Eilandbewonersquote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef Uierboord het volgende:
Gaat dit topic over het gelijkspel tegen de amateurs van Dordrecht?
Heb je helemaal gelijk in, alleen moeten we niet op de korte termijn gaan oordelen. Bij Verbeek is de verwachting dat de eerste maand het minder loopt en het daarna pas begint te draaien. Dat zie je niet enkel bij Verbeek, maar ook bijv. vaak bij Adriaanse die ook een zware voorbereiding heeft. Al lijkt het dit seizoen bij Adriaanse omgedraaid te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niks
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Doe maar niet.
Die dvd (quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.
Je mist het punt. Niemand wil verliezen. Maar als het het resultaat over heel het seizoen ten goede komt, wie zijn wij dan om te klagen? We zitten met 17 andere clubs in de competitie, niet met 1 andere club.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Wanneer Ajax verliest van Feyenoord ben ik daar goed ziek van
Zou leuk zijn geweest om die namen gewoon te noemenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:08 schreef RayMania het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de officiële Feyenoord-site gaan (staat in de OP) en dan zie je gelijk dat Celtic, Dortmund en de Spurs de tegenstanders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |