Erger dan goud-kleurige schoentjes is je vinger opsteken in de klas om te zeggen dat iemand spiekt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al gemeld in het topic voor niet-topicwaardig nieuws:
Overig voetbalnieuws deeltje #7
Als je het ergens niet mee eens bent, spring je toch lekker van een flatgebouw? Moet je anderen niet mee lastigvallen tenzij er normen en waarden geschonden worden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Erger dan goud-kleurige schoentjes is je vinger opsteken in de klas om te zeggen dat iemand spiekt.
Als Huntelaar Ajax het kampioenschap bezorgd op rode schoenen zal me worst wezen.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Huntelaar Ajax het kampioenschap bezorgd op rode schoenen zal me worst wezen.
Zelf speel ik wel het liefste op zwarte schoenen omdat ik op mijn niveau doodschoppen wil vermijden
ik las huidskleurquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef tong80 het volgende:
Pieter van Veen, bestuurslid voetbalzaken van Vitesse Delft, legt de maatregel als volgt uit: "De achterliggende gedachte is dat wij een bepaalde uitstraling nastreven en daar hoort uniformiteit in kleding bij. Dus ook schoenen en aangezien zwart behoort tot onze huiskleur en we bovendien vinden dat voetbal behoort te worden gespeeld op zwarte schoenen, passen daar geen schoenen bij in de kleuren geel tot pimpelpaars."
Dus Henk Vos was een echte sterquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:02 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook witte schoenen, sterren mogen dat
Nou, als je zijn rijtje clubs ziet, dan klopt dat wel. Er zijn weinig spelers met zo'n lange lijst verschillende clubsquote:
Inderdaad zeg. Hoe bekrompen om aanstoot te nemen aan iemand die wat betreft zijn schoenen afwijkt van de norm. Dat "voetbalschoenen horen zwart te zijn" geneuzel komt me zo de strot uit dat ik even heb overwogen om als 'Houten Klaas'-rechtsback van RKAVIC 5 op gouden schoenen te gaan ballen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:41 schreef koningdavid het volgende:
Wat een conservatief gelul zeg. Laat spelers lekker zelf bepalen op wat voor kleur schoenen ze willen voetballen.
Ik als rechtsbuiten die nooit een sliding maakt zou een uitzondering maken om je te blesseren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:02 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook witte schoenen, sterren mogen dat
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef tong80 het volgende:
"De achterliggende gedachte is dat wij een bepaalde uitstraling nastreven en daar hoort uniformiteit in kleding bij."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |