abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60371228

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 27-07-2008 15:49:06 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 juli 2008 @ 00:09:09 #2
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_60371245
Gaat dit topic over het gelijkspel tegen de amateurs van Dordrecht?
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
  zondag 27 juli 2008 @ 00:09:22 #3
185115 Juk
Misschien
pi_60371248
Het zou wel zuur zijn om de eerste wedstrijden te verliezen, want die fruitschaal zou ik wel willen winnen eigenlijk. Zou een mooi begin zijn voor de nieuwe groep en geeft vertrouwen voor de rest van de seizoensstart.
The only thing I fear is my MoM
pi_60371338
Vanmiddag in Dordrecht geweest. Wat een leuk stadion heeft Dordrecht eigenlijk.

Ik was wat aan de vroege kant en ik kon zo overal binnenlopen, zo het spelershome binnen, zo gratis het stadion binnen als ik had gewild.

Voor het eerst dat ik Feyenoord in de warming-up zie trainen op afwerken op doel en op voorzetten trouwens, wel een positieve ontwikkeling lijkt mij.

Verder kon je wel merken dat Feyenoord al aan de derde oefenwedstrijd in 5 dagen bezig was, ze speelden niet op het scherpst van de snede in ieder geval.

Voor wat je kunt zeggen over zo'n oefenwedstrijd vond ik wel dat Feyenoord flink wat ruimte weggaf in verdedigend opzicht, en Greene stond te prutsen, Bahia deed het naar behoren, en Buijs liep ongeinspireerd over het veld te slenteren. Die is volgens mij al echt met z'n hoofd ergens anders.

In positieve zin vielen mij Wijnaldum op, al was het vuur na een uur spelen bij hem ook op (al was dat bij het hele elftal het geval), Manteiga deed het heel aardig en Janota natuurlijk.

Verder kun je natuurlijk weinig conclusies trekken uit zo'n oefenpotje, ik vond het in ieder geval leuk om alvast enkele nieuwelingen aan het werk te zien.

Die Ribeiro viel de hele wedstrijd al in positieve zin op bij Fc Dordrecht, en de hele wedstrijd kwam zijn naam mij zo bekend voor maar ik wist maar niet waarvan.

Afijn, voor wat het waard is. Verbeek is vast weer wat wijzer, en de competitie begint pas over 5 weken.

Maar eerst nog het jubileumtoernooi. Daar zal Verbeek toch wel met de vermoedelijke basis-elf (Makaay en De Guzman uitgezonderd) gaan spelen neem ik aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 27-07-2008 00:27:14 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 juli 2008 @ 01:59:24 #5
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_60372629
quote:
Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef Uierboord het volgende:
Gaat dit topic over het gelijkspel tegen de amateurs van Dordrecht?
Eilandbewoners
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 27 juli 2008 @ 10:45:03 #6
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60374551
Hup Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60374604
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:

[..]

Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niks
Heb je helemaal gelijk in, alleen moeten we niet op de korte termijn gaan oordelen. Bij Verbeek is de verwachting dat de eerste maand het minder loopt en het daarna pas begint te draaien. Dat zie je niet enkel bij Verbeek, maar ook bijv. vaak bij Adriaanse die ook een zware voorbereiding heeft. Al lijkt het dit seizoen bij Adriaanse omgedraaid te zijn.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar dat ik Verbeek pas in oktober begin te beoordelen en de eerste 4 wedstrijden langs me heen laat gaan als het ware. Lange termijn, net zoals bij de beleidsmakers, is het toverwoord.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_60374850
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
  zondag 27 juli 2008 @ 11:32:56 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60374981
Feyenoord
pi_60375470
Goedemorgen.

Lekker boeiend die 1-1. Als de competitie begint moeten we er staan, geen moment eerder.
pi_60375471
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.

Het gaat erom dat Verbeek zijn ploegen vaak slecht aan de competitie beginnen. Dus dat is geen indekken, dat is een reële verwachting. Daarnaast ben ik Feyenoorder in hart en nieren en wil ik dat Feyenoord weer structureel mee gaat draaien in de top van de Eredivisie. Liever er wat langer over doen en gestaag opbouwen, dan 1 jaar goed presteren en dan weer terugzakken. Ik wil het beste voor mijn club en op dit moment is dat rust en lange termijnvisie/
  zondag 27 juli 2008 @ 12:46:47 #12
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60375884
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Een supporter denkt niet in lange termijnen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60375957
Doe maar niet.

[ Bericht 95% gewijzigd door Blawh op 27-07-2008 12:53:11 ]
  zondag 27 juli 2008 @ 12:55:49 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60376069
Wat Steven zegt. Gelukkig ben ik niet de enige met die visie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60376112
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Doe maar niet.
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:01:54 #16
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_60376169
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Die dvd ( ) was natuurlijk een misser, maar om te zeggen dat we alleen naar die 2 wedstrijden kijken? Denk dat het gros gewoon liever kampioen wordt.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  zondag 27 juli 2008 @ 13:03:41 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60376207
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60376424
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Wanneer Ajax verliest van Feyenoord ben ik daar goed ziek van
  zondag 27 juli 2008 @ 13:54:58 #19
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60377121
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef ursel het volgende:
Feyenoord
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60378140
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Wanneer Ajax verliest van Feyenoord ben ik daar goed ziek van
Je mist het punt. Niemand wil verliezen. Maar als het het resultaat over heel het seizoen ten goede komt, wie zijn wij dan om te klagen? We zitten met 17 andere clubs in de competitie, niet met 1 andere club.
pi_60378840
Feyenoord
  zondag 27 juli 2008 @ 15:57:05 #22
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60379089
Pfff, ik dacht dat we af waren van die patrickt37 met zijn stift en gelul.
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2008 @ 16:02:09 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_60379159
Dacht dat het over het jubileum tournooi ging.

Nergens iets te vinden in dit topic over de drie andere deelnemers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60379246
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de officiële Feyenoord-site gaan (staat in de OP) en dan zie je gelijk dat Celtic, Dortmund en de Spurs de tegenstanders zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2008 @ 16:14:59 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_60379339
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:08 schreef RayMania het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de officiële Feyenoord-site gaan (staat in de OP) en dan zie je gelijk dat Celtic, Dortmund en de Spurs de tegenstanders zijn.
Zou leuk zijn geweest om die namen gewoon te noemen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')