Time Out Sport (ik weet niet of alle zaken ze verkopen)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef Nielz. het volgende:
zo goed?
Hey,
Heb wel wat goeds gehoord over die mizuno schoenen, maar ik kan alleen maar online shops vinden. Welke fatsoenlijke winkels verkoopt die schoenen?
Daar heb ik ze ook weg, zijn echter geen voetbalschoenen maar gewone loopschoenen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Time Out Sport (ik weet niet of alle zaken ze verkopen)
Adidas Copa Mundial. Zitten erg goed en gaan lang mee, indien je ze onderhoud, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:30 schreef T1andonly het volgende:
Mijn schoenen zijn nu eigenlijk alweer aan vervanging toe. De laatste jaren ben ik na een half seizoen meestal al klaar met m'n voetbalschoenen.moet toch een degelijk materiaal zoeken
Accent sport!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef Nielz. het volgende:
zo goed?
Hey,
Heb wel wat goeds gehoord over die mizuno schoenen, maar ik kan alleen maar online shops vinden. Welke fatsoenlijke winkels verkoopt die schoenen?
Dan ga ik daar binnenkort nog eens naar kijken. Qua onderhoud zit het meestal wel goed gelukkig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Adidas Copa Mundial. Zitten erg goed en gaan lang mee, indien je ze onderhoud, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kut leeuwarders bellen een uur van te voren af![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 05:30 schreef One_conundrum het volgende:
Calcio Italia misshien
I agree.quote:Op zaterdag 10 november 2007 03:48 schreef pfaf het volgende:
Calcio is het enige voetbalschoenen merk.Als je die eenmaal aan hebt gehad, wil je gegarandeerd nooit meer anders.
De perfecte voetbalschoen.
Mijn 1e paar voetbalschoenen ooit waren Diadora, toch is Calcio voor mij veruit het fijnst. Puma's kunnen er ook nog wel mee door. Adidas en Nikequote:Op zaterdag 10 november 2007 04:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mis Diadora.![]()
Al kan ik me bij Calcio's wel een goede tweede voorstellen.
Lotto is ook een brede voet schoen toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef sjimz het volgende:
Beetje late kick maar voor brede voet zijn de merken Kelme, Joma en Mizuno vooral geschikt![]()
Sommige wel maar er zitten er ook een paar tussen voor een smalle leest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lotto is ook een brede voet schoen toch?
Dat dacht ik ook totdat ik mizuno tegenkwamquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:48 schreef pfaf het volgende:
Calcio is het enige voetbalschoenen merk.Als je die eenmaal aan hebt gehad, wil je gegarandeerd nooit meer anders.
De perfecte voetbalschoen.
Alleen de zaalvoetbalschoenen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aah, bedankt voor de tips allemaal.
Nog een vraagje dan maar: Iemand ooit de voetbalschoenen van Munich in de winkels zien liggen?
De Copa mundial is wel een fijn schoentje hoor van Adidas.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
I agree.![]()
![]()
[..]
Mijn 1e paar voetbalschoenen ooit waren Diadora, toch is Calcio voor mij veruit het fijnst. Puma's kunnen er ook nog wel mee door. Adidas en Nike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |