Ik denk dat ze je in de stad dan gewoon het beste kunnen adviseren. Ga gewoon je voetbalschoenen passen en zorg dat je net zo dik je sokken aan hebt als je normaal ook hebt bij het voetballen.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:56 schreef PositiV het volgende:
haha waar ik woon (Terschelling) heb je geen sportzaak dan moet ik met de boot en dan naar Leeuwarden
de F50's van Spanje zijn mooi alleen niet te krijgen denk ik of in iedergeval heel moeilijkquote:Op zondag 9 juli 2006 11:13 schreef Maxxride62 het volgende:
Adidas predator's
of Adidas F50
F50 is erg leuk omdat je met de opstelling van de noppen kan spelen
Wel een voetbalclub?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:56 schreef PositiV het volgende:
haha waar ik woon (Terschelling) heb je geen sportzaak dan moet ik met de boot en dan naar Leeuwarden
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef pfaf het volgende:
Er is maar één schoen, en dat is de Puma King. De rest is per definitie minder.
Ooh, die is nog wel redelijk. Mijn eerste google hit liet van die lelijke plastikke zienquote:Op zondag 9 juli 2006 12:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon zwart met rode streep.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik weet welke je bedoeldquote:Op zondag 9 juli 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh, die is nog wel redelijk. Mijn eerste google hit liet van die lelijke plastikke zien
quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef pfaf het volgende:
Er is maar één schoen, en dat is de Puma King. De rest is per definitie minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |