieuwe artikelen in de catalogus
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60694092
    ja die ken ik wel ja
    maar die gebruik ik nooit punt
    sorry maar ik maak er geen punt van
    pi_60694121
    ja zeker mooie artikelen weer dit jaar
    ik blijf het toch een super winkel vinden
    zo groot die man moet multi miljonair zijn die zit lekker met zijn zweedse stokie op aruba
    hahahahahhaha
    pi_60694191
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:

[ afbeelding ]
    Het model is schitterend, maar de opvallende ritsen aan de onderkant en de grote zichtbare (voelbare?) naad (rits) in de zitting zouden mij ervan weerhouden om 'm te kopen...

Geinig topic verder.
     FR
    pi_60694251
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 23:24 schreef marcovv100 het volgende:

sorry maar ik maak er geen punt van
    LOLLLZZZ!!!1! !!11LOLLERCOPTEREINSZWEIPOLIZEI! 1

Oh wacht. Eigenlijk istie niet grappig.
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 23:25 schreef marcovv100 het volgende:
    ja zeker mooie artikelen weer dit jaar
    ik blijf het toch een super winkel vinden
    zo groot die man moet multi miljonair zijn die zit lekker met zijn zweedse stokie op aruba
    hahahahahhaha
    Eigenlijk woont hij in Lausanne. Details, details.

Net als punten.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60694500
    ik ken heel die beste man niet ik schreef maar wat maar je begrijpt wat ik bedoel hij is helemaal gevuld die man
    wat een wereld tent
    nou was gezellig hier op het forum
    heb er maar weinig kaas van gegeten hoe alles hier werkt nog maar zal zo nu en dan gaan kijken
    Fijn weekend verder en tot sinas en de groenten
    pi_60694698
    Wat ben jij irritant zeg.
    pi_60695027
    ik kirjg ook een xl catalogus schijnt jeej
    pi_60699736
    Ik snap er geen drol van.
    De ELDIG HB 483 B gaskookplaat zag ik laatst bij de IKEA Family aabiedingen staan, nu staat ie er opeens niet meer tussen, n hij is alleen nog in Haarlem op voorraad. Hij gaat toch niet uit het assortiment he, ik moet 'm binnenkort nl. kopen.

Wel een nadeel van IKEA, hoe vaak heb ik het nu al niet gehad dat iets uit het assortiment is gegaan, weken niet op voorraad, gedeeltelijk op voorraad...
    pi_60700038
    Tsss jahoor is stoel Tobias weer op voorraad hebben ze 'm gewoon 10 euro duurder gemaakt Dat scheelt best veel als je er 6 wilt.
    pi_60701381
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 09:08 schreef Syytön het volgende:
    Ik snap er geen drol van.
    De ELDIG HB 483 B gaskookplaat zag ik laatst bij de IKEA Family aabiedingen staan, nu staat ie er opeens niet meer tussen, n hij is alleen nog in Haarlem op voorraad. Hij gaat toch niet uit het assortiment he, ik moet 'm binnenkort nl. kopen.
    [ afbeelding ]

Wel een nadeel van IKEA, hoe vaak heb ik het nu al niet gehad dat iets uit het assortiment is gegaan, weken niet op voorraad, gedeeltelijk op voorraad...
    Ik weet niet beter dan dat de kookplaat tot 31 augustus in de aanbieding is...
    pi_60701476
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 11:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat de kookplaat tot 31 augustus in de aanbieding is...
    Ja ik ook, maar hij staat niet meer tussen de family aanbiedingen, misschien vanwege de beperkte voorraad.
    pi_60708914
    Wilde eens weten of er mensen zijn die de bank TYLÖSAND hebben. Wat zijn jullie ervaringen?

Wij hebben best wel wat spullen van Ikea in huis staan maar een bank ben ik toch een beetje huiverig voor. Hoe lang blijft 'ie mooi en gaan de kussens na een tijdje niet inzakken? Is de stof makkelijk schoon te maken (als we er een kopen wil ik een witte of een cremekleurige)?
    pi_60709480
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar hij staat niet meer tussen de family aanbiedingen, misschien vanwege de beperkte voorraad.
    Ja ik bedoel dus dat dit artikel op mijn afdeling verkocht wordt en dat ik nog niet heb gehoord dat dit artikel uit de aanbieding is genomen...
      maandag 11 augustus 2008 @ 09:46:18 #128
    151749 Gnittoo
    I WANT THAT ONE!
    pi_60726039
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Jippo het volgende:
    Wilde eens weten of er mensen zijn die de bank TYLÖSAND hebben. Wat zijn jullie ervaringen?

Wij hebben best wel wat spullen van Ikea in huis staan maar een bank ben ik toch een beetje huiverig voor. Hoe lang blijft 'ie mooi en gaan de kussens na een tijdje niet inzakken? Is de stof makkelijk schoon te maken (als we er een kopen wil ik een witte of een cremekleurige)?
    Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.
    pi_60735412
    Ikea gaat in mobiele telefonie

Ikea gaat aan z’n vaste klanten in Engeland mobiele-telefoonabonnementen slijten. Het loyaliteitsprogramma van Ikea telt daar 1,4 miljoen deelnemers.

Ikea werkt samen met mobiele operator T-Mobile. Het mobiele pakket dat Ikea via T-Mobile gaat aanbieden, kent geen vaste maandelijkse betalingen, maar vereist alleen een initiële aankoop van beltegoed van 10 pond.
    De 9.500 Ikea-medewerkers in Engeland krijgen ook een toestel en 5 pond beltegoed.

Bron: Adforesult
    pi_60735867
    Staat al in dit topic ergens.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60735970
    Ah niet goed opgelet dus
    pi_60736235
    Ik zie geen nieuwe kleuren hoezen voor de KLIPPAN 4 zits bank.. Das jammer!
    pi_60742052
    quote:
    Op maandag 11 augustus 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.
    Bedankt! Verder nog mensen met ervaringen met deze bank?
      Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:47:34 #135
    5428 crew  miss_sly
    pi_60773243
    Een IKEA topic

Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.

Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent

Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:15:51 #136
    3011 E.T.
    pi_60774203
    Weet iemand hoe groot het 'gat' voor de magnetron is van de 'hoge kast voor inbouwmagnetron'?
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29843991

Ik wil m'n eigen magnetron er in zetten
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:41:21 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60775096
    Volgens mij 35cm, precies de hoogt van een inbouwmagnetron.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:42:31 #138
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60775136
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
    Een IKEA topic

Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.

Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent

Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
    De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:07:56 #139
    3011 E.T.
    pi_60778489
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
    straks ff m'n eigen magnetron nameten
    pi_60778814
    zit enorm te twijfelen over deze BESTÅ BURS

pi_60782137
    quote:
    Een IKEA topic

We hebben wel dit:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70106079

Kun je winkeltje spelen
    pi_60783238
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
    [..]
    De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.
    Het (garderobe)liftmechanisme heb ik gezien bij DHZ, die ook schuifdeurkasten op maat leveren.
    Ws. niet op voorraad en wél op bestelling.
    pi_60784435
    Klopt het dat er een aantal zaken zijn gewijzigd vwb de Ikea Family Card? Ik zie nergens meer de informatie over "onbeperkt terugbrengen" en de "Transportverzekering". Ik heb onlangs een lamp gekocht die is gesneuveld tijdens het transport. Ik wilde nu gebruik maken van de transportverzekering, maar volgens mij geld het niet meer?
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
      woensdag 13 augustus 2008 @ 08:11:21 #144
    3011 E.T.
    pi_60784526
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
    maar de combimagnetrons zijn 45cm hoog.. en de ovens 60..

lijkt me dat de combimagnetrons ook in de 'magnetron'-kast moeten kunnen en niet in een 'oven'-kast ? (en met de keukenplanner kan ik 't niet proberen, die doet het niet op een mac)
      woensdag 13 augustus 2008 @ 08:12:49 #145
    3011 E.T.
    pi_60784543
    dat staat hier dahei
      woensdag 13 augustus 2008 @ 09:14:48 #146
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60785399
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 08:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

lijkt me dat de combimagnetrons ook in de 'magnetron'-kast moeten kunnen en niet in een 'oven'-kast ? (en met de keukenplanner kan ik 't niet proberen, die doet het niet op een mac)
    Voor de oven moet je een hoge kast voor inbouwoven hebben en voor de combimagnetron volgens mij ook, maar daar zit dan een plankje bij die je op maat kunt maken om het gat te dichten

Maar WebForce is hier de keukenboer, dus die heeft misschien andere inzichten.
    pi_60787887
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 08:00 schreef dahei het volgende:
    Klopt het dat er een aantal zaken zijn gewijzigd vwb de Ikea Family Card? Ik zie nergens meer de informatie over "onbeperkt terugbrengen" en de "Transportverzekering". Ik heb onlangs een lamp gekocht die is gesneuveld tijdens het transport. Ik wilde nu gebruik maken van de transportverzekering, maar volgens mij geld het niet meer?
    sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.
    pi_60788692
    quote:
    Een IKEA topic

Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.
    pi_60788857
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.
    ow, mooi!
    Had intussen via google ook al wat gevonden. De juiste naam maakt zoeken wel wat gemakkelijker
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_60789348
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.
    Dat klopt niet, want in de voorwaarden staat:
    quote:
    het beschadigde artikel, en de verpakking van het artikel met de kassabon / aankoopnota binnen 7 werkdagen bij IKEA voor ruilen wordt aangebode
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_60789378
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 08:12 schreef E.T. het volgende:
    dat staat hier dahei
    Thanks!

het gaat overigens om een glazen lamp, valt dit er ook onder?

Bij de voorwaarden staat namelijk dat het niet gaat om Glaswerk, zou een lamp hier ook onder vallen?
    pi_60789627
    Oh wacht niet meer dus ``
    pi_60819070
    Wanneer wordt de nieuwe homeplanner gelanceerd?

Ik zie dat van de huidige versie de prijzen tot 1 augustus geldig zijn
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_60819786
    Ikea Barendrecht is hell
    Ikea Amsterdam is veel leuker
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:53:44 #155
    3011 E.T.
    pi_60824928
    pff..... 1600 euro armer en wat grijze haren rijker..

Nou nog een rechthoekige tafel van max. 160 lang vinden die bij Liatorp past.. en dat valt helemaal niet mee
    pi_60827736
    Nog en vraagje: Ikea heeft lange tijd een trapje/krukje in het assortiment gehad ik kan het nu nergens meer terugvinden...

Het heeft twee treden, is van onbehandeld hout, verder supersimpel en degelijk.
    Prachtig voorbeeldje:

Weet iemand hoe 'ie heet en of 'ie nog te verkrijgen is?
    pi_60830333
    In Haarlem staan er rond de 2000 voor 10 euro.
    pi_60830444

Bedoel je deze? (BEKVAM)
    pi_60834371
    Is het mogelijk om met de Smakrik espressomachine ook alleen kopjes heet water te maken? Voor thee bijvoorbeeld.

Gr,
    pi_60834702
    Waarom hebben mijn buren wel de nieuwe catalogus gekregen vandaag en ik als Family lid niet? Ik behoor tot de Ikea family sekte notabene!
    pi_60837608
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Cyan het volgende:
    Waarom hebben mijn buren wel de nieuwe catalogus gekregen vandaag en ik als Family lid niet? Ik behoor tot de Ikea family sekte notabene!
    Dan komt ie er vast nog aan...

Iedereen in Nederland krijgt er 1 opgestuurd. IKEA Family leden op naam, alle overige Nederlanders een catalogus op 'aan de bewoner van'...
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:15:47 #162
    3011 E.T.
    pi_60837827
    Vorig jaar was er zo'n overzichtje met welke postcode in welke week geleverd werd.. Is die er ook voor dit jaar?
    pi_60838228
    Elk adres in Nederland? Belachelijk. Wat een verspilling.
    pi_60838253
    Er is wel een verdeling ja...

Maar volgens mij nie weer zo'n mooi overzichtje als vorig jaar
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:35:56 #165
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60838436
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
    Ikea Barendrecht is hell
    Ikea Amsterdam is veel leuker
    Kom ik nooit meer.... IKEA delft - concept center is echt de shit.................
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:37:20 #166
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60838478
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 13:53 schreef E.T. het volgende:
    pff..... 1600 euro armer en wat grijze haren rijker..

Nou nog een rechthoekige tafel van max. 160 lang vinden die bij Liatorp past.. en dat valt helemaal niet mee
    Wat heb je van Liatorp gekocht dan? Wij hebben dat tv meubel(niet op onderstaande foto zichtbaar) + salontafel ,,

Moet eerlijk zeggen dat ik het assortiment tafels van IKEA tegen vind vallen, ow, en de goedkope bureaustoelen zitten ALLEMAAL slecht (De een nog slechter als de ander)

donderdag 14 augustus 2008 @ 22:42:40 #167
    3011 E.T.
    pi_60838643
    Diezelfde set.. alleen geen vitrinedeuren.
    Rechts de kast met lade onderin en links de gewone kast en onderin twee deurtjes.

Zelfs de salontafel hebben we
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:45:16 #168
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60838702
    Solide spul he', die salontafel / tvmeubel (voor 80%) echt zwaar massief hout ook..
    (volgens mij geen hard hout, alleen wel met een voor zover ik kan zien kogelharde lak laag)

was echt zeer te spreken over de kwaliteit...

(Over de salontafel heb ik 1uurtje gedaan, in m'n eentje.. TV meubel visa versa)

Maaruh, denk niet dat je bij IKEA een tafel gaat vinden.. (Tis nog wel her en der uitverkoop btw.......)
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:49:09 #169
    3011 E.T.
    pi_60838821
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef dgbw het volgende:
    Solide spul he', die salontafel / tvmeubel (voor 80%) echt zwaar massief hout ook..
    (volgens mij geen hard hout, alleen wel met een voor zover ik kan zien kogelharde lak laag)

was echt zeer te spreken over de kwaliteit...

Maaruh, denk niet dat je bij IKEA een tafel gaat vinden.. (Tis nog wel her en der uitverkoop btw.......)
    en ook niet bij Trendhopper, Woonstore en diverse andere zaken in de buurt

Heb er nu eentje bij Wehkamp gezien die me wel wat lijkt.. Al heb ik wel heel veel reserve bij het kopen van meubels online. Dit wordt dan echt een 'bij gebrek aan beter' (en dan hopen dat het ongeveer hetzelfde wit is)
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:50:28 #170
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60838864
    Al bij 'Profijt' geweest? > nee.. moet je daar ff kijken (is een dochter/zuster onderneming van Casba)
      donderdag 14 augustus 2008 @ 22:52:47 #171
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60838927
    Ik zit ff te denken, maaruh ... Sorry... ik ben bij 600meubel winkels geweest (Afgelopen maanden) - en ik heb 0 tafels gezien in de stijl van Liatorp

Dan zou je toch uitkomen op een Frans tafel model denk ik

http://images.google.com/images?q=french%20table&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

die zie je nog welles in liatorp achtige stijlen..............

of je moet een tafel kopen, en hem dan zelf lakken, met zelfde verf kleur als liatorp!

-edit: mooi tafeltje van weekamp (ziet er iig leuk uit ; ), maar 160cm is niet zo groot he'

[ Bericht 23% gewijzigd door dgbw op 14-08-2008 23:08:45 ]
    pi_60843800
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef PiperMaru het volgende:
    [ afbeelding ]

Bedoel je deze? (BEKVAM)
    Ja, dat is 'm, bedankt!
    pi_60849130
    Hoi,

Vorige week zijn we bij IKEA Amersfoort geweest om onze keuken te bespreken. Op onze keuken willen we graag een stenen werkblad. Als spoelbak willen we de Domsjo inbouwspoelbak (dus niet de spoelbakken die je tussen het werkblad moet plaatsen). Deze inbouwspoelbak rust als het ware op het werkblad.

De IKEA medewerker gaf aan dat deze spoelbak niet in het stenen werkblad kan, omdat de kitnaad dan te dik zou worden..... Ik snap daar niets van: het gat in een stenen werkblad of in een houten werkblad heeft toch dezelfde afmetingen en vraagt toch om evenveel kit? Kan hier een expert (van IKEA) op reageren?

Dirk
    pi_60851962
    Even een kort vraagje voor deze Ikea kenners:

Iemand die me kan vertellen wat bezorging en montage van een IKEA keuken kost?
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:48:14 #175
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60853163
    Onder het kopje keukenservice
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)ikea_services.html#3
    quote:
    Montage van je keuken
    Het plaatsen van een keuken is een grote klus die je niet dagelijks uitvoert. Tegen een vergoeding kan je dit laten doen. IKEA kan je in contact brengen met een ervaren montagebedrijf én we coördineren alles voor je.

Neem contact op met een van de keukenspecialisten in de winkel of lees via onderstaande link meer over onze keukenmontage en installatieservice.
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)e_installatie_08.pdf

staan de prijzen in, maar dat had je gewoon op ikea.nl kunnen vinden heur..
    pi_60853335
    Hm.. heb gezocht maar niet gevonden!
    Maar toch tnx!
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:45:14 #177
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_60854904
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 09:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

Voor de oven moet je een hoge kast voor inbouwoven hebben en voor de combimagnetron volgens mij ook, maar daar zit dan een plankje bij die je op maat kunt maken om het gat te dichten

Maar WebForce is hier de keukenboer, dus die heeft misschien andere inzichten.
    Niet alle kasten staan in de planner als je daar op doelt. Zo weet ik dat we maar 1 type magnetronkast hebben, maar deze is gewoon aan te passen: We hebben kastelementen van 125, 195 en 217. En we hebben de volgende hoogtes deuren: 60X195, 125, 92, 90, 57, 35. 57 ladefronten (2 lades) en 13 cm ladefront (ook als passtuk te gebruiken). Ook is er nog een passtuk van 9.4 cm. De planken in de kast zijn gewoon in hoogte verstelbaar, daar hoef je geen rekening mee te houden. Veel rekenplezier . (inbouwmagnetron is idd 35 hoog)
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 11:17 schreef dirkjans het volgende:
    Hoi,

Vorige week zijn we bij IKEA Amersfoort geweest om onze keuken te bespreken. Op onze keuken willen we graag een stenen werkblad. Als spoelbak willen we de Domsjo inbouwspoelbak (dus niet de spoelbakken die je tussen het werkblad moet plaatsen). Deze inbouwspoelbak rust als het ware op het werkblad.

De IKEA medewerker gaf aan dat deze spoelbak niet in het stenen werkblad kan, omdat de kitnaad dan te dik zou worden..... Ik snap daar niets van: het gat in een stenen werkblad of in een houten werkblad heeft toch dezelfde afmetingen en vraagt toch om evenveel kit? Kan hier een expert (van IKEA) op reageren?

Dirk
    Vreemd verhaal. Een DOMSJO inspoelbak is gewoon te plaatsen in een stenen blad (kom maar naar Duiven )
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef JohDan het volgende:
    Is het mogelijk om met de Smakrik espressomachine ook alleen kopjes heet water te maken? Voor thee bijvoorbeeld.

Gr,
    Ik dacht het wel, maar ik weet het niet 100% zeker...
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:09:19 #178
    3011 E.T.
    pi_60855718
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef WebForce het volgende:

[..]

Niet alle kasten staan in de planner als je daar op doelt. Zo weet ik dat we maar 1 type magnetronkast hebben, maar deze is gewoon aan te passen: We hebben kastelementen van 125, 195 en 217. En we hebben de volgende hoogtes deuren: 60X195, 125, 92, 90, 57, 35. 57 ladefronten (2 lades) en 13 cm ladefront (ook als passtuk te gebruiken). Ook is er nog een passtuk van 9.4 cm. De planken in de kast zijn gewoon in hoogte verstelbaar, daar hoef je geen rekening mee te houden. Veel rekenplezier . (inbouwmagnetron is idd 35 hoog)
    [..]
    had die pummel van gister wel eens mogen vertellen, toen ik vertelde dat ik mijn eigen magnetron in een hoge kast wilde zetten

naja.. ik heb nu eentje met twee vakken boven elkaar.. heb ik nog wat ruimte om m\'n petroleumstelletje neer te zetten en m'n kookboeken erbij
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:11:29 #179
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_60868393
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

had die pummel van gister wel eens mogen vertellen, toen ik vertelde dat ik mijn eigen magnetron in een hoge kast wilde zetten

naja.. ik heb nu eentje met twee vakken boven elkaar.. heb ik nog wat ruimte om m'n petroleumstelletje neer te zetten en m'n kookboeken erbij
    Hou wel rekening met de maten van je magnetron, die kunnen echt afwijken...
    pi_60868673
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2008 08:11 schreef E.T. het volgende:

Combimagnetron kan niet in de magnetronkast, moet in een ovenkast. Een gewone magnetron wordt niet heet (alleen het eten geeft warmte af maar dat is veel minder dan een echte oven), een combi wel. Een combimagntron moet warmte kwijt kunnen, daarom moet ie in een ovenkast.
    pi_60868759
    Een magnetron gebruikt ook geen warmte om eten op te warmen .
    pi_60868896
    Dat zeg ik toch de enige warmte die je hebt met een magnetron is de warmte die van het eten AF komt. Als je in de magnetron kookt en je doet het deurtje open kan het best dat je warmte voelt, maar dat komt doordat het eten zo warm is geworden dat de lucht in de magnetron ook warm wordt. De magnetron zelf doet dat niet. Zei ik dus.
    pi_60869478
    klopt!
    pi_60869481
    klopt!
    pi_60871787
    Ik zit met een vraag over de Byom deurtjes met glas die ik gekocht heb voor m'n Billy boekenkasten (205x80). Volgens de handleiding moet elk deurtje met 3 scharnieren worden vastgezet, maar als ik de bovenste en de onderste vastzet dan lijnt geen enkele van de 2 middelste plekken voor een scharnier op de deur uit met de voorgeboorde gaatjes in de kast. Nu vroeg ik mij of of het erg af te raden is om het bij 2 scharnieren per deur te houden. Dit komt ook qua plankverdeling namelijk een stuk beter uit.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:30:52 #186
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60873349
    Als jij denkt dat het goed / stevig/ en recht hangt met 2 scharnieren, moet je dat vooral doen

mijn ervaring met IKEA scharnieren (ik heb het dan over verschillende series, van goedkoop tot heel duur) is dat het bagger kwaliteit is, je blijft afstellen - en het blijft scheef hangen
    (ze gebruiken te goedkoop pisbakken staal)

-edit: er zaten 3 scharnieren bij iedere deur?

[ Bericht 15% gewijzigd door dgbw op 16-08-2008 11:36:01 ]
    pi_60874503
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 11:30 schreef dgbw het volgende:
    Als jij denkt dat het goed / stevig/ en recht hangt met 2 scharnieren, moet je dat vooral doen

mijn ervaring met IKEA scharnieren (ik heb het dan over verschillende series, van goedkoop tot heel duur) is dat het bagger kwaliteit is, je blijft afstellen - en het blijft scheef hangen

Er zaten idd 3 scharnieren per deurtje bij. De deurtjes hangen (vooralsnog) recht en redelijk stevig, alleen bij het openklappen moet je hem wel tegenhouden, anders schiet het deurtje wat te ver door en hoor je wat licht gekraak. Ik denk echter niet dat dat veel minder zal zijn met het 3e scharnier erbij. Wel een beetje jammer dat de scharnieren niet zo sterk zijn. De deurtjes waren per stuk bijna net zo duur als de hele kast (en je hebt er 2 nodig per kast) dus ik had ietsje meer kwaliteit verwacht. Zeker als je bedenkt dat een beter scharnier niet veel duurder zal zijn.
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:40:24 #188
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60874555
    "Ik denk echter niet dat dat veel minder zal zijn met het 3e scharnier erbij."

Ik denk van wel, omdat het meer kracht kost om er drie te openen dan twee.

"De deurtjes waren per stuk bijna net zo duur als de hele kast"

Billy is cheap =), gehard glas echter niet.... en dat zit er in die deurtjes.

PS: het is toch niet zo dat je p.o billy's 'zeikanten' verkeerd om hebt staan.......... en daardoor geen uitsparing hebt voor het 3e scharnier (just guessing)
    pi_60874571
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 11:30 schreef dgbw het volgende:

toch grappig dat bijvoorbeeld de keukenschanieren gewoon bij een bedrijf wegkomen die voor Bruynzeel ook dezelfde schanieren maakt...
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:59:36 #190
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60874943
    Ik heb het over de normale meubel scharnieren, en die van de badkamer meubels...
    dat ze voor keukens betere kwaliteit gebruiken is logisch

maar er zit dus een te groot verschil in .. jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan.. wij + familie hebben een stuk of 8 IKEA kasten staan (afgelopen/dit jaar gekocht) en alle deuren hangen scheef (of het hangt 'net aan' recht), hoe goed je het ook probeerd.. het is gewoon te slechte kwaliteit.

[ Bericht 3% gewijzigd door dgbw op 16-08-2008 13:04:42 ]
      Moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:27:35 #191
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_60875574
    is het niet zo dat jij als klant naar IKEA moet gaan en moet gaan klagen over scheve deuren?
    lijkt me niet de taak van een medewerker die een klacht van een klant op fok leest, hoe vervelend het ook voor je is
    pi_60875644
    Nooit last van (5 kasten hier in huis, verschillende soorten). Jullie huizen zijn gewoon scheef
    pi_60875763
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 12:59 schreef dgbw het volgende:

jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan..
    Je ziet ze vliegen
      zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:37:16 #194
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60875845
    Guppyfriend: helaas nog niet aan toe gekomen

Dipkip: uit welke series dan?

poepoog: Volgens mij heb jij poep in je ogen, ik had het namelijk tegen bartjebart
    pi_60875898
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 13:37 schreef dgbw het volgende:

poepoog: Volgens mij heb jij poep in je ogen, ik had het namelijk tegen bartjebart
    Ja dus, dat maakt het minder kanslozer
    pi_60876622
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 13:37 schreef dgbw het volgende:
    Dipkip: uit welke series dan?
    PAX, BILLY en nog wat waarvan ik zo 1 2 3 niet weet hoe die heten. Niet uit van die grote series dus dan onthoud ik het niet zo goed.
    pi_60877140
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 14:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

PAX, BILLY en nog wat waarvan ik zo 1 2 3 niet weet hoe die heten. Niet uit van die grote series dus dan onthoud ik het niet zo goed.
    Hier een huis "vol" ikea kasten (pax, billy, vattern, faktum) geen problemen mee.
    Je moet er wel voor zorgen dat ze waterpas staan, dan hangen ook je deuren recht.
    pi_60877755
    ik zag deze

Maar hoe wordt hij opgehangen dan, of moet ik er gewoon nog een tv-beugel bij halen ?
    pi_60883117
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 13:30 schreef Dipkip het volgende:
    Nooit last van (5 kasten hier in huis, verschillende soorten). Jullie huizen zijn gewoon scheef
    Ik heb er ook nooit last van, alles van IKEA monteert prima.
    Maar dat is vast omdat ik ook de FIXA gereedschap set 15-delig gebruik.
    pi_60887821
    quote:
    jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan
    Dat mag je lekker zelf doen inderdaad;
    Ik heb een klacht of
    Ik heb een algemene vraag of opmerking

En wij hebben ook meerdere meubels thuis staan, die allemaal gewoon 'normaal' zijn afgesteld en alles recht hangt qua deuren... Dus volg je de handleiding wel?
    pi_60891125
    quote:
    Ik heb het over de normale meubel scharnieren, en die van de badkamer meubels...
    dat ze voor keukens betere kwaliteit gebruiken is logisch

maar er zit dus een te groot verschil in .. jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan.. wij + familie hebben een stuk of 8 IKEA kasten staan (afgelopen/dit jaar gekocht) en alle deuren hangen scheef (of het hangt 'net aan' recht), hoe goed je het ook probeerd.. het is gewoon te slechte kwaliteit.
    De bekende Ikea frustratie als het niet helemaal gaat zoals je wilt

Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
    pi_60891211
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
    Ach als je al niet kan quoten, dan wordt een kastje van ikea helemaal moeilijk natuurlijk..
      zondag 17 augustus 2008 @ 10:22:05 #203
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60895149
    @poepoog: jij word er idd niet minder kansloos op, donder is op..
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik heb daar nooit last van.. die pakketjes van IKEA zet ik vrijwel altijd moeiteloos in elkaar.

Maar jammer genoeg zijn die integral scharnieren (met kleine openingshoek) B kwaliteit........

pi_60896355
    Sowieso zijn de meeste* meubels van IKEA troep. Ik vind IKEA prima voor klein spul, als je goedkoop wat borden nodig hebt, of een toiletborstel ofzo. Ik zou er echter niet snel meer meubels kopen. Waarom zou je betalen om andermans afval in je huis op te slaan?

* over mijn enige IKEA-meubel, mijn eetkamertafel, ben ik nog altijd tevreden, maar die is al een tijd uit het assortiment - van het huidige assortiment meubels word ik niet erg vrolijk
    pi_60898076
    Ik heb sinds 2 jaar de volgende afzuigkap: LUFTIG HOO A00 S

Deze staat op lucht circulatie, alleen lijkt als of er vet uit het (zwarte) binnenwerk komt.
    Is er een manier om dit goed te reinigen?
    De 2 rooster die er onderhangen zijn haast niet schoon te krijgen aangezien de van binnen uit vrij snel vies worden.

Zijn deze 2 roosters ook apart te verkrijgen?
      zondag 17 augustus 2008 @ 16:21:30 #206
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_60901835
    De nieuwe catalogus is binnen!
    Of ben ik een van de laatste?

Anyway, gisteren voor de 5e keer onze Ikea keuken verbouwd, en dat kan toch maar mooi allemaal wel lekker
    En wij snappen het nu ook bijna
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
      zondag 17 augustus 2008 @ 17:03:55 #207
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60902683
    Had hem vorige week al op de mat liggen
      zondag 17 augustus 2008 @ 17:08:19 #208
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_60902764
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef dgbw het volgende:
    Had hem vorige week al op de mat liggen
    En ik maar denken dat ik één van de eersten was
    pi_60904860
    Ik heb hem nog niet eens gekregen terwijl mijn buren die overigens geen Familylid zijn hem al in huis hebben!
      zondag 17 augustus 2008 @ 19:11:36 #210
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_60905027
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Cyan het volgende:
    Ik heb hem nog niet eens gekregen terwijl mijn buren die overigens geen Familylid zijn hem al in huis hebben!
    Wij horen ook bij de familie en hebben ook nog niets binnen. (A'dam , Zeeburg)
    pi_60905972
    Ook hier is ie nog niet binnen, gelukkig heb ik mijn XL versie, alleen die is wel een beetje zwaar :/
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:09:56 #212
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60907674
    Heeft Ikea die Malm bedtafels nog die je over je bed heen kan rollen? Of niet meer? Kan ze niet vinden op de website Als ze niet meer in het assortiment zitten, weet iemand dan de afmetingen? Dan weet ik of het nut heeft om een oproepje op marktplaats te zetten oid
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_60907714
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef Merel het volgende:
    Heeft Ikea die Malm bedtafels nog die je over je bed heen kan rollen? Of niet meer? Kan ze niet vinden op de website Als ze niet meer in het assortiment zitten, weet iemand dan de afmetingen? Dan weet ik of het nut heeft om een oproepje op marktplaats te zetten oid
    Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte maken
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:12:21 #214
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60907736
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:

Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte maken
    Maar ik ben lui
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_60907831
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar ik ben lui
    Niets veranderd in de loop der jaren

Welke kleur hout zoek je.
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:21:07 #216
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60907941
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:

Niets veranderd in de loop der jaren

Welke kleur hout zoek je.
    Noujaaaaa Ik zou gewoon niet weten hoe ik zoiets stevig in elkaar kan zetten. En dan wil ik er gewoon ook niet zoveel geld aan kwijt zijn, dus daarom leek marktplaats me wel een handige optie. Maar dan moet ik wel weten of het qua afmetingen überhaupt wel geschikt is. En dan maakt de kleur me geen bal uit
    pi_60908252
    De MALM bedtafel is er alleen nog voor (bed)maat 90 cm, en dan alleen in de kleur rood.
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:46:16 #218
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60908561
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef Allan24 het volgende:
    De MALM bedtafel is er alleen nog voor (bed)maat 90 cm, en dan alleen in de kleur rood.
    Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!

Kun je je misschien herinneren wat de afmetingen van de 2-persoonsbedtafel waren? Er staat er eentje op marktplaats, die is sowieso te ver weg voor mij, maar er staan ook geen afmetingen bij dus nu weet ik nog niks.
    pi_60909032
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!

Kun je je misschien herinneren wat de afmetingen van de 2-persoonsbedtafel waren? Er staat er eentje op marktplaats, die is sowieso te ver weg voor mij, maar er staan ook geen afmetingen bij dus nu weet ik nog niks.
    Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).
      zondag 17 augustus 2008 @ 22:08:44 #220
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60909165
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Allan24 het volgende:

Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).
    Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!
    pi_60910155
    Stomme vraag, is de ikea catalogus ook als PDF te downloaden?
    pi_60910316
    http://ikeaeu.ecweb.is/09/mnl/ via de knop het meeste rechts kan je hem opslaan!
    pi_60910640
    Gaaf! Bedankt! Is handig voor op de ebook reader die binnenkort komt.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:22:40 #224
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60952503
    quote:
    Aangereden verkeersregelaar Ikea overleden

AMSTERDAM - De 54-jarige verkeersregelaar die zondag bij Ikea in Amsterdam zwaargewond raakte door een aanrijding, is in het ziekenhuis overleden. Dat maakte een woordvoerster van het woonwarenhuis dinsdag bekend.

Een 25-jarige automobilist reed de man aan op het parkeerdek. De politie sluit niet uit dat de verkeersregelaar opzettelijk is aangereden. De bestuurder van de betrokken auto is aangehouden en als verdachte gehoord. Hij is inmiddels weer vrijgelaten.
    De man was niet in dienst van Ikea zelf, maar bij het door de winkel ingehuurde bedrijf Traffic Support.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:33:51 #225
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_60952863
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef Merel het volgende:

[..]

Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!
    oh wat errug...
    wij hadden zo'n ding en dat ligt nu buiten in de regen te wachten tot we naar het stort rijden
    pokkeding trouwens...
      Moderator dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:44:23 #226
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_60953200
    Ik hoorde t net van die verkeersregelaar... Treurig...
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:53:41 #227
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60961776
    Ja, en in 'Hij is hard geraakt en kwam op de motorkap' lees ik net dat die patsers moedwillig de man hebben doodgereden.

Gecondoleerd...
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:10:08 #228
    331 Merel
    Be here now.
    pi_60962306
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef maedel het volgende:

oh wat errug...
    wij hadden zo'n ding en dat ligt nu buiten in de regen te wachten tot we naar het stort rijden
    pokkeding trouwens...
    Ah joh, maakt niet uit
    pi_60964666
    Wij hebben de gids nog steeds niet
    Ik heb al wel gekeken op internet, maar bladeren op de bank is toch fijner
    pi_60967230
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

te zot voor woorden
    pi_60969562
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 14:51 schreef Markster het volgende:
    ik zag deze

[ afbeelding ]

Maar hoe wordt hij opgehangen dan, of moet ik er gewoon nog een tv-beugel bij halen ?
    KICK!
      woensdag 20 augustus 2008 @ 10:23:43 #232
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60974904
    Ik denk dat je daar zelf een beugel voor moet regelen

(anders zouden er 3- tot 5 verschillende vesa beugels bij moeten zitten, en die heeft IKEA dacht ik niet)

Ik kan ze iig niet meer op de site vinden, echter dacht ik ze vorig jaar wel gezien te hebben
      woensdag 20 augustus 2008 @ 12:06:04 #233
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_60977512
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef dgbw het volgende:
    Ja, en in 'Hij is hard geraakt en kwam op de motorkap' lees ik net dat die patsers moedwillig de man hebben doodgereden.

Gecondoleerd...
    Hoorde gisteren van een collega dat het wel een beetje een pusher was waar geen normaal gesprek uit kwam maar enkel commando's. Niet dat dat reden is om op iemand in te rijden, maar er is een voorgeschiedenis.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_60983813
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoorde gisteren van een collega dat het wel een beetje een pusher was waar geen normaal gesprek uit kwam maar enkel commando's. Niet dat dat reden is om op iemand in te rijden, maar er is een voorgeschiedenis.
    Maar dan verdient iemand het nog niet om overhoop gereden te worden door een of andere opgefokte Ikea klant.
    pi_60988515
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef Aoraki het volgende:
    Wij hebben de gids nog steeds niet
    Ik heb al wel gekeken op internet, maar bladeren op de bank is toch fijner
    Ik ook niet. Baal als een stekker. Ik had hem besteld via internet (in Juni) en ik heb in Juni een Klanten kaart gekregen, maar geen ikea boek. Mijn moeder (die nog nooit bij Ikea is geweest) had hem vanmiddag in de bus
      woensdag 20 augustus 2008 @ 19:51:55 #236
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60989922
    Arm kind, dan download je hem toch even...
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef Marc.83 het volgende:
    http://ikeaeu.ecweb.is/09/mnl/ via de knop het meeste rechts kan je hem opslaan!
    175MB... kan een minuutje of 2 duren eer ie binnen is ; )

@Skull-splitter: als je de hele dag ''auto's'' staat te dirigeren (mensen hebben vaak hun raam dicht..) dan heeft praten met veel woorden natuurlijk ook geen zin
    pi_60990146
    Jemig nu ook al leverproblemen met de HENRIKSDAL eiken ofzo? Kan af en aan rijden naar IKEA omdat van alles dat ik wil kopen niet op voorraad is. Heb ook geen auto dus lekker elke keer transportkosten betalen.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 20:10:20 #238
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60990488
    LOL, dan kijk je toch eerst op die site en dan klik je toch op die

'VOORAAD' knop
    pi_60991783
    Als je als Familylid nog steeds geen catalogus hebt ontvangen, kun je em dan online aanvragen?
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:53:08 #240
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60993492
    tot 1 september vindt de verspreiding nog plaats, vanaf 15 september is de catalogus af te halen of online te bestellen.
    pi_60993717
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef dgbw het volgende:
    LOL, dan kijk je toch eerst op die site en dan klik je toch op die

'VOORAAD' knop
    Goh nee echt.
    je meent het.
    Wat ontzettend handig toch die IKEA site.
    En denk je dat alles op dezelfde dag aanwezig is, dat ik ga wachten op de dag dat toevallig alles er is?
    Even ter illustratie: ik moet een complete keuken halen, een bed, een stellingskastje en eetkamerstoelen.
    - bed: niet op voorraad
    - gaskookplaat: niet op voorraad
    - stoelen: niet op voorraad

De vaatwasmachine, oven en keuken (voor zover ik kan zien) wel op voorraad.
    pi_60994021
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Syytön het volgende:

[..]

Goh nee echt.
    je meent het.
    En denk je dat alles op dezelfde dag aanwezig is, dat ik ga wachten op de dag dat toevallig alles er is?
    Even ter illustratie: ik moet een complete keuken halen, een bed, een stellingskastje en eetkamerstoelen.

Maar als je toch al transportkosten moet betalen. Was het dan niet mogelijk om alles in 1 keer vanuit het distributiemagazijn te laten leveren?
    pi_60994233
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
    tot 1 september vindt de verspreiding nog plaats, vanaf 15 september is de catalogus af te halen of online te bestellen.
    De verdeling zou als volgt moeten gaan:
    Week 33 of 34;
    - De postcodegebieden van IKEA Breda, Heerlen of Hengelo .
    Week 34 of 35;
    - IKEA Amsterdam, Barendrecht, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen en Utrecht
    Week 35 of 36;
    - Als laatste krijgen in IKEA Amersfoort of Haarlem de catalogus.

Als IKEA Family lid krijg je de catalogus persoonlijk toegestuurd. Ben je geen lid van IKEA Family dan krijg je de catalogus als volgt toegestuurd:
    Aan de bewoner van
    Deze straat 1
    1111 AA Jouw stad

Hierdoor kan het gebeuren dat je buren die geen lid van IKEA Family zijn de catalogus eerder toegestuurd krijgen.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 22:47:53 #244
    217449 dgbw
    DE GROTE BOZE WOLF
    pi_60995037
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Syytön het volgende:

[..]

Goh nee echt.
    je meent het.

Neuh, ik check gewoon ff bij welk filiaal ze alles op voorraad hebben.. en dan rij ik daar naartoe

morgen dus naar IKEA AMS dus =)

Waarom laat je eigenlijk niet alles bezorgen in 1 x , kost je 35 maar dan heb je volgens mij wel alles in 1 x.
    hoef je zelf ook niet met die keuken naar huis te shouwen - dus ook geen kans op transportschade

-edit: vraag je nog

ik heb 2 dingetjes teveel gehaald bij IKEA Delft, kan ik die nu bij IKEA AMS ook terug brengen?

[ Bericht 5% gewijzigd door dgbw op 20-08-2008 22:54:16 ]
    pi_60995470
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef dgbw het volgende:

[..]

Neuh, ik check gewoon ff bij welk filiaal ze alles op voorraad hebben.. en dan rij ik daar naartoe

morgen dus naar IKEA AMS dus =)

Waarom laat je eigenlijk niet alles bezorgen in 1 x , kost je 35 maar dan heb je volgens mij wel alles in 1 x.
    hoef je zelf ook niet met die keuken naar huis te shouwen - dus ook geen kans op transportschade
    mijn voorstel inderdaad ook
    quote:
    -edit: vraag je nog

ik heb 2 dingetjes teveel gehaald bij IKEA Delft, kan ik die nu bij IKEA AMS ook terug brengen?
    Ja hoor. Dat is geen probleem!

Edit: je krijgt volgens mij wel altijd het goedkoopste bedrag terug.
    Dus wanneer producten in Delft duurder zijn, krijg je het bedrag dat in Amsterdam op het prijskaartje terug.
    En andersom ook natuurlijk!
      donderdag 21 augustus 2008 @ 00:07:12 #246
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_60997162
    Gaat het Vikare bedje er helemaal uit? (dus niet het ledikantje, maar het bedje)

Never mind, ik heb Hensvik

Die gaat er voorlopig toch niet uit?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_60997287
    ik heb een vraag.

Iedereen kent die boekenkasten van ikea wel.. die vierkanten dingen met gaten erin. Ik vroeg me af of er ook plaatjes/plankjes beschikbaar zijn om zo'n gat aan de achterkant af te dichten? Of moet ik zoiets zelf gaan maken? ^_^
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_60997933
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 00:13 schreef EricT het volgende:
    ik heb een vraag.

Iedereen kent die boekenkasten van ikea wel.. die vierkanten dingen met gaten erin. Ik vroeg me af of er ook plaatjes/plankjes beschikbaar zijn om zo'n gat aan de achterkant af te dichten? Of moet ik zoiets zelf gaan maken? ^_^
    Bedoel je deze kast:

Dat is van de EXPEDIT serie. Via deze link krijg je alle artikelen uit deze serie te zien. We hebben wel kastinzetjes, maar dan in combinatie met een deur of laden
    pi_60998072
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je deze kast:
    [ afbeelding ]

Dat is van de EXPEDIT serie. Via deze link krijg je alle artikelen uit deze serie te zien. We hebben wel kastinzetjes, maar dan in combinatie met een deur of laden
    Ja die dus, bedankt voor de link. Toch jammer dat er geen 'inzet-plankje' oid is.
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_61000796
    Hoi, weer een vraagje de DIODER verlichtingssets hebben een versie die verschillende kleuren licht kan geven. Welke kleuren geeft ie en kun je dat gebruiken om een (witte) muur te kleuren?

Het zou bovenop een hoge kast komen, hoeft alleen een stukje muur en stukje plafond te beschijnen en dat het dan groen wordt ik vind het zo jammer om een ambilight van 150 euro te halen als ik toch maar 1 kleur wil vandaar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')