abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60451166

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XXXX-XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I -

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
¤15,- | < 25 kg / afmeting max 58x78x175 cm
¤29,- | 0 - 100 kg
¤59,- | 100 - 300 kg
¤89,- | > 300 kg
¤10,- | etagetoeslag

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.
Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:

3 augustus
IKEA Amsterdam en Utrecht
10 augustus
IKEA Amsterdam
17 augustus
IKEA Amsterdam
24 augustus
IKEA Amsterdam
31 augustus
IKEA Amsterdam, Delft en Heerlen
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven: Debsterr
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60451332
    Hoera, deel 40! Enne, dipkip had ook best een nieuw deel mogen openen Vanmorgen...
    Eins, zwei, hoeplakai.
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:15:45 #3
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_60451469
    * Skull-splitter weer eens inhaakt

Vorig jaar een overdosis opgelopen, maar moet er binnenkort weer aan geloven vrees ik...
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_60452157
    @ Dipkip, het verschil tussen een boxspring en een bedbodem + matras is, dat bij een boxspring de veren en de 'bedbodem' geïntegreerd zijn in één item. Een bedbodem is een lattenbodem met een soort 'bak' er omheen die als onderstel dient voor een los binnenveringsmatras dat er bovenop komt.
    Een boxspring met binnenveringsmatras ziet er van buiten hetzelfde uit als een bedbodem met binnenveringsmatras, alleen bij die eerste heb je dus twéé items met binnenvering en bij de laatste is alleen de bovenste helft daarvan voorzien.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      woensdag 30 juli 2008 @ 20:46:32 #5
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_60452254
    Vandaag is mijn Sultan Fossing matras bezorgd..
    Wat ligt dat ding lekkerrrrrr
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_60452506
    En weer een nieuwe ronde!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_60455692
    Jees... deel 40 alweer..
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      woensdag 30 juli 2008 @ 23:31:28 #8
    153812 Frautie
    Frautilicious
    pi_60456056
    tvp
    Assumption is the mother of all fuck ups
    Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
    You either grow or you regress; nothing stands still.
    pi_60457208
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 23:31 schreef Frautie het volgende:
    tvp
    pi_60458931
    40 in het Latijn is toch XL?
    Your mom is hot, your dad is crazy
    pi_60461083
    Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis

pi_60463626
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 09:52 schreef PiperMaru het volgende:
    Ik ben toch zo verliefd op deze stoel (de Tirup). Die gaat er zeker komen in het nieuwe huis

[ afbeelding ]
    Bij mij ook in oktober, maar dan de grijzige
    pi_60465992
    Ik vind hem van geen meter zitten, ook al is het design erg mooi..
    pi_60466828
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 20:10 schreef jakkop het volgende:
    Hoera, deel 40! Enne, dipkip had ook best een nieuw deel mogen openen Vanmorgen...
    Shit, helemaal niet gezien dat ik hem op slot gooide!

Allan, bedankt voor de uitleg
    pi_60469180
    Ik heb de tirup inmiddels in het zwart leer in huis. Gewoon een kussentje in de rug en je zit heerlijk!
    pi_60477078
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2008 03:14 schreef Metus het volgende:
    40 in het Latijn is toch XL?
    Ja klopt...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:29:44 #17
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_60490690

Ik ga deze kopen voor mijn dochter.
    pi_60490738
    Wilde er net nog wat bij zetten..

Ze wordt 8 en is dol op rose dus moest en zou ze deze kast voor haar verjaardag. Nu nog kijken voor leuke dingetjes voor erin bij Ikea enzo.
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:35:24 #20
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60490784
    quote:
    VERWACHT: IKEA catalogus 2009
    Vanaf 11 augustus is de nieuwe IKEA catalogus 2009 online te bekijken. Het is vanaf 15 september mogelijk om een exemplaar van de nieuwe catalogus online te bestellen of in de winkel op te halen.
    Persboekje Augustus 2008
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:37:21 #21
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_60502567
    quote:
    Ooooooooooh die zijn gaaf zeg

Concurentie voor m'n Skruvstra stoeltjes
    pi_60514793
    Bartjesbart bedankt voor het antwoord over de Tobias-stoel! Ik zie alleen dat ie nergens op voorraad is. Komen ze binnenkort weer?
    pi_60516932
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 20:12 schreef Stiemie het volgende:
    Bartjesbart bedankt voor het antwoord over de Tobias-stoel! Ik zie alleen dat ie nergens op voorraad is. Komen ze binnenkort weer?
    Als het goed is wel...
    pi_60516982
    Ah gewoon afwachten dus? Of heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?
    pi_60517137
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 22:08 schreef Stiemie het volgende:
    Ah gewoon afwachten dus? Of heb je een idee hoelang het ongeveer nog gaat duren?
    euhm... een week drie?
    pi_60517175
    Oei da's nog wel een tijdje...maar ze zijn het wachten zeker waard
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:30:12 #28
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60517399
    Vraagje, ik heb over een week of twee e.e.a. aan Liatorp nodig.. Is dit een artikel dat in het zelfbedieningsmagazijn ligt en je dus daarna het transport moet regelen, of komt dit uit zo'n centraal magazijn en wordt standaard bij je thuis geleverd?

In het eerste geval moet ik tijdens het verven en laminaat leggen naar Ikea.. in het tweede geval kan ik deze of volgende week op m'n gemakkie langsgaan om m'n nieuwe meubels te regelen
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:59:06 #29
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60517958
    LIATORP kan beide, of zelf zeulen en afleveren bij de transportbalie of bestellen op de showroom en via centraal magazijn thuis laten leveren.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 3 augustus 2008 @ 07:51:59 #30
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_60521859
    quote:
    Op zaterdag 2 augustus 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
    LIATORP kan beide, of zelf zeulen en afleveren bij de transportbalie of bestellen op de showroom en via centraal magazijn thuis laten leveren.
    Mooi, dan ga ik van de week op m'n gemakkie ff twee boekenkasten, deurtjes, buffet, plank en salontafel bestellen

Nu nog op jacht naar een bijpassende rechthoekige eetkamertafel die niet zo groot is (max 160) maar wel uitschuifbaar naar bijv. 200.. Dat is moeilijker
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      † In Memoriam † zondag 3 augustus 2008 @ 11:19:24 #31
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_60523176
    staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
    pi_60523519
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
    staat de nieuwe collectie al wel in de winkel?
    Gedeeltelijk.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      zondag 3 augustus 2008 @ 19:49:13 #33
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60532664
    Hallo!

Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?

De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.

Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?

Thnx alvast!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_60535165
    Gisteren weer een paar dingetjes voor de badkamer gehaald, maar helaas was het douchegordijn die ik leuk vond uitverkocht. Dus binnenkort weer een keertje langs
    Klussen deel 1 en 2
    pi_60535785
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 19:49 schreef Diesz het volgende:
    Hallo!

Is er hier ook iemand die ons een btje op weg kan helpen met het berekenen van wat we nodig hebben voor paneelgordijnen?

De lengte (breedte) waar ze komen te hangen is 4,90m. We willen dat ze elkaar een klein stukje overlappen als ze dicht zijn, maar we willen ze ook helemaal open kunnen schuiven, dus alle lagen over elkaar zodat er maar 1 paneel aan beide kanten te zien is.

Zoals ik nu heb berekend hebben we 10 panelen nodig, klopt dat? Ik verwacht dat we 2 keer een rail van 3 moeten ophangen om ze helemaal open te kunnen schuiven?

Thnx alvast!!
    Om ze helemaal open te kunnen schuiven heb je inderdaad 2x een driespoorsrail nodig.
    In totaal heb je dan dus 2x 4,90m = 9,80m aan rails nodig.
    De Kvartal rails zijn allemaal 1,40m lang, hier heb je er dus 9,80 / 1,40 = 7 van nodig.

In principe heb je genoeg aan 9 panelen (9 x 60cm = 5,40m, dus dan heb je in totaal 50cm om te laten overlappen), maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel je wilt laten overlappen, of je panelen hebt met een patroon dat je een beetje leuk wilt combineren, etc.
    Je hebt per paneel een setje boven-/onderrails nodig.

Verder heb je dan nog in totaal 10 stuks plafond of wandbevestiging nodig.

Eventueel ook nog trekstangen, maar je kunt de panelen ook gewoon zo trekken.
      zondag 3 augustus 2008 @ 22:13:59 #36
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60536371
    Thnx voor je reactie!! Het komt overeen met mijn eigen berekening, alleen 1 paneel minder.

We gaan voor effen panelen daar de muur ernaast fotobehang heeft en het dus erg druk zou worden.

Als ik het goed zie gebruiken we straks dus 5 van de 6 rails, wat betekent dat we er 1 overhouden. Zou daar dan eventueel een gordijn aan kunnen hangen als blijkt dat we nog veel inkijk hebben?? Of zou daar een aparte rail voor gemonteerd moeten worden??

Die trekdingen lijken me wel praktisch trouwens, anders worden de panelen erg snel vies denk ik!! Hoeveel zijn er daar van nodig?
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_60537972
    Ik denk dat je daar beter een aparte rail voor kunt monteren.
    Het gordijn zal anders namelijk nogal tegen de panelen aangedrukt zitten, zeker als je er een beetje mooie plooien in wilt maken. Sowieso kunnen met het Kvartal systeem alleen maar lichte gordijnen opgehangen worden, omdat de rollers van plastic zijn.

Als je alle panelen helemaal naar de zijkant wilt kunnen schuiven, heb je voor elk paneel een aparte trekstang nodig
    De bovenrails (zeg maar het metalen 'latje' tussen het paneel en de rail zelf) kunnen namelijk bij de uiteindes aan elkaar vast worden gemaakt, zodat je meerdere panelen met één trekstang kunt bewegen. Maar doordat ze dan aan elkaar vastzitten, kun je ze niet meer voor elkaar langs schuiven.
      zondag 3 augustus 2008 @ 23:37:57 #38
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_60538698
    Aaaargh..... geloof dat we dan nog eens heel goed na moeten gaan denken of paneelgordijnen voor ons wel zo handig zijn... Met 5 kids in huis lijkt het me niet handig om zonder trekstang te werken, ze worden zo snel vies dan denk ik, maar aan alle panelen zo'n trekstang is ook geen potje volgens mij!

En elk geval bedankt voor je snelle reacties!!
    Druifje!!
    pi_60550918
    weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
    pi_60551376
    STOCKHOLM – Ikea begint met de verkoop van mobiele telefonie. Vanaf aanstaande vrijdag biedt de Zweedse meubelgigant zijn vaste klanten in Groot-Brittannië een telefoonservice onder de naam Family Mobile.

Dit meldt Retailweek.com. Ikea claimt dat de service minstens 25 procent goedkoper is dan het vergelijkbare pay-as-you-go aanbod.
    Ikea is hiertoe een samenwerking aangegaan met netwerkprovider T-Mobile. De service is beschikbaar voor leden van het Ikea loyalty-programma Ikea Family.

De 9.500 Britse Ikea-medewerkers krijgen allemaal een mobieltje en voor 6.50 beltegoed.

Dan mag je je telefoon zelf in elkaar zetten !!!1!!EINSZWEIDREI!1LOLLERRR

Hebben we die ook weer gehad.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60553992
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 15:23 schreef tv-zoeker het volgende:
    weet iemand wanneer ikea heerlen open gaat en zijn er al foto`s van?
    De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!

Waar wil je foto's van hebben?
    pi_60554080
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De site, www.ikea.nl/heerlen, geeft je alle antwoorden!

Waar wil je foto's van hebben?
    van de nieuwbouw
    pi_60554108
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:46 schreef tv-zoeker het volgende:

[..]

van de nieuwbouw
    Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?

Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
    pi_60554311
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat vermoeden had ik al... maar van het pand dus?

Ik weet eigenlijk niet of die gemaakt worden...
    oke dan moet ik maar wachten tot de 25ste
    pi_60554343
    pi_60555523
    Das niet verkeerd, voor een tientje.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 4 augustus 2008 @ 19:16:00 #47
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60556247
    10 vestigingen met ieder 10 boeken, 't lijkt verdommem wel de iPhone launch
    pi_60556702
    Oh ik wil wel zo'n XL catalogus + tafeltje + interieurbijbel! Iemand enig idee of die tafeltjes alleen in het zwart te verkrijgen zijn bij Selexyz?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_60557928
    Van dat tafeltje moet je overigens niet te veel verwachten hoor, is niet al te stevig. Maar natuurlijk altijd leuk.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_60558440
    Klinkt heel leuk, jammer dat ik moet werken. Ben benieuwd of het druk zal worden! Iemand hier die wel gaat?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')