Ja ik bedoel dus dat dit artikel op mijn afdeling verkocht wordt en dat ik nog niet heb gehoord dat dit artikel uit de aanbieding is genomen...quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:41 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij staat niet meer tussen de family aanbiedingen, misschien vanwege de beperkte voorraad.
Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:34 schreef Jippo het volgende:
Wilde eens weten of er mensen zijn die de bank TYLÖSAND hebben. Wat zijn jullie ervaringen?
Wij hebben best wel wat spullen van Ikea in huis staan maar een bank ben ik toch een beetje huiverig voor. Hoe lang blijft 'ie mooi en gaan de kussens na een tijdje niet inzakken? Is de stof makkelijk schoon te maken (als we er een kopen wil ik een witte of een cremekleurige)?
Bedankt! Verder nog mensen met ervaringen met deze bank?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja, hier! Mijn vriendin heeft em nu een jaar, met de donkerbruine bekleding. Hij zit vreselijk lekker, maar is wel een klein beetje ingezakt al, althans, hij heeft een beetje zijn vorm verloren en de stof is iets valer geworden. Hij is niet echt lelijk geworden verder, maar je kan wel zien dat hij intensief gebruikt wordt. Ik ken ook mensen die hem in het creme hebben en voor zover ik weet is die wel makkelijk schoon te maken.
De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Een IKEA topic
Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.
Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent
Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
straks ff m'n eigen magnetron nametenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij 35cm, precies de hoogt van een inbouwmagnetron.
We hebben wel dit:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Een IKEA topic
Mooi, want ik heb een vraag en kwam er bij IKEA niet uit alleen uit en het was te druk om het aan een medewerker te vragen.
Wij zijn op zoek naar een stang zoals in een garderobekast om hangers aan te hangen. Echter, niet een gewone, maar eentje die je met een handvat omlaag kunt halen, die scharniert dus. Bijvoorbeeld als je zo'n stang bovenin een hoge kast hebt hangen en er dus zonder trapje niet bij kunt als je klein bent
Volgens mijn collega zouden ze die bij IKEA verkopen, maar ik heb het nog niet kunnen vinden.
Ow ja, wij zoeken het wel los, want het moet in onze inloopkast komen, dus geen kast verder nodig.
Het (garderobe)liftmechanisme heb ik gezien bij DHZ, die ook schuifdeurkasten op maat leveren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
De kastinrichting van IKEA heet KOMPLEMENT, dus daar kun je eventueel op zoeken op de site, maar verstelbare kledingroedes heb ik nog nooit gespot.
maar de combimagnetrons zijn 45cm hoog.. en de ovens 60..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij 35cm, precies de hoogt van een inbouwmagnetron.
Voor de oven moet je een hoge kast voor inbouwoven hebben en voor de combimagnetron volgens mij ook, maar daar zit dan een plankje bij die je op maat kunt maken om het gat te dichtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar de combimagnetrons zijn 45cm hoog.. en de ovens 60..
lijkt me dat de combimagnetrons ook in de 'magnetron'-kast moeten kunnen en niet in een 'oven'-kast ? (en met de keukenplanner kan ik 't niet proberen, die doet het niet op een mac)
sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:00 schreef dahei het volgende:
Klopt het dat er een aantal zaken zijn gewijzigd vwb de Ikea Family Card? Ik zie nergens meer de informatie over "onbeperkt terugbrengen" en de "Transportverzekering". Ik heb onlangs een lamp gekocht die is gesneuveld tijdens het transport. Ik wilde nu gebruik maken van de transportverzekering, maar volgens mij geld het niet meer?
Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Een IKEA topic
ow, mooi!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist gezien: bij Karwei deze week: van 105 voor 89 euro.
Dat klopt niet, want in de voorwaarden staat:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sowieso geldt die verzekering onderweg (als je het zelf vervoerd) alleen als je op de dag zelf terug komt.
quote:het beschadigde artikel, en de verpakking van het artikel met de kassabon / aankoopnota binnen 7 werkdagen bij IKEA voor ruilen wordt aangebode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |