Ik denk dat je je vraag beter bij een bouwmarkt kunt stellen. Volgens mij moet er uit de centraaldoos, behalve de al aanwezige stroomdraden, ook een haak zitten waaraan je het plastic rechthoekige plaatje (waarin twee rond gaten zitten) ophangt. Die zijn trouwens ook los verkrijgbaar (deksel-met-haak). Of eventueel kun je naast de centraaldoos een schroefhaak in je plafond boren, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je a) niet in een leiding boortquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb een heel simpel vraagje. Tijdje geleden heb ik een FOTO hanglamp gekocht. Nu wil ik deze (goh) op gaan hangen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie echt niets waar ik hem aan vast zou kunnen hangen. Iemand? Zit ook niets van instructie bij ofzo.
Vooral die plankjes aan de binnenkant waren echt klote bij mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:16 schreef PiperMaru het volgende:
Okee dan.
Ik zie er wel tegenop zeg, ik weet nog wat voor crime het was om die krengen in elkaar te zetten.
dan had je in rotterdam moeten zijn, die deelden om 8 uur (of zoiets) nummers uit. helaas kwam ik om half negenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:12 schreef dniesje het volgende:
Hey Mensen,
Ik stond vanmorgen braaf om 8:30 bij de Selexyz. Na wat tel en schatwerk had ik berekend dat ik nummer 7 was in de Race voor de catalogus.
Toen om 9:30 de deuren open gingen, liet de marokaanse familie voor me al hun kinderen een catalogus kopen... en bleek ik lekker hangen op Nummer 11.
Aangezien er maar 10 exemplaren waren, ben ik het dus volledig misgelopen.
Ik hoorde van een aantal mensen dat ze eigenlijk alleen voor de interieur bijbel kwamen, en ik hoopte dat misschien een aantal mensen op dit forum dat ook gedaan hadden.
Zou iemand mij zijn catalogus willen verkopen voor het dubbele?
Groetjes,
Denise
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef Stiemie het volgende:
een bekend Zweeds woonwarenhuis.
Dank je, zal eens kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vraag beter bij een bouwmarkt kunt stellen. Volgens mij moet er uit de centraaldoos, behalve de al aanwezige stroomdraden, ook een haak zitten waaraan je het plastic rechthoekige plaatje (waarin twee rond gaten zitten) ophangt. Die zijn trouwens ook los verkrijgbaar (deksel-met-haak). Of eventueel kun je naast de centraaldoos een schroefhaak in je plafond boren, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je a) niet in een leiding boorten b) dat de lamp de centraaldoos niet (of niet helemaal) afdekt.
Als ik dat had geweten!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan had je in rotterdam moeten zijn, die deelden om 8 uur (of zoiets) nummers uit. helaas kwam ik om half negen
Gaat het je alleen om die catalogus? Denk dat mensen die het verkopen hun gratis IKEA item al hebben opgehaald namelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef dniesje het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten!!!
Ik heb al wel iemand gevonden op marktplaats, misschien dat ik geluk heb.
Maar alsnog blijven alle aanbiedingen welkom.
Ik hoop alleen dat ik het voor woensdag heb, want dan is mammie jarig!
Groetjes,
Denise
Ja dan steekt deze best wel af...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef Adelante het volgende:
Ik heb liever de "normale" catalogus, heb nu de jaargangen vanaf 1988 compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |