Provoceren? Hij citeert gewoon een bericht, dat jij dat niet kan hebben en vervolgens zo'n username registreerdquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Mods ff een klacht indienen:
quote:joost-feyenoord
Ajax speelt ook heeel slecht
Ze moesten voor het afscheid van Stam tegen een paar ouwe bekenden:p Timmer op doel
Ajax werd helemaal weggespeeld en natuurlijk Timmer met een mooie redding
Heb nu al zin in Feyenoord-Ajax (2-0 )
Klacht:Provoceren
Hij is zo do om op het forum van een rivaal te gaan kijken.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Provoceren? Hij citeert gewoon een bericht, dat jij dat niet kan hebben en vervolgens zo'n username registreerd
Ik vond van wel, je post zou als provocerend ervaren kunnen worden. Bovendien heb je recentelijk (vannacht) wel vaker aangetoond dat je het niet schuwt om totaal off-topic te gaan en te blijven trollen als er iemand hapt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Jonge jonge, is een onschuldig geintje tegenwoordig ook al een troll?Als Heerenveen van Emmen en FC Eindhoven verliest twee laagvliegers uit de eerste divisie mag je daar geen grapje over maken?
TVP ja, dus weg. En door die reactie ging het weer nergens over in het Ajax-topic en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef _Mike_ het volgende:
Wel grappig, dat de TVP BB-boy delete word, en als WooZ zit te kutten met 020 inplaats van Ajax maakt het niet uit omdat het in het PSV topic gebeurd!!!!
Nee, ook om de inhoud natuurlijk. Kwamen alleen maar offtopic reacties op.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
Dat bericht van BB-boy had van mij wel mogen blijven hoor. Want wordt het nou weggehaald omdat hij er tvp onder zet of om het bericht zelf. In dat geval kan ie gewoon beter eronder zetten 'wat een lompe mening' en zou het wel mogen blijven staan?
Doe er wat mee.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Over EO forum gesproken... Ik kreeg net een PM van iemand van Fok dat ik geen steekjes onder water meer mag geven...![]()
Dat zei ik al!quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC AJAX topic #1028: Waar Overmans nog snel genoeg is
Is dat zn homofiele broer?
1 |
1 |
Aangepast.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:41 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #383: Jubileumtoernooi!
wil een van de modjes dit in de OP
[ code verwijderd ]
even wijzigen in dit
[ code verwijderd ]
?
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:29 schreef Blawh het volgende:
Ik vond van wel, je post zou als provocerend ervaren kunnen worden.
Heb het ge-edit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:
De draak uit Ghana; Obodai!!!!!!!!!!!!!
Wilt iemand even die domme opmerking weghalen?
Check.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09
Een vriend van de mods wil vast nog wel even bij de nieuwelingen van FC Lisse Brian Tevreden (Panthrakikos) invoegen in de OP. Die blijkt ineens nog op te duiken eind juli...
Ik ben toch jouw vriendje?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
'Een vriend van de mods' We hadden het niet eens hoeven doen Ray.
Zeg jij nou maar niets. Hoevaak hebben wij wel niet gemsn't over Tennessee?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zie je wel, het is allemaal vriendjespolitiek!!
Wel niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets. Hoevaak hebben wij wel niet gemsn't over Tennessee?
Er zijn al genoeg posts tussenuit gevist, kortom: We houden het strak in de gaten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oleguer Presas, nieuwe cultheld of superaankoop?
Als bijvoorbeeld jorien of M0NTANA zo reageert als DAM in dit topic, zouden al hun posts stante pede verwijdert worden. Waarom gebeurt dat met DAM niet? 75% van zijn posts zijn anti-Ajax trolls of posts zonder onderbouwing (alles bij Ajax is slecht, etc).
En ja, ik weet dat jullie je er ook aan ergeren, maar dat jullie er niks aan kunnen doen.
Ach tot nu toe kan hij best wel openblijven aangezien het toch opmerkelijk nieuws is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Inderdaad, kan makkelijk daarin of in het centrale voetbalschoenen topic.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Check!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef methodmich het volgende:
[Frankrijk]Ligue 1 (2008-2009) Kan wel 2008/09 worden denk ik?
Waarvan de meest relevante deze is: Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Grulez het volgende:
Ik kom toch aardig wat relevantevoetbalschoenentopics tegen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voetbalschoenen+site%3Aforum.fok.nl&meta=
'Financiën van voetbalclubs in 2008/2009' van maken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Clubs geven inzicht in financiën over seizoen 06/07.
Kan 'seizoen 06/'07' weg en er meer een centralere titel aangegeven worden?
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
DAM
Of Boca.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, prima.
Ik denk dat ik trouwens gewoon alle posts van DAM ga quoten en van 'Ajax' PSV maak.
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.quote:
Plaats die post maar gewoon dan kunnen wij er wat aan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.
Een willekeurig geopend topic met DAM levert genoeg. Zoals jouw 'discussie' over soccer van gisteren...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plaats die post maar gewoon dan kunnen wij er wat aan doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, over iets praten waar je geen verstand van hebt, en net doen of je dat wel hebt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eigen advies moet gaan opvolgen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de laatste 15 jaar liggen slapen als je dat beweerd
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is voor de gemiddelde fokker te hoog gegrepen.
Die kunnen zelfs nog geen resultaten lezen en die interpreteren
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog dommer reageren is na deze echt onmogelijk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het kan dus nog dommer. Wow
Enfin, je kent het zelf ook wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Was een opmerking. Ik ga niet in discussie met domme mensen
Het enige wat ik kan zeggen is probeer het zelf wel inhoudelijk te houden en negeer zijn opmerkingen die persoonlijk zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:07 schreef pfaf het volgende:
Weet ik. En dat hij 'discussieert' zonder argumenten en dergelijke, ben ik al gewend, maar hij slaat nu wel erg door met z'n dooddoeners over voetbalverstand. Maargoed het boeit me verder ook niet heel veel en er komt soms ook nog wel eens wat nuttigs uit de beste jongen, maar het is zo zonde dat topics er door uit de hand lopen.
Omdat jij nog te redden bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
En als ik drie trolls plaats word ik al bestookt met PM's van mods en admins....
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij niet verwijderd worden van dit forum?
quote:
Tweede topic opgeschoond. De discussie in het eerste topic is weliswaar weer zonder bronnen, maar wel on-topic.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:37 schreef denthemen het volgende:
De eredivisie wordt steeds beter? #5
Kan iemand even wat aan zijn one liners doen?
Niveau Argentijns voetbal daalt hard.
Ook hier
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:45 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona is weer weg, sfeerverziekend bezig, mods uitschelden.
Oh, en ik hoef geen pm's, dank u wel alstublieft.
Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hèquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:57 schreef borisz het volgende:
oh en ray de bekercompetities kunnen geüpdatet worden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hè.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten topic klopt anders niet.
Ga ik aanpassen. Dank jullie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef The_Verve het volgende:
Wat me laatst opviel in het linkjestopic: Eric Gerets en Eric Cantona staan bij Nederlandse trainers.
Er is geen apart Feyenoord Jubileum toernooi-topic geopend en de wedstrijden kunnen best in twee aparte topics worden besproken, omdat die live op tv zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom Emirates cup wel centraal en Feyenoord Jubileum toernooi niet?
In principe de status zoals de tototopics hebben onderaan de topiclijst. Maar TerroRobbie bedoelt een apart topic.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Breach het volgende:
Wat houdt 'centraal' nou eigenlijk in op het forum?
Je bent op dit moment ook zelf bezig SCH.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Wtf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Eh?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Jij post echt alleen maar in het Ajax topic als je iets te baggeren/flamen hebt, dus ja ik reageer op exact dezelfde manier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Tuurlijk mag je je ongezouten uitspraken doen maar dan kan je natuurlijk wel respons op verwachten. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef SCH het volgende:
Jij bent onvolwassen bezig.
Mike begint te trollen, in plaats van dat je daar wat van zegt, ga je mij uitkafferen.
Je zit fout sjimz.
Maar nu mag ik ineens geen 'ongezouten uitspraken' meer doen? Omda thet Ajax is.
Je geeft het maar toe en anders is het bal
Dank je voor het melden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Het plaatje had ik al verwijderd. Kijk zelf maar of je hem nog ziet staan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik reageer inhoudelijk en krijg meteen 3 flames van Mike om de oren. Ik vraag je daar op te reageren en je geeft niet thuis.
Jij vindt dat ik als respons dan de plaatjes en flames van Mike en anderen mag verwachten?
Waar ben je mee bezig man. Je had gewoon even in moeten grijpen. Kan nog steeds. Je zegt sorry, spreekt Mike aan en niks aan de hand. Anderen weten ook inhoudelijk te reageren daar. BNa iedere post van mij in een Ajax topic post die Mike een plaatje of flame, dat geef ik aan. Ik verwacht dat je daar fatsoenlijk op reageert.
En nu ben ik pissig ja. Omdat ik me door jou niet als een kleuter laat behandelen
Ik reageer het helemaal niet op jou afquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Ik wil het niet kinderachtig noemen. Daar doe je kinderen namelijk te kort mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Oh die moet ik dan even terug plaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik reageer het helemaal niet op jou af
Ik heb het plaatje verwijderd, ik heb die trieste uitspraak terecht verwijderd.
Net zoals ik al jou uitspraken die tegen mij gericht waren heb verwijderd omdat die niets met ajax te maken hebben.
De laatste topics is er helemaal niets aan de hand, er valt alleen niet te discussieren met mensen zoals jij/DAM oid... Je blijft door zaniken tot je gelijk krijgt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh die moet ik dan even terug plaatsen.![]()
Je reageerde het wel op mij af door te doen alsof ik daar tekeer ging. Ja, ik reageer eens een keertje als er 5 tot 10 persoonlijjke aanvallen zijn geweest. Mijn punt is verder gewoon inhoudelijk en het is irritant dat er in het Ajax-topic soms nauwelijks ruimte is voor discussie. Zeker met zo'n Mike.
zjroentje spuugt echt op de spiegel hoor, daar kan ie ook niks aan doen
Zoveel persoonlijke aanvallen waren er niet geweest dat topic, voordat je in FB was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je reageerde het wel op mij af door te doen alsof ik daar tekeer ging. Ja, ik reageer eens een keertje als er 5 tot 10 persoonlijjke aanvallen zijn geweest. Mijn punt is verder gewoon inhoudelijk en het is irritant dat er in het Ajax-topic soms nauwelijks ruimte is voor discussie. Zeker met zo'n Mike.
Je reageert na 1 post al zo. Het heeft niks te maken met door blijven gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De laatste topics is er helemaal niets aan de hand, er valt alleen niet te discussieren met mensen zoals jij/DAM oid... Je blijft door zaniken tot je gelijk krijgt..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Eerst Perez terughalen en hem dan afdanken
Wat een club
Twee zuigreacties voordat er ook maar iemand over je weekendhobbies was begonnen. Kijk eens een keer in de spiegel vriend...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.
Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
Dan hebben we weer ruzie. Er waren 6 persoonlijke aanvallen geweest. Hoeveel wil je er hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel persoonlijke aanvallen waren er niet geweest dat topic, voordat je in FB was.
Daarna ging het inderdaad te ver maar daar was jij ook debet aan.
Een beetje incasseren kan geen kwaad zoals ik dat ook net deed met jou
ZuigreactieS? Dat zijn gewoon inhoudelijke reacties. Mijn verbijstering over de zaak Perez en een reactie op de opmerking dat Ajax zoveel jonkies door laat stromen. Als dat al een reden is om te gaan bashen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Twee zuigreacties voordat er ook maar iemand over je weekendhobbies was begonnen. Kijk eens een keer in de spiegel vriend...
Niet voordat jij in FB was, toen was alleen maar het plaatje van _Mike_ en een post van _Mike_ die jij quote met de vraag of de modjes er wat aan wilde doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hebben we weer ruzie. Er waren 6 persoonlijke aanvallen geweest. Hoeveel wil je er hebben?
Had het stukje: Wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
ZuigreactieS? Dat zijn gewoon inhoudelijke reacties. Mijn verbijstering over de zaak Perez en een reactie op de opmerking dat Ajax zoveel jonkies door laat stromen. Als dat al een reden is om te gaan bashen.
quote:
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had het stukje: Wat een club, dan weggelaten.
Je kan hopelijk toch wel inzien dat dit reacties uitlokt in een Ajax topic?
Het einde van het vorige topic telt ook mee en er waren nog een post van koningdavid en zrjoentje. Er is niks weggehaald.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voordat jij in FB was, toen was alleen maar het plaatje van _Mike_ en een post van _Mike_ die jij quote met de vraag of de modjes er wat aan wilde doen.
Althans wat ik toen gezien had.
Misschien waren er ondertussen al posts verwijderd.
Nee, je zegt over Ajax (want die bedoel je met wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?
Welke zijn niet weggehaald dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het einde van het vorige topic telt ook mee en er waren nog een post van koningdavid en zrjoentje. Er is niks weggehaald.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?
Ik zou in ieder topic 'wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, je zegt over Ajax (want die bedoel je met wat een club) iets in een Ajax topic.
Dat lokt meer reacties uit dan dat je het over Ajax hebt in een PSV topic.
Logisch toch?
Het lijkt me dat er meer mensen dan tegen je zijn in het Ajax topic dan in het PSV topic.
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.quote:
clubgenoot of niet, als ik vind dat iemand te ver gaat spreek ik hem daarop aan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.
Maar dat deed je niet. Je vond dat ik niet moest zeuren over persoonlijke aanvallen in plaats van Mike er op aan te spreken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
clubgenoot of niet, als ik vind dat iemand te ver gaat spreek ik hem daarop aan.
Jij vond dat ik niet juist handelde, ik vond en vind dat het deze keer meeviel met _Mike_'s 2e reactie, waarop jij reageerde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat deed je niet. Je vond dat ik niet moest zeuren over persoonlijke aanvallen in plaats van Mike er op aan te spreken.
Volgens mij nog niet toen ik reageerde. Dan had je dat ook even kunnen zeggen voor de helderheid want mijn reactie ging over Mike's reactie. Hij had er al 4 of 5 geplaatst, zie pagina 6 van het vorige topic.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vond dat ik niet juist handelde, ik vond en vind dat het deze keer meeviel met _Mike_'s 2e reactie, waarop jij reageerde.
De eerste reactie (Het plaatje) had ik al op gereageerd door het te verwijderen.
Ik had het wel al weggehaald toen je reageerde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet toen ik reageerde. Dan had je dat ook even kunnen zeggen voor de helderheid want mijn reactie ging over Mike's reactie. Hij had er al 4 of 5 geplaatst, zie pagina 6 van het vorige topic.
Jammer, het werd eindelijk weer eens leuk in FB.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.
MOet je zorgen dat ik vaker een enorme *&$&*(&*$# dag heb op mijn werkquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jammer, het werd eindelijk weer eens leuk in FB.
Kunnen dat soort blije plaatjes ook niet gewoon verwijderd worden... Heb ook niks met Ajax te maken.quote:
Heeft uberhaupt niks met voetbal te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kunnen dat soort blije plaatjes ook niet gewoon verwijderd worden... Heb ook niks met Ajax te maken.
Ik was hem al aan het aanpassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Topic TT van het Ruud van Nistelrooij topic kan wel aangepast worden naar ''Ruud stopt bij Oranje'' oid.
Het grote Ruud van Nistelrooij topic #6: Zegt Oranje vaarwel
[Centraal] Voetbalschoenenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mindstate het volgende:
heeft iemand een link naar het voetbalschoen topic, als dat er is?
Yupz, eerste zoekresultaat als ik op 'voetbalschoenen' zoek.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Mindstate het volgende:
bedankt, hebben jullie die gevonden met de search? Die deed het bij mij namelijk totaal niet.
partijdig modereert?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Jammer dat sjimz zo partijdig modereert en users aanvalt. Valt me vies tegen.
Je probeert van alles uit te lokken onder het mom van onschudligheid. Dat is toch niet de taak van modjes?
Wat is er mis met de ouderwetse ctrl+F?quote:
Als je heel VBL/Fok wil doorzoeken met ctrl+F ben je wel ff bezigquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat is er mis met de ouderwetse ctrl+F?
Sommige topics zijn zo ver weg dat het zoeken op de laatste 6 maanden al meestal te veel werk voor me isquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Die werkt niet als je topics ouder dan een paar weken wilt zoeken, tenminste als je indexlijst niet heel ver terug gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow ja, jij hebt het te druk met users pestenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige topics zijn zo ver weg dat het zoeken op de laatste 6 maanden al meestal te veel werk voor me is
Kom op SCH, je maakt van een vlieg een bakbeest van 4 ton. Dit is weer een stukje bagage voor sjimz. Al denk ik dat ik op dezelfde manier gereageerd had. Take it easy.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Jammer dat sjimz zo partijdig modereert en users aanvalt. Valt me vies tegen.
Je probeert van alles uit te lokken onder het mom van onschudligheid. Dat is toch niet de taak van modjes?
Wel heel grappig gelukkig...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wereldwijde Vurnon Anita topic
Beetje klein plaatje, kan wel wat groter.
Ik leg voortdurend uit hoe het zit en heb dat net in een post maar weer eens gedaan. Ik kan toch niet zomaar jurisprudentie van collega's gaan posten? Bovendien is het daar ook echt te ingewikkeld voor. De stelligheid waarmee jij verklaart dat Perez geen poot heeft om op te staan, is onterecht. En je blijft maar doorgaan en speelt ook nogal op de persoon, dat had je beter niet kunnen doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
partijdig modereert?
Jij komt met beweringen van jurisprudentie en ik vraag dan naar concrete voorbeelden.
Vervolgens kom je er steeds niet mee.
Weg, thanks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wereldwijde Vurnon Anita topic
Beetje klein plaatje, kan wel wat groter.
Je legt het alleen niet uit met voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik leg voortdurend uit hoe het zit en heb dat net in een post maar weer eens gedaan. Ik kan toch niet zomaar jurisprudentie van collega's gaan posten? Bovendien is het daar ook echt te ingewikkeld voor. De stelligheid waarmee jij verklaart dat Perez geen poot heeft om op te staan, is onterecht. En je blijft maar doorgaan en speelt ook nogal op de persoon, dat had je beter niet kunnen doen.
Verder: no offense.
Heel het topic weet er het fijne niet van en komt ook niet met onderbouwingen, dat kun je teruglezen. Je kritiek is wat flauw. Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten. Het is een erg ingewikkelde materie en het is daarom ook wat vreemd om te veronderstellen dat ik er perse naast zou zitten. Voorbeelden zijn niet zo gemakkelijk te geven, dat heb ik uitgelegd en daarom leg ik uitvoerig uit hoe het zit, terwijl ik het niet eens precies weet, want het arbeidsrecht is enorm complex. Maar ik weet honderd procent zeker dat Perez een kans maakt met een zaak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je legt het alleen niet uit met voorbeelden.
Heel het topic vindt dat jij er naast zit behalve jij zelf.
Je blijft het maar over jurisprudentie hebben en nu zeg je ineens dat je dat niet zomaar van collega's kan gaan posten. Ja zo lust ik er nog wel een.
En dat op de persoon spelen, ik zei alleen dat je een plaat voor je kop had.![]()
Nofi.
Waarom niet? Onderschat je discussiepartners eens niet zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten.
Als je een goede discussie wil hebben dan zou ik het fijn vinden als je inderdaad met concrete dingen komt, als dat lappen juridische tekst is dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel het topic weet er het fijne niet van en komt ook niet met onderbouwingen, dat kun je teruglezen. Je kritiek is wat flauw. Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten. Het is een erg ingewikkelde materie en het is daarom ook wat vreemd om te veronderstellen dat ik er perse naast zou zitten. Voorbeelden zijn niet zo gemakkelijk te geven, dat heb ik uitgelegd en daarom leg ik uitvoerig uit hoe het zit, terwijl ik het niet eens precies weet, want het arbeidsrecht is enorm complex. Maar ik weet honderd procent zeker dat Perez een kans maakt met een zaak.
Dat het hele topic er anders over zou denken, is toch helemaal niet relevant. Men gaat ook nauwelijks op de zaak in en blijft maar over Ajax en Van Basten emmeren.
Ik had gehoopt dat je er een beetje boven zou staan terwijl je nu juist de discussie wat op de spits dreef.
Ik onderschat niemand. Het zou alleen niet zo heel erg veel verduidelijken omdat het zo enorm complex isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom niet? Onderschat je discussiepartners eens niet zo.
Ik vind dat ik met concrete dingen kom. Ik leg uit dat een terugplaatsing naar ajax 2 in juridische zin een functieverandering (en vermindering) is maar dat wordt gewoon van tafel gekegeld zonder kennis van zaken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je een goede discussie wil hebben dan zou ik het fijn vinden als je inderdaad met concrete dingen komt, als dat lappen juridische tekst is dan is dat maar zo.
Dan sta je tenminste wel sterker.
Omdat in dat topic ook haarfijn wordt gezegd dat er geen functieverandering is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met concrete dingen kom. Ik leg uit dat een terugplaatsing naar ajax 2 in juridische zin een functieverandering (en vermindering) is maar dat wordt gewoon van tafel gekegeld zonder kennis van zaken.
Je vindt het complex, maar durft wel een stellige positie in te nemen. Zodanig dat je constant denigrerend richting anderen spreekt? Merkwaardig. Of vind jij het niet complex, maar denk je dat wij het dat wel vinden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik onderschat niemand. Het zou alleen niet zo heel erg veel verduidelijken omdat het zo enorm complex is
Daar blijkt dus weer je halsstarrigheid uit. Knettergek word ik er van. Je houdt maar vast aan je riedeltje dat gewoon niet klopt. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat in dat topic ook haarfijn wordt gezegd dat er geen functieverandering is.
Speler van Ajax, wat hij dus blijft al is het in Jong Ajax dus het is geen functieverandering.
En het is dus geen vermindering want hij krijgt geen ander contract en hij gaat niet minder verdienen.
Maar die discussie voeren we al in het topic
Ik zeg simpelweg dat Perez kans op succes zou hebben als hij er een zaak van maakt. Dat is niet zo stellig. Anderen zijn juist veel stelliger en zeggen dat het absoluut niet zo is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je vindt het complex, maar durft wel een stellige positie in te nemen. Zodanig dat je constant denigrerend richting anderen spreekt? Merkwaardig. Of vind jij het niet complex, maar denk je dat wij het dat wel vinden?
Ontwijk maar. Daar ben je het beste in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg simpelweg dat Perez kans op succes zou hebben als hij er een zaak van maakt. Dat is niet zo stellig. Anderen zijn juist veel stelliger en zeggen dat het absoluut niet zo is.
Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar blijkt dus weer je halsstarrigheid uit. Knettergek word ik er van. Je houdt maar vast aan je riedeltje dat gewoon niet klopt. Waarom doe je dat?
Het is toch evident dat hij teruggeplaats wordt en dat er iets verandert. Daar is gewoon geen speld tussen te krijgen. Maar jij voedt maar de disucssie met deze onzin. Ik vind echt dat je afstand moet nemen en even moet bedenken hoe je zo'n discussie weer op het pad krijgt, want je blijft nu steken in je eigen verkeerde veronderstelling en weigert er boven te staan.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ontwijk maar. Daar ben je het beste in.
Huh?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook vast aan jouw riedeltje dat gewoon niet klopt?
Waarom doe jij dat?
En zolang ik geen tegenbewijs heb dat het niet klopt kan ik deze discussie toch gewoon voeden met mijn eigen verkeerde veronderstelling
Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh?HOe kom je er bij dat mijn verhaal niet klopt? Jij hebt daar geen enkel argument voor en ik heb er al tientallen argumenten voor gegeven.
Blijkbaar wil je trollen en vanuit je ajaxerigheid ben je ineens heel stellig en laat je het topic ontsporen. Echt kwalijk.
Ik snap niet wat jouw opvatting van moderator zijn is als je op deze manier discussies aangaat.
Je geeft nu toe dat je er op uit met je verkeerde veronderstelling de discussie te verzieken.
Laat maar hoor, ik vind het echt te kinderachtig voor woorden. Ik ben er serieus in en steek er gvd nog energie in ook en je blijft maar je best doen om het te verkloten. Erg jammer.
Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.quote:
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees nog eens goed waar je op reageert. 'We' hadden het over jouw bron. Dat je vervolgens een compleet ander en oninteressant onderwerp aansnijdt is een door jou ( en ook bijv DAM en CMT ) vaak gebezigde tactiek, maar ik trap er niet in.
Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke tientallen argumenten zijn er dan geweest die ik niet heb gepareerd?
En ik wil helemaal niet trollen en ik laat het topic helemaal niet ontsporen.
Of is het topic ontspoort omdat niemand het met je eens is?
En ik geef helemaal niet toe dat ik er op uit ben om de discussie te verzieken omdat ik in de veronderstelling ben dat mijn aanname klopt.
Zolang jij niet met een echt voorbeeld van de jurisprudentie komt zal ik dat namelijk ook blijven doen omdat ik zonder niet overtuigd ben van jouw gelijk.
Niets mis mee toch?
Ik ben er namelijk ook serieus in.
Wat voor shit krijg je over je heen dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.
Ga je me nu met DAM en CMT vergelijkenDit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.
Contractueel zie ik er geen verschil in maar dat kunnen we ook in het daarvoor bestemde topic besprekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat voetballen in het eerste of het tweede niet hetzelfde is, is gewoon een feit. Waarom blijf je volhouden dat dat wel hetzelfde is. Dat is toch een soort kleutermanier van redeneren?
Jezelf in een slachtofferrol plaatsen, nog zo'n veel gebezigde techniek van je! Je maakt er een schoolvoorbeeld van. Deze topics zouden gebundeld moeten worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn bron is het arbeidsrecht en tientallen voorbeelden van dit soort zaken. Maar die kun je nooit 1 op 1 leggen op deze zaak en zal oeverloze discussies veroorzaken. Denk jij dan dat ik volstrekt ongelijk heb.
Ga je me nu met DAM en CMT vergelijkenDit is een degelijke kwestie, je denkt toch niet dat ik zomaar wat loop te zwammen. Ik stel simpel: perez zou best eens succes kunnen hebben als hij er een zaak van maakt en ik krijg me toch een hoop shit, vooral van sjimz, over me heen. Ongelooflijk.
1 keer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Oh ik heb een keer smurf gezegdSorry hoor
Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?
Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:57 schreef SCH het volgende:
Oh ik heb een keer smurf gezegdSorry hoor
Dat is toch zijn bijnaam bij de politie?
Je maakt ook zoveel puntjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een keer? Maar als ik het goed begrijp mag jij anderen wel ( eventueel met kwinkslag ) op de man spelen, maar zelf loop je te mekkeren dat sjimz zo gemeen doet.
Overigens doe je het weer hè. Één puntje uit m'n post pakken en de rest negeren. ( Goh, hoe zou dat komen?)
Prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt ook zoveel puntjes
Ik heb hier in Hilversum nog wat arbeidsconflicten op te lossen, sorry hoor
Die discussie heb ik dan ook gewoon laten staan, maar het off-topic gedeelte tussendoor heb ik weggehaald.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:06 schreef Nashje het volgende:
Sinds wanneer is het niet meer toegestaan om over eigen supporters te discussieren in het Ajax-topic?
Ik wil dit wel even weten, ben namelijk 2,5 week niet actief geweest door vakantie.
quote:[..]
Ja sorry hoor, maar ik werd helemaal gek bij de training "Wie is die donkere jongen met dat haar naar achter" "welke van de 3?" Met zo'n kut accent
Dezelfde dagjes mensen als tijdens de play-offs, maar midden in het seizoen zie/hoor je ze nooit.
Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben, ik kan niet begrijpen dat als je uit Groningen komt dat je voor Ajax bent...
Spreek eens normaal over je medemens
En niet iedereen buiten de Randstad is een boer. Ben je een beetje wereldvreemd ofzo?
quote:Je kunt dat niet begrijpen? Ben je een beetje gehandicapt?
quote:Nashje moet het weer op de man spelen, daar ga ik niet eens op in
Moet je ook hier niet zo tof lopen doen
Jij hebt het over een 'stelletje mongolen', 'klote boeren' en 'kut accenten'.
Maarja je zou toch niet op me in gaan?
Dit is weggehaald, verder zijn er een paar posts licht gewijzigd. Het overgrote deel valt niet onder on-topic imo, die eerste weggehaalde post heb ik mijn excuses voor gemaakt.quote:Inderdaad want opmerkingen als "allemaal klote boeren met kut accenten" zijn natuurlijk normaal en zouden nooit als beledigend geïnterpreteerd kunnen worden!
Sorry, maar wat is de toegevoegde waarde van wat ik heb weggehaald? Elkaar beledigen vind ik niet nodig om eerlijk te zijn. Ik vind dat ik in deze situatie dan ook niet overdreven streng gemod heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat strenge modden slaat echt helemaal door.
Dit gaat nergens meer over,.
is wel degelijk ontopic. Hij noemt zijn medesupporters zo (Ajacieden die niet uit N-H komen), en dan wil ik die discussie wel aan gaan ja.quote:Jij hebt het over een 'stelletje mongolen', 'klote boeren' en 'kut accenten'.
Maarja je zou toch niet op me in gaan?
Kan voorkomen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry, ik ben niet dag en nacht online en dan vergeet je zo een discussie nog wel eens he.
Die discussie aangaan met de vraag of hij gehandicapt is lijkt me niet de basis voor een goede en 'normale' discussie, je had ook anders kunnen beginnen in plaats van zo'n minderwaardige opmerking.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef Nashje het volgende:
Een post als
[..]
is wel degelijk ontopic. Hij noemt zijn medesupporters zo (Ajacieden die niet uit N-H komen), en dan wil ik die discussie wel aan gaan ja.
Erg zeg.
Dit lijkt me dan ook een overdreven weergave van dat topic. Op basis van welke reacties precies hebben jullie besloten tot deze verandering over te gaan? Het is namelijk nu niet leuk meer. Een Ajax topic moet over Ajax gaan, maar dan wel over alles wat met Ajax te maken heeft. En daar hoort heel veel bij.quote:Overall waren de reacties negatief over het Ajax-topic van toen (offtopic, slowchat, etc). Een bepaalde users vermeden het topic bewust, omdat het zo snel ging en onoverzichtelijk was. Er waren natuurlijk ook users die het wel best vonden, maar dat houd je altijd. Na het evaluatietopic is er weer een tijdje geprobeerd om het Ajax-topic te verbeteren (inhoudelijker, minder offtopic, minder slowchat, etc), maar dat is toen niet gelukt. Het mag geen excuus zijn, maar we waren toen met minder mods en er waren twee niet-Ajax-mods (dat is wel een verschil), dus het was vrij kansloos om een topic wat de hele dag actief is, goed bij te houden.
Hier kan ik me als 'nieuwe' vaste poster wel prima in vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan ook een overdreven weergave van dat topic. Op basis van welke reacties precies hebben jullie besloten tot deze verandering over te gaan? Het is namelijk nu niet leuk meer. Een Ajax topic moet over Ajax gaan, maar dan wel over alles wat met Ajax te maken heeft. En daar hoort heel veel bij.
Maar dat zijn dingen die voor het hele forum gelden, dus ook voor het Ajax topic.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Hier kan ik me als 'nieuwe' vaste poster wel prima in vinden.
Echter moet het huidige beleid wel geconsolideerd worden wat betreft de overduidelijke troll-posts, die domme fail-plaatjes oid. En ook irriteer ik me dood aan die mensen die bij het eerste het beste meningsverschil elkaar voor debiel, gehandicapt, homo enz uitmaken. Zou dus fijn zijn als ze dat zelf eens doorkregen
Dat weet ik, maar er is geprobeerd om de de 'vaste' Ajax-posters te betrekken in de discussies. Bij het eerste evaluatietopic is de link geplaatst in het Ajax-topic (zeg ik in die post), maar er is ook vaak genoeg in het Ajax-topic verwezen naar FB om die discussie te laten ontstaan. Als er dan niet gereageerd wordt, dan kunnen we vanaf onze kant niks doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is daar een discussie ontstaan tussen slechts een paar users. VoreG, BS en pfaf zijn uitgesproken tegen het Ajax topic van voor de verandering in modden. Verder zijn er ook een paar users die het zo prima vonden. Er ontbreken imo reacties van users die veel in het Ajax topic posten. Ik zie bijvoorbeeld alleen koningdavid, HeinekenAFCA, en Ordinair als 'vaste' posters in het Ajax topic.
Op basis van reacties over een langere tijd. En op een gegeven moment werd het extreem, dus toen heb ik die post geplaatst in het Ajax-topic (meerdere malen, ook in de OP's), maar op dat nieuwe beleid kwam - behalve van TerroRobbie - geen enkele reactie. Terwijl de kans dat de 'vaste' posters het wel hadden gelezen vrij groot was. Waarom niet reageren als je het eigenlijk niet eens bent? Of was je het toen eens, maar nu niet?quote:Dit lijkt me dan ook een overdreven weergave van dat topic. Op basis van welke reacties precies hebben jullie besloten tot deze verandering over te gaan?
Dat is een mening en er zijn ook weer users die het wel leuk vinden. Dat maakt het lastigquote:Het is namelijk nu niet leuk meer.
Daar ben ik het echt helemaal mee eens (post van vorig jaar, maar zo denk ik nog steeds). Enkele quotes;quote:Een Ajax topic moet over Ajax gaan, maar dan wel over alles wat met Ajax te maken heeft. En daar hoort heel veel bij.
quote:Wat kun je in een Ajax topic plaatsen? Alles wat met Ajax te maken heeft natuurlijk. De club, de spelers, het stadion, transfers, geruchten, de volgende wedstrijd, de vorige wedstrijd, de competitie, Europese wedstrijden, de trainer, de technische staf, de directie, de concurrenten, hoe naar een wedstrijd gaan, de geschiedenis, de toekomst, de jeugdspelers, het programma, blessures. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
quote:Tuurlijk maakt het niet uit als er af en toe een offtopic post wordt geplaatst, we zijn geen heiligen en we willen dat ook absoluut niet zijn. Het moet alleen niet continue offtopic gaan, dat wordt dan ook verwijderd, met daarna een post met 'offtopic verwijderd' oid. Een topic moet overzichtelijk zijn, het heet niet voor niets 'het Ajax Topic", daar moet het over Ajax gaan en alles erom heen. Ik vind het persoonlijk onprettig om eerst een hele pagina offtopic posts door te worstelen om daarna weer wat interessante posts te lezen, maar dat is een mening.
Kan het niet zo zijn dat jullie denken dat wij als een gek lopen te deleten, terwijl dat in principe helemaal niet zo is? Is het niet te makkelijk om te zeggen dat wij veel te streng zijn als er bijvoorbeeld slechts één filmpje wordt verwijderd (wat achteraf niet slim was van sjimz om te verwijderen)? Als ik kijk wat wij deleten, dan valt dat over 300 reacties per topic gezien echt heel erg mee.quote:De één laat blijken dat er niks mis is met slowchat en dat de mods maar moeten opflikkeren en stadswacht moeten worden, de ander vindt weer dat het Ajax ontopic moet blijven. Een middenweg is er niet, je blijft altijd voor -en tegenstanders hebben. Je kunt niet iedereen zijn zin geven. Verder ben ik benieuwd naar jullie mening en hoe jullie het liefst het Ajax topic zien. Een grote slowchat? Eén groot, onoverzichtelijk topic waar het niet over Ajax gaat? Gooi het in de groep.
Done.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:21 schreef borisz het volgende:
Champions League toto 2008/2009 #1 mag centraal
Die ander van vorig seizoen mag naar de eeuwige topicvelden.
Ik heb die post toentertijd vast niet gezien, misschien niet belangrijk gevonden. Nu merk ik dat het Ajax topic heleaas niet meer gezellig is.quote:Op basis van reacties over een langere tijd. En op een gegeven moment werd het extreem, dus toen heb ik die post geplaatst in het Ajax-topic (meerdere malen, ook in de OP's), maar op dat nieuwe beleid kwam - behalve van TerroRobbie - geen enkele reactie. Terwijl de kans dat de 'vaste' posters het wel hadden gelezen vrij groot was. Waarom niet reageren als je het eigenlijk niet eens bent? Of was je het toen eens, maar nu niet?
Hij legt het misschien wat anders uit dan ie het bedoeld (of misschien ook wel niet). Maar voor mijn gevoel is er de laatste 5-6 weken echt een ander Ajax-topic dan de periode van januari tot zeg eind juni. Het 'modden' was toen wat mij betreft perfect. Nu wordt er te snel te 'paniekerig' gehandeld door posts weg te halen die niet precies binnen de lijntjes passen en eventueel tot off-topic zouden kunnen leiden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Sand, wie staan er achter jouw kijk op de zaak? Het gedeelte wat niets meldt kunnen we ook niets mee.
Ik ben ook niet van het posts deleten, gebeurt ook alleen in het Ajax-topic. Alleen de deleteknop is wel handig als er achter elkaar een serie offtopicposts staan. Dan is het onoverzichtelijk (en tijdrovend voor ons) om elke post te wijzigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou weet je van mij dat ik er erg op tegen ben om posts te deleten, in mijn ogen is 1 gedelete post al te veel. Daarbij wordt er dus in mijn beleving te veel ge-edit in posts omdat het gesprek maar over Ajax moet gaan.
Tuurlijk niet! Maar dat zeggen we toch ook nergens? Het moet gewoon over Ajax en alles daar omheen gaan, dat is het enige wat er gevraagd wordt. Geen zware discussies, geen superieure posts. Gewoon Ajax.quote:Daar ben ik het mee eens, maar het hoeft toch niet altijd maar een zware discussie over de opstelling oid te zijn?
Tuurlijk, maar ik heb nog steeds niet de indruk dat men het alsmaar over randzaken wilt hebben.quote:Kijk, ik weet dat het voorheen op sommige gebieden te erg was.Het moet natuurlijk niet overdreven worden. Maar als de wens is van de Ajacieden op dit forum om het ook over randzaken te hebben, dan moet je daar toch gehoor aan geven?
In dat topic kijk ik ook alleen maar naar de vaste Ajax-posters en de posters die er vroeger hebben gepost, maar er nu niet meer posten. Met de rest van de meningen valt weinig te doen inderdaad.quote:In het evaluatie topic staan veel reacties van niet Ajacieden. Dat zij het niet meer leuk vonden in het Ajax topic, no offence hoor, maar wat interesseert ons dat nou?
Sinds wanneer? En nog steeds blijft het een mening, er zijn weer anderen die het topic wel best vinden op deze manier. Hoe kunnen wij het dan goed modden?quote:Nu merk ik dat het Ajax topic heleaas niet meer gezellig is.
Dan vind ik het vreemd dat je het Ajax-topic van 10 mei tot ongeveer eind juni (zo'n zes weken) anders vindt dan het Ajax-topic van de laatste 5-6 weken. Op 10 mei postte ik namelijk dat we het anders gingen doen, maar zo te zien was het toch zo'n zes weken na die melding een prima en gezellig topic? En daarna niet meer, terwijl het beleid hetzelfde was. Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:54 schreef Breach het volgende:
Maar voor mijn gevoel is er de laatste 5-6 weken echt een ander Ajax-topic dan de periode van januari tot zeg eind juni.
Wat mij betreft niet de bedoeling. Eerst afwachten wat er gebeurt, daarna kan alsnog gemod worden.quote:Nu wordt er te snel te 'paniekerig' gehandeld door posts weg te halen die niet precies binnen de lijntjes passen en eventueel tot off-topic zouden kunnen leiden.
Dat is het nou juist. Het is een gevoel, dat kan ik niet verwoorden. Heb daarstraks nog wat topics doorgelezen (quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan vind ik het vreemd dat je het Ajax-topic van 10 mei tot ongeveer eind juni (zo'n zes weken) anders vindt dan het Ajax-topic van de laatste 5-6 weken. Op 10 mei postte ik namelijk dat we het anders gingen doen, maar zo te zien was het toch zo'n zes weken na die melding een prima en gezellig topic? En daarna niet meer, terwijl het beleid hetzelfde was. Wat is het verschil?
[..]
Wat mij betreft niet de bedoeling. Eerst afwachten wat er gebeurt, daarna kan alsnog gemod worden.
True, is ook gewoon zo. En wat mij betreft hoeft het dan ook niet retestrak hoor. Het is ook gewoon lastig om alsmaar ontopic te reageren in deze tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:18 schreef Breach het volgende:
de bekende komkommertijd is ook deels debet aan het opzoeken van randzaken die wel of niet kunnen. We zullen zien over een tijdje.
Ik heb eigenlijk meer het gevoel dat er nu een bepaald stempel is gedrukt op de manier van modden, want de laatste tijd hebben we er extra zorgvuldig na gekeken en het bleek gewoon dat er helemaal niet zo extreem veel verwijderd wordt uit het Ajax-topic.quote:Nu wordt er te snel te 'paniekerig' gehandeld door posts weg te halen die niet precies binnen de lijntjes passen en eventueel tot off-topic zouden kunnen leiden.
Ok, ik begrijp wat je bedoelt Sandman.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, het ging natuurlijk al niet echt meer om vandaag he. Zoals ik al zei, ik hou niet van posts deleten. Edit ze dan. Natuurlijk moet die dude niet zo beginnen, maar het is ook wel eens om minder gebeurd. Dan denk ik, kom op, het hoeft niet allemaal zo rozegeur en maneschijn te zijn...
Dat was inderdaad mijn fout, met die verwijderde post was inderdaad niets mis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
Duidelijk Blawh, die eerste post van mij is dus per ongeluk delete. En in de rest van de posts die jij delete hebt kan ik me wel vinden
Yep, thanks voor het melden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef borisz het volgende:
tijd datum zender OS voetbal
Kan een slotje op, het sleutelje eet je maar op.
Op zich heb je daar wel een punt. Die hele OS interesseert me eigenlijk weinig, maar het voetbal ga ik wel ff kijken. Maarja dan krijg je weer dubbeltopics ed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja idd, borisz ondanks dat ik nog in het topic zeg dat ie niet op slot moet help je erg hard met het even verklikken van een verkeerd topic aan de modjes hihihihihihihiih
ontopic, Rainman waaaaaaaaaaaar kan ik dan wel dat verdomde voetbalschema checken meer hoef ik niet te weten over de olympische spelen alleen wanneer welke teams spelen en waar ze op tv komen.
NL op NL1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja idd, borisz ondanks dat ik nog in het topic zeg dat ie niet op slot moet help je erg hard met het even verklikken van een verkeerd topic aan de modjes hihihihihihihiih
ontopic, Rainman waaaaaaaaaaaar kan ik dan wel dat verdomde voetbalschema checken meer hoef ik niet te weten over de olympische spelen alleen wanneer welke teams spelen en waar ze op tv komen.
Dat kan je toch ook gewoon opzoeken op de diverse OS-sites of in OS op fok? Dan kijk je maar om het verspringen en het snelwandelen heen. Niet zo heel veel gevraagd al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja daarom lijkt mij een centraal topic in Voetbal (ik kan me vergissen maar volgens mij heet voetbal op de OS ook voetbal) en daarom relevant in dit forum.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel een punt. Die hele OS interesseert me eigenlijk weinig, maar het voetbal ga ik wel ff kijken. Maarja dan krijg je weer dubbeltopics ed.
Klinkt ook erg logisch natuurlijk dat als ik al die dingen zou hebben gevonden ik toch nog een topic open waar ik vraag naar die informatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook gewoon opzoeken op de diverse OS-sites of in OS op fok? Dan kijk je maar om het verspringen en het snelwandelen heen. Niet zo heel veel gevraagd al zeg ik het zelf.
Is gewoon in [OS] te vinden (zie de links in dit topic).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Initiatief nemen is je blijkbaar vreemd dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat ging falco al doen maar die kwam aanzetten met een nog verrotter schemabovendien scheelt het dat ik niet in dienst ben om zoiets handigs te maken maar wellicht is het zo´n baanbrekend idee waar schijnbaar niemand op kan komen (en geboycott wordt door de modjes) dat ik maar mee moet doen aan hollands next top inventer.
Daarom heeft waarschijnljk niemand het gedaan. En omdat niemand anders er blijkbaar behoefte aan heeft, is het geheel aan jou.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja want het is tenslotte zo enorm makkelijk om zo´n schema te maken en vooral ook zo leuk!
Nou, blijkbaar ben ik de enige niet die dat nut niet snapt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, jij vergeet een heel mooi feit namelijk dat ik zo briljant ben om gebruik te maken van het collectief, via een centraal topic mensen die een wedstrijd toevallig tegenkomen op BBC of NRD oid kunnen dan in het topic melden dat overige voetbal liefhebbers het ook kunnen bekijken, maar dit gaat jou waarschijnlijk boven de pet. Maakt niet uit hoor.
Prima hoor als daar een overzichtje komt te staan. De wedstrijden bespreken kan natuurlijk in [OS], daar staan uitgebreide topics over elke poule en per wedstrijd wordt er ook een topic gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
edit: Maar daar mogen wel OS wedstrijden in staan?
Dus hij had wel een beetje gelijk al zegt hij het erg onbeholpen. Als ik het goed begrijp, stelt hij twee punten. Het eerste punt gaat over het wedstrijd/ tv schema. Daar heb ik verder niet veel mee en is al beantwoord door het eerder genoemde topic. Het tweede punt gaat over het verschil in users die in VBL en in OS komen. Hij wil in VBL de olympische voetbaltopics, omdat hij verwacht dat in OS allemaal eendagslurkers voorbij komen die eigenlijk niks met de voetbalsport an sich hebben. Ik begrijp wel dat die indeling niet werkbaar is, maar het is geen vreemde wens om liever in VBL een olympisch elftal topic te hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wedstrijdtopic voor morgen staat er al, plus de pouletopics. (de voorbereidingstopics stonden er ook al)
En met die schema's... Het blijft behelpen, het ideale schema heb ik nog niet gezien helaas.
Klopt, is geen vreemde wens, maar het is inderdaad niet werkbaar als je in VBL het OS-voetbal gaat bespreken en de rest van de sporten in OS. Daar schieten we niks mee op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Grulez het volgende:
Ik begrijp wel dat die indeling niet werkbaar is, maar het is geen vreemde wens om liever in VBL een olympisch elftal topic te hebben.
Ja, ik ben nu nog blauw omdat ik een smurf ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Is sjimz al ontslagen?
Ja, ik ben zijn vervanger. Blij? Nee? Pech gehad.quote:
Oh, je bent er dus toch 1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu nog blauw omdat ik een smurf ben.
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn vervanger. Blij? Nee? Pech gehad.
Mag ik je smurfinnetje zijn vannacht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens sommige users wel ja
Ik ga slapen
Doen jullie rustig aan en lief?![]()
![]()
Ha, een grappige gastmod.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.
Luister ik naar Ambrosius? Nee. Jammer joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.
Stukken beter dan vroeger.quote:
quote:
ADO Den Haag topic - Deel #29 - nieuw seizoen nieuwe kansenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:26 schreef Armageddon het volgende:
Waar is het ADO topic gebleven?
Niemand kijkt daarinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef sjimz het volgende:
Dat kan je ook zelf zoeken in dit topic:
Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!
Echt welquote:
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Zou fortitudo een clone van Jorien kunnen zijn?
Hm, vaag. Foutje in de sheet denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je op Huntelaar klikt, krijg je nog steeds het Torres topic.
Mis je Jorien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Nee hij is de laatste die ik zou missen, maar zijn manier van posten viel nogal op in het OS topicquote:
Denk t niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien zal vast niet studeren en als hij dat wel zou doen zou hij dat nooit in Amsterdam doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
tvp
ik zoek ook nog een leuke kamer in amsterdam, ivm studie. Weet iemand hier iets leuks? liefst in het centrum voor een schappelijke prijs en voor een onbepaalde tijd of adhv studiecontract.
bvd.
Geen kloon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
Phew, ben ik blij dat ik er geen geld op gezet hebquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
In de verschillende topics van spelers die aan de OS meedoen, mag wel over hun prestaties op de OS worden gesproken neem ik aan?
vroeger was alles beter!quote:
Dat maak jij er weer van, gezellig eendjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |