abonnement Unibet Coolblue
pi_116239279
Net de Mercurial Vapor Superfly Blackout besteld.
Qua uiterlijk echt een prachtige schoen vind ik!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:53:08 #202
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_116241112


Vorige week gekocht. Nike Tiempo Natural IV FG
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:09:57 #203
127999 Mavcovic
2016/2017 & 2018/2019 WOW
pi_116241633
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Wulfman het volgende:
Hoi allemaal,

Sinds een paar weken heb ik de Adidas Copa Mundial gekocht voor het nieuwe voetbalseizoen. Bij het kopen had ik het gevoel dat de bovenkant van de schoen tegen mijn grote teen zaten te duwen (dus tegen de nagel, niet aan de voorkant). Dit vertelde ik ook aan de verkoper, maar die zei dat na een aantal weken dit wel voorbij ging omdat het leer naar je voeten gaat staan. Na een aantal weken invetten en trainen heb ik dit gevoel echter nog steeds.

Weet iemand van jullie die ook de Adidas Copa Mundial heeft gekocht of dit over gaat of is dit iets wat je in prinicpe blijft behouden?
Beetje late reactie maar ik had dit ook bij de Copa Mundial. Werd wel beter, maar ging niet helemaal over. Ik heb nu de 11Core en heb er minder last van. Deze keer heb ik ze voor de eerste training wel ondergedompeld in een bak met water. Dit helpt om de schoen beter naar je voet te laten staan.

Overigens koop ik altijd schoenen die net niet lijken te passen. Na de eerste training zitten ze dan altijd toch wel goed. Bij schoenen die te ruim zitten voel ik mijn enkels altijd teveel zwikken. Liever zere tenen dan zere enkels. Wat is jullie mening daarover?
pi_118582683
Ik heb eigenlijk altijd op dure voetbalschoenen gespeeld, nou wil ik binnenkort wel een keer een zo goedkoop mogelijk paar kopen. Het liefst nog onder de 20 euro.
En dan ben ik wel benieuwd of ik negatief verschil merk.... Iemand van jullie hier meningen over?
Digo
pi_120327711
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:40 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd op dure voetbalschoenen gespeeld, nou wil ik binnenkort wel een keer een zo goedkoop mogelijk paar kopen. Het liefst nog onder de 20 euro.
En dan ben ik wel benieuwd of ik negatief verschil merk.... Iemand van jullie hier meningen over?
Zou niet heel veel moeten uit maken. Misschien iets minder balgevoel vanwege dikkere stof, en minder comfortabel vanwege minder soepel materiaal. Gewicht etc. hoef je niet op te letten, maakt geen zak uit. Zorg wel dat je een goed nop-patroon neemt. Verkeerde noppen kunnen blessures opleveren. Denk dan vooral aan cone-noppen en rechte noppen of een mix ervan. Uiteraard afhankelijk van je positie en spel.

Iemand ervaring met de vapor 8 en de superfly 3, en eventuele merkbare verschillen?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_120327985
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef Mavcovic het volgende:

[..]

Beetje late reactie maar ik had dit ook bij de Copa Mundial. Werd wel beter, maar ging niet helemaal over. Ik heb nu de 11Core en heb er minder last van. Deze keer heb ik ze voor de eerste training wel ondergedompeld in een bak met water. Dit helpt om de schoen beter naar je voet te laten staan.

Overigens koop ik altijd schoenen die net niet lijken te passen. Na de eerste training zitten ze dan altijd toch wel goed. Bij schoenen die te ruim zitten voel ik mijn enkels altijd teveel zwikken. Liever zere tenen dan zere enkels. Wat is jullie mening daarover?
Zou dan persoonlijk verder zoeken. Er is altijd wel een schoen op de markt waarbij je nergens last van hebt. Kijk ook eens naar merken als Puma, Munizo en Pele.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124832601
Iemand hier die mercurials heeft? Hoeveel wijder worden ze na een tijdje dragen? Heb ze in de winkel aangehad en ze zaten vrij strak bij m'n kleine teen. Het is geen leer, dus vraag me af hoeveel het nog oprekt.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124833606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:36 schreef Push. het volgende:

[..]

Zou niet heel veel moeten uit maken. Misschien iets minder balgevoel vanwege dikkere stof, en minder comfortabel vanwege minder soepel materiaal. Gewicht etc. hoef je niet op te letten, maakt geen zak uit. Zorg wel dat je een goed nop-patroon neemt. Verkeerde noppen kunnen blessures opleveren. Denk dan vooral aan cone-noppen en rechte noppen of een mix ervan. Uiteraard afhankelijk van je positie en spel.

Iemand ervaring met de vapor 8 en de superfly 3, en eventuele merkbare verschillen?
Een schoen die duurder is is juist wél lichter. Tevens hebben duurdere voetbalschoenen in de regel meer stabiliteit, en dit kan blessures voorkomen. En nee, je hoeft niet de +¤200 schoenen te hebben voor een fatsoenlijke schoen. Maar de goedkoopste schoenen zijn vaak wél de slechtste schoenen. Minder comfort, minder stabiliteit, minder "balgevoel". En je krijgt alleen plastic ipv, synthetisch of leer Alleen de Copa is een uitzondering, een relatief dure schoen wat als enig voordeel heeft dat het kangaroe leer heeft en daardoor heel comfortabel zit. Maar een goede voetbalschoen mag je tegenwoordig niet meer zo kunnen ombuigen als die. (en ja, ik heb de Copa, want die zitten mij het fijnst)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165102050
Klein vraagje ik ga langzaam weer beginnen met dit godenspel

Maar heeft iemand ervaring met de nieuwe stijl schoenen die over je enkel gaan? Is dat een beetje goed?

Aangezien ik mijn enkel moet intapen
pi_165108879
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 13:04 schreef Doublepain het volgende:
Klein vraagje ik ga langzaam weer beginnen met dit godenspel

Maar heeft iemand ervaring met de nieuwe stijl schoenen die over je enkel gaan? Is dat een beetje goed?

Aangezien ik mijn enkel moet intapen
Bedoel je die magista krengen? Ik had zelf die Adidas ace die tot net over je enkel kwamen met een sokje, vond ik altijd prima zitten.

Moest ook mijn enkel intapen maar dat kwam puur door de extreme blaren die ik van die dingen kreeg.

Maar die Nike Magista's zitten echt heerlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')