De bekende Ikea frustratie als het niet helemaal gaat zoals je wiltquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:59 schreef dgbw het volgende:
Ik heb het over de normale meubel scharnieren, en die van de badkamer meubels...
dat ze voor keukens betere kwaliteit gebruiken is logisch
maar er zit dus een te groot verschil in .. jij werkt bij IKEA, kaart het AUB aan.. wij + familie hebben een stuk of 8 IKEA kasten staan (afgelopen/dit jaar gekocht) en alle deuren hangen scheef (of het hangt 'net aan' recht), hoe goed je het ook probeerd.. het is gewoon te slechte kwaliteit.
Ach als je al niet kan quoten, dan wordt een kastje van ikea helemaal moeilijk natuurlijk..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
De bekende Ikea frustratie als het niet helemaal gaat zoals je wilt![]()
Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
Ik heb daar nooit last van.. die pakketjes van IKEA zet ik vrijwel altijd moeiteloos in elkaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
De bekende Ikea frustratie als het niet helemaal gaat zoals je wilt![]()
Jij hebt toch een klacht? Dus ik zou zeggen: " Gooi al die frustratie er even uit bij de klantenservice of via de mailservice! Kan enorm opluchten!"
En ik maar denken dat ik één van de eersten wasquote:
Wij horen ook bij de familie en hebben ook nog niets binnen. (A'dam , Zeeburg)quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Cyan het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gekregen terwijl mijn buren die overigens geen Familylid zijn hem al in huis hebben!
Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef Merel het volgende:
Heeft Ikea die Malm bedtafels nog die je over je bed heen kan rollen? Of niet meer? Kan ze niet vinden op de websiteAls ze niet meer in het assortiment zitten, weet iemand dan de afmetingen? Dan weet ik of het nut heeft om een oproepje op marktplaats te zetten oid
Maar ik ben luiquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Anders zelf maken, is niet heel veel voor nodig en je kan hem op juiste hoogte maken
Noujaaaaaquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niets veranderd in de loop der jaren
Welke kleur hout zoek je.
Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef Allan24 het volgende:
De MALM bedtafel is er alleen nog voor (bed)maat 90 cm, en dan alleen in de kleur rood.
Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat een stom idee van de Ikea-meneer/mevrouw die dat bedacht heeft!![]()
Kun je je misschien herinneren wat de afmetingen van de 2-persoonsbedtafel waren? Er staat er eentje op marktplaats, die is sowieso te ver weg voor mij, maar er staan ook geen afmetingen bij dus nu weet ik nog niks.
Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:04 schreef Allan24 het volgende:
Volgens mij waren er die in meerdere maten, ik meen me te herinneren 191 breed voor een bed van 180 (dus 11 cm breder dan de matrasmaat, maar de framebreedte is natuurlijk het belangrijkst).
quote:Aangereden verkeersregelaar Ikea overleden
AMSTERDAM - De 54-jarige verkeersregelaar die zondag bij Ikea in Amsterdam zwaargewond raakte door een aanrijding, is in het ziekenhuis overleden. Dat maakte een woordvoerster van het woonwarenhuis dinsdag bekend.
Een 25-jarige automobilist reed de man aan op het parkeerdek. De politie sluit niet uit dat de verkeersregelaar opzettelijk is aangereden. De bestuurder van de betrokken auto is aangehouden en als verdachte gehoord. Hij is inmiddels weer vrijgelaten.
De man was niet in dienst van Ikea zelf, maar bij het door de winkel ingehuurde bedrijf Traffic Support.
oh wat errug...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Hm OK, dat biedt perspectieven. Ik heb een knus bed van 140 breed (frame is net zo breed als 't matras), kijken of ik daar iets voor kan vinden. Bedankt voor de info!
Ah joh, maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef maedel het volgende:
oh wat errug...
wij hadden zo'n ding en dat ligt nu buiten in de regen te wachten tot we naar het stort rijden
pokkeding trouwens...
KICK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:51 schreef Markster het volgende:
ik zag deze
[ afbeelding ]
Maar hoe wordt hij opgehangen dan, of moet ik er gewoon nog een tv-beugel bij halen ?
Hoorde gisteren van een collega dat het wel een beetje een pusher was waar geen normaal gesprek uit kwam maar enkel commando's. Niet dat dat reden is om op iemand in te rijden, maar er is een voorgeschiedenis.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:53 schreef dgbw het volgende:
Ja, en in 'Hij is hard geraakt en kwam op de motorkap' lees ik net dat die patsers moedwillig de man hebben doodgereden.
Gecondoleerd...
Maar dan verdient iemand het nog niet om overhoop gereden te worden door een of andere opgefokte Ikea klant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoorde gisteren van een collega dat het wel een beetje een pusher was waar geen normaal gesprek uit kwam maar enkel commando's. Niet dat dat reden is om op iemand in te rijden, maar er is een voorgeschiedenis.
Ik ook niet. Baal als een stekker. Ik had hem besteld via internet (in Juni) en ik heb in Juni een Klanten kaart gekregen, maar geen ikea boek. Mijn moeder (die nog nooit bij Ikea is geweest) had hem vanmiddag in de busquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:34 schreef Aoraki het volgende:
Wij hebben de gids nog steeds niet![]()
Ik heb al wel gekeken op internet, maar bladeren op de bank is toch fijner
175MB... kan een minuutje of 2 duren eer ie binnen is ; )quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef Marc.83 het volgende:
http://ikeaeu.ecweb.is/09/mnl/ via de knop het meeste rechts kan je hem opslaan!
Goh nee echt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef dgbw het volgende:
LOL, dan kijk je toch eerst op die site en dan klik je toch op die
'VOORAAD' knop
Maar als je toch al transportkosten moet betalen. Was het dan niet mogelijk om alles in 1 keer vanuit het distributiemagazijn te laten leveren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Goh nee echt.
je meent het.
Wat ontzettend handig toch die IKEA site.![]()
En denk je dat alles op dezelfde dag aanwezig is, dat ik ga wachten op de dag dat toevallig alles er is?
Even ter illustratie: ik moet een complete keuken halen, een bed, een stellingskastje en eetkamerstoelen.
- bed: niet op voorraad
- gaskookplaat: niet op voorraad
- stoelen: niet op voorraad
De vaatwasmachine, oven en keuken (voor zover ik kan zien) wel op voorraad.
De verdeling zou als volgt moeten gaan:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
tot 1 september vindt de verspreiding nog plaats, vanaf 15 september is de catalogus af te halen of online te bestellen.
Neuh, ik check gewoon ff bij welk filiaal ze alles op voorraad hebben.. en dan rij ik daar naartoequote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:00 schreef Syytön het volgende:
[..]
Goh nee echt.
je meent het.
Wat ontzettend handig toch die IKEA site.![]()
En denk je dat alles op dezelfde dag aanwezig is, dat ik ga wachten op de dag dat toevallig alles er is?
Even ter illustratie: ik moet een complete keuken halen, een bed, een stellingskastje en eetkamerstoelen.
- bed: niet op voorraad
- gaskookplaat: niet op voorraad
- stoelen: niet op voorraad
De vaatwasmachine, oven en keuken (voor zover ik kan zien) wel op voorraad.
mijn voorstel inderdaad ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:47 schreef dgbw het volgende:
[..]
Neuh, ik check gewoon ff bij welk filiaal ze alles op voorraad hebben.. en dan rij ik daar naartoe
morgen dus naar IKEA AMS dus =)![]()
Waarom laat je eigenlijk niet alles bezorgen in 1 x , kost je 35 maar dan heb je volgens mij wel alles in 1 x.
hoef je zelf ook niet met die keuken naar huis te shouwen - dus ook geen kans op transportschade
Ja hoor. Dat is geen probleem!quote:-edit: vraag je nog
ik heb 2 dingetjes teveel gehaald bij IKEA Delft, kan ik die nu bij IKEA AMS ook terug brengen?
Bedoel je deze kast:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:13 schreef EricT het volgende:
ik heb een vraag.
Iedereen kent die boekenkasten van ikea wel.. die vierkanten dingen met gaten erin. Ik vroeg me af of er ook plaatjes/plankjes beschikbaar zijn om zo'n gat aan de achterkant af te dichten? Of moet ik zoiets zelf gaan maken? ^_^
Ja die dus, bedankt voor de link. Toch jammer dat er geen 'inzet-plankje' oid is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je deze kast:
[ afbeelding ]
Dat is van de EXPEDIT serie. Via deze link krijg je alle artikelen uit deze serie te zien. We hebben wel kastinzetjes, maar dan in combinatie met een deur of laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |