abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60708914
Wilde eens weten of er mensen zijn die de bank TYLÖSAND hebben. Wat zijn jullie ervaringen?

Wij hebben best wel wat spullen van Ikea in huis staan maar een bank ben ik toch een beetje huiverig voor. Hoe lang blijft 'ie mooi en gaan de kussens na een tijdje niet inzakken? Is de stof makkelijk schoon te maken (als we er een kopen wil ik een witte of een cremekleurige)?
pi_60709480
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar hij staat niet meer tussen de family aanbiedingen, misschien vanwege de beperkte voorraad.
Ja ik bedoel dus dat dit artikel op mijn afdeling verkocht wordt en dat ik nog niet heb gehoord dat dit artikel uit de aanbieding is genomen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:46:18 #128
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_60726039
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Jippo het volgende:
Wilde eens weten of er mensen zijn die de bank TYLÖSAND hebben. Wat zijn jullie ervaringen?

Wij hebben best wel wat spullen van Ikea in huis staan maar een bank ben ik toch een beetje huiverig voor. Hoe lang blijft 'ie mooi en gaan de kussens na een tijdje niet inzakken? Is de stof makkelijk schoon te maken (als we er een kopen wil ik een witte of een cremekleurige)?
Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.
pi_60735412
Ikea gaat in mobiele telefonie

Ikea gaat aan z’n vaste klanten in Engeland mobiele-telefoonabonnementen slijten. Het loyaliteitsprogramma van Ikea telt daar 1,4 miljoen deelnemers.

Ikea werkt samen met mobiele operator T-Mobile. Het mobiele pakket dat Ikea via T-Mobile gaat aanbieden, kent geen vaste maandelijkse betalingen, maar vereist alleen een initiële aankoop van beltegoed van 10 pond.
De 9.500 Ikea-medewerkers in Engeland krijgen ook een toestel en 5 pond beltegoed.

Bron: Adforesult
pi_60735867
Staat al in dit topic ergens.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_60735970
Ah niet goed opgelet dus
pi_60736235
Ik zie geen nieuwe kleuren hoezen voor de KLIPPAN 4 zits bank.. Das jammer!
pi_60742052
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.
Bedankt! Verder nog mensen met ervaringen met deze bank?
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:47:34 #135
5428 crew  miss_sly
pi_60773243
Een IKEA topic

Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.

Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent

Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:15:51 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60774203
Weet iemand hoe groot het 'gat' voor de magnetron is van de 'hoge kast voor inbouwmagnetron'?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29843991

Ik wil m'n eigen magnetron er in zetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:41:21 #137
3185 Adelante
To let it go now
pi_60775096
Volgens mij 35cm, precies de hoogt van een inbouwmagnetron.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:42:31 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_60775136
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Een IKEA topic

Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.

Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent

Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.

Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:07:56 #139
3011 E.T.
pi_60778489
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
straks ff m'n eigen magnetron nameten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60778814
zit enorm te twijfelen over deze BESTÅ BURS

pi_60782137
quote:
Een IKEA topic

We hebben wel dit:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70106079

Kun je winkeltje spelen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60783238
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.
Het (garderobe)liftmechanisme heb ik gezien bij DHZ, die ook schuifdeurkasten op maat leveren.
Ws. niet op voorraad en wél op bestelling.
pi_60784435
Klopt het dat er een aantal zaken zijn gewijzigd vwb de Ikea Family Card? Ik zie nergens meer de informatie over "onbeperkt terugbrengen" en de "Transportverzekering". Ik heb onlangs een lamp gekocht die is gesneuveld tijdens het transport. Ik wilde nu gebruik maken van de transportverzekering, maar volgens mij geld het niet meer?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:11:21 #144
3011 E.T.
pi_60784526
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
maar de combimagnetrons zijn 45cm hoog.. en de ovens 60..

lijkt me dat de combimagnetrons ook in de 'magnetron'-kast moeten kunnen en niet in een 'oven'-kast ? (en met de keukenplanner kan ik 't niet proberen, die doet het niet op een mac)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:12:49 #145
3011 E.T.
pi_60784543
dat staat hier dahei
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:14:48 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_60785399
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

maar de combimagnetrons zijn 45cm hoog.. en de ovens 60..

lijkt me dat de combimagnetrons ook in de 'magnetron'-kast moeten kunnen en niet in een 'oven'-kast ? (en met de keukenplanner kan ik 't niet proberen, die doet het niet op een mac)
Voor de oven moet je een hoge kast voor inbouwoven hebben en voor de combimagnetron volgens mij ook, maar daar zit dan een plankje bij die je op maat kunt maken om het gat te dichten

Maar WebForce is hier de keukenboer, dus die heeft misschien andere inzichten.
pi_60787887
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 08:00 schreef dahei het volgende:
Klopt het dat er een aantal zaken zijn gewijzigd vwb de Ikea Family Card? Ik zie nergens meer de informatie over "onbeperkt terugbrengen" en de "Transportverzekering". Ik heb onlangs een lamp gekocht die is gesneuveld tijdens het transport. Ik wilde nu gebruik maken van de transportverzekering, maar volgens mij geld het niet meer?
sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.
pi_60788692
quote:
Een IKEA topic

Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.
pi_60788857
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.
ow, mooi!
Had intussen via google ook al wat gevonden. De juiste naam maakt zoeken wel wat gemakkelijker
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60789348
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.
Dat klopt niet, want in de voorwaarden staat:
quote:
het beschadigde artikel, en de verpakking van het artikel met de kassabon / aankoopnota binnen 7 werkdagen bij IKEA voor ruilen wordt aangebode
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')