quote:Voorgaande topics:
XXXX-XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I -
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
3 augustus
IKEA Amsterdam en Utrecht
10 augustus
IKEA Amsterdam
17 augustus
IKEA Amsterdam
24 augustus
IKEA Amsterdam
31 augustus
IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amersfoort: jakkop IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: Debsterr IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Bij mij ook in oktober, maar dan de grijzigequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis
![]()
[ afbeelding ]
Shit, helemaal niet gezien dat ik hem op slot gooide!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef jakkop het volgende:
Hoera, deel 40! Enne, dipkip had ook best een nieuw deel mogen openenVanmorgen...
Ja klopt...quote:
Persboekje Augustus 2008quote:VERWACHT: IKEA catalogus 2009
Vanaf 11 augustus is de nieuwe IKEA catalogus 2009 online te bekijken. Het is vanaf 15 september mogelijk om een exemplaar van de nieuwe catalogus online te bestellen of in de winkel op te halen.
Ooooooooooh die zijn gaaf zegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Persboekje Augustus 2008
Als het goed is wel...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef Stiemie het volgende:
Bartjesbart bedankt voor het antwoord over de Tobias-stoel! Ik zie alleen dat ie nergens op voorraad is. Komen ze binnenkort weer?
euhm... een week drie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:08 schreef Stiemie het volgende:
Ah gewoon afwachten dus? Of heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?
Mooi, dan ga ik van de week op m'n gemakkie ff twee boekenkasten, deurtjes, buffet, plank en salontafel bestellenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
LIATORP kan beide, of zelf zeulen en afleveren bij de transportbalie of bestellen op de showroom en via centraal magazijn thuis laten leveren.
Gedeeltelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
Om ze helemaal open te kunnen schuiven heb je inderdaad 2x een driespoorsrail nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Diesz het volgende:
Hallo!
Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?
De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.
Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?
Thnx alvast!!
De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef tv-zoeker het volgende:
weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
van de nieuwbouwquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!
Waar wil je foto's van hebben?
Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?quote:
oke dan moet ik maar wachten tot de 25stequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?
Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |