Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef kevin6188 het volgende:
Als Ajax echt wil, komt dat geld wel op tafel.
Je knijpt hem al, he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!
Misschien wil Wielaert eerst een ass-beating van Arsenal, om vervolgens bij ons te komen spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Angstgegner het volgende:
Dat is een ander verhaal, maar het gaat mij er even om dat Twente na het behouden van de grote talenten Douglas (Keizer vond het niet nodig om hem te bekijken, klasse gedaan Piet!!) en Arnautovic ook niet met zich laat spotten in de zaak Wielaert. Munsterman heeft vanaf het begin gezegd dat ze deze speler niet laten gaan en daar was de kous voor hem af. Wat Van Basten, Blind en het AD ook allemaal hebben beweerd. En ik vind het alleen maar mooi dat deze topverdediger in Enschede blijft voetballen. En knijpen doe ik hem absoluut niet..
Dat is dus niet waar. FC Twente vindt dat Ajax niet het juiste bedrag biedt om Wielaert naar Amsterdam te laten gaan. Dat zegt Ploegsma ook. Ajax biedt X, FC Twente wil Y en beide clubs zijn niet bereid elkaar in het midden te treffen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Angstgegner het volgende:
Dat is een ander verhaal, maar het gaat mij er even om dat Twente na het behouden van de grote talenten Douglas (Keizer vond het niet nodig om hem te bekijken, klasse gedaan Piet!!) en Arnautovic ook niet met zich laat spotten in de zaak Wielaert. Munsterman heeft vanaf het begin gezegd dat ze deze speler niet laten gaan en daar was de kous voor hem af. Wat Van Basten, Blind en het AD ook allemaal hebben beweerd. En ik vind het alleen maar mooi dat deze topverdediger in Enschede blijft voetballen. En knijpen doe ik hem absoluut niet..
Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Quote jij eens waar letterlijk staat dat Ajax niet wil...
Sjezus, zodra de naam Wielaert in het Ajax topic valt, ben je er elke keer als de kippen bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.
Wat wel waar is, dat Twente gewoon zijn poot stijf heeft gehouden in de onderhandelingen. Maar ik had ook niets anders verwacht. Dus is de conclusie dat de club niet met zich laat spotten in deze kwestie en klopt mijn tekst wel degelijk. De tijd dat spelers uit de provincie voor een appel en een ei kunnen worden opgehaald, eindelijk voorbij. Voor Kennedy gold dit nog wel, maar daar heeft Ajax lekker 'veel' plezier van gehad, terwijl hij bij Twente vrijwel wekelijks de sterren van de hemel voetbalde en als rechterspits goed was voor maar liefst zestien goals..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. FC Twente vindt dat Ajax niet het juiste bedrag biedt om Wielaert naar Amsterdam te laten gaan. Dat zegt Ploegsma ook. Ajax biedt X, FC Twente wil Y en beide clubs zijn niet bereid elkaar in het midden te treffen.
Als ik dingen over Wielaert lees die me niet aanstaan, klim ik even in de pen ja. Ben overigens net thuis, dus je overdrijft schromelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sjezus, zodra de naam Wielaert in het Ajax topic valt, ben je er elke keer als de kippen bij.
Loop je de hele dag het Ajax topic te F5-en?
Ja !! Hij is precies de gast die we nodig hebben. Ik dacht eigenlijk dat hij al wel weggekocht zou zijn. Ajax wilde hem vorig seizoen al hebben, maar toen wilde hij zelfs niet omdat we geen CL speelden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef versteegrob het volgende:
Interesse Ajax voor Lucas Biglia
Ajax zoekt nog steeds naar versterking op het middenveld, en zou daarbij denken aan Lucas Biglia, die momenteel bij Anderlecht speelt. De Argentijn stond al langer op de transferlijst, maar mag enkel weg bij een goed bod.
Na de uitschakeling in de tweede ronde van de Champions League, is het voor Anderlecht nodig om enkele van zijn topspelers te verkopen. Dat deed het vorig seizoen ook door zijn spits Tchité te laten gaan. Manager Van Holsbeeck liet echter weten dat geen enkele speler onder zijn waarde zal vertrekken.
El Principito kwam in 2006 van de Argentijnse club Independiente voor drie miljoen en bloeide nadien open bij paars-wit en de Argentijnse beloftenploeg. Biglia staat ook op het lijstje van PSG en Racing Santander.
Is het wat??
http://www.soccernews.nl/news/50175
quote:
Is nogal wat anders dan poot stijf houden.quote:Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[..]
Is nogal wat anders dan poot stijf houden.
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Daarom vind ik 2 miljoen een belachelijk bedrag. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij wordt gehyped door Angstgegner. Ajax wil niet meer betalen dan 2 miljoen en dat vindt iedereen hier wel terecht volgens mij.
hahaha...neequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.
Sjezus man, wat is er nou bijzonder aan een speler bij een club uit de sub-top die op zijn 29ste een leuk seizoen heeft gespeeld?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.
Biglia is dus precies wat Ajax niet nodig heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja !! Hij is precies de gast die we nodig hebben. Ik dacht eigenlijk dat hij al wel weggekocht zou zijn. Ajax wilde hem vorig seizoen al hebben, maar toen wilde hij zelfs niet omdat we geen CL speelden.
Accepteren?? Ik wil niet eens dat ie komt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
Ajax is al enkele seizoenen niet meer van het niveau wat jij in je hoofd hebt. Wielaert heeft geen leuk seizoen gespeeld, maar al twee prima jaren achter de rug. Ik heb trouwens geen enkel niveauverschil gemerkt in de vier duels die Twente afgelopen seizoen tegen Ajax heeft gespeeld. Sterker nog, Twente was vier keer de betere ploeg, dus waar hebben we het over. En accepteer nu maar dat Wielaert niet komt, al heb ik het idee dat dit zeer moeilijk voor je zal zijn gelet op je gefrustreerde teksten.
als je er zo zeker van bent dat wielaert de beste verdediger uit de eredivisie is (quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
Ajax is al enkele seizoenen niet meer van het niveau wat jij in je hoofd hebt. Wielaert heeft geen leuk seizoen gespeeld, maar al twee prima jaren achter de rug. Ik heb trouwens geen enkel niveauverschil gemerkt in de vier duels die Twente afgelopen seizoen tegen Ajax heeft gespeeld. Sterker nog, Twente was vier keer de betere ploeg, dus waar hebben we het over. En accepteer nu maar dat Wielaert niet komt, al heb ik het idee dat dit zeer moeilijk voor je zal zijn gelet op je gefrustreerde teksten.
Hij mag dan niet meer meedoen volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Silaz het volgende:
Maar is het niet zo dat als Wielaert woensdag met Fct meespeeld, hij , bij een eventuele komst, niet meer met Ajax in de Uefa cup mag spelen?
Eén seizoen presteert FCT beter en meteen een wijde muil, wat een arrogantie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
als je er zo zeker van bent dat wielaert de beste verdediger uit de eredivisie is () en dat hij niet naar Ajax komt (wat er dik in zit, nadat hij de OS heeft afgezegd wegens de CL kwalificatie tegen Arsenal) waarom zit je je dan nog zo op te winden hier..
Ben benieuwd trouwens hoe hij het gaat doen tegen Adebayor of van Persie ofzo haha
Wij komen niet met een stropdas om dat nog eens extra te accentueren. Ik ken een club die zich daar enkele jaren geleden nog wel onsterfelijk belachelijk mee maakte, dus houd alsjeblieft op over arrogantie..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén seizoen presteert FCT beter en meteen een wijde muil, wat een arrogantie.
Kom op, voor het eerst in 52 jaar betaald voetbal (?) eindigen jullie boven Ajax en nog pas na de play-offs ook. Je doet echter overkomen alsof FCT structureel beter is dan Ajax, alsof men Ajax voorbij is. Beetje jammer dat één zo'n seizoen er al voor zorgt dat sommigen de realiteit al uit het oog verliezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wij komen niet met een stropdas om dat nog eens extra te accentueren. Ik ken een club die zich daar enkele jaren geleden nog wel onsterfelijk belachelijk mee maakte, dus houd alsjeblieft op over arrogantie..
najah ik denk dat als je een klasse beter bent dan Mathijsen, dat je dan wel bij de beste verdedigers hoort van de eredivisie..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:46 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat hij de beste verdediger van de eredivisie is, want dat is een andere verdediger van Twente, die jullie ook al niet konden krijgen, Douglas ha ha. Ik zit me helemaal niet op te winden. Dat is ook de man die tegen Adebayor gaat spelen. Douglas heeft Huntelaar ook al drie keer aan banden gelegd, dus wellicht krijgt de overigens geweldige spits Adebayor ook geen poot aan de grond tegen hem.
We zullen zien, ik spreek jullie woensdagavond wel. Ook als Twente verliest, zal ik hier mijn mening geven.
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
najah ik denk dat als je een klasse beter bent dan Mathijsen, dat je dan wel bij de beste verdedigers hoort van de eredivisie..
komop man, Joris speelt al 2 seizoenen meer dan 30 wedstrijden bij HSV, en heeft ook meer dan 30 interlands op zijn naam staan..dat is toch haast niet te vergelijken met Wielaert.. en om dan te zeggen dat hij een klasse beter is dan Joris, vind ik krom
Begrijp jij nou echt niet dat er niveau verschil is tussen wedstrijden die Twente speelt, of wedstrijden die je speelt met Oranje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?
ja hoor is, zodra iemand hier zegt dat Wielaert niet meer dan 2 miljoen waard is, is de wereld te klein, en als jij zegt dat jij hem beter vindt dan Joris dan "mag jij dat toch gewoon vinden"..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?
quote:George Ogararu kreeg deze week van Marco van Basten te horen dat hij dit seizoen weinig zal spelen. Donovan Slijngard overleefde de eerste schifting wel. De Roemeen en de jeugdspeler waren zaterdag de backs tegen Internazionale en ze verloren met 1-0.
Slijngard in gymzaal op Curaçao
Zoef. Daar vliegt Nelson Rivas door de lucht. De verdediger van Inter heeft de bal te ver voor zich uitgespeeld en Slijngard grijpt in. De Colombiaan van negentig kilo heeft na de landing verzorging nodig.
''Er stond bij mij ook nog een verdediger in de buurt,'' zegt Slijngard. ''Dus ik wist: als ik uitstap, moet ik de bal ook hebben. En als hij dan gaat vliegen, dan moet dat maar. Het was een harde, maar correcte tackle op de bal. De scheidsrechter heeft niet gefloten.''
Slijngard wil slagen bij Ajax. De in Amsterdam geboren linksback speelt al vanaf zijn zevende in het rood-wit en hij droomt al dertien jaar van een plek in de hoofdmacht. In de laatste wedstrijd van het vorige seizoen mocht hij vanwege schorsingen en blessures al één keer meedoen. De kans die hij van Marco van Basten krijgt, is waarschijnlijk zijn laatste kans bij Ajax. Zijn contract loopt volgend jaar af.
Daarom is Slijngard fit aan de voorbereiding begonnen. Hij wist dat de linksbacks Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson waarschijnlijk naar de Olympische Spelen zouden gaan, zodat híj zich kon laten gelden. Zoals ook zijn concurrent Robert Schilder dat kon.
Slijngard is in de zomerstop met Vurnon Anita, Mitchell Donald en Javier Martina op vakantie geweest naar Curaçao, maar hij heeft er een trainingsvakantie van gemaakt. ''We hebben plezier gemaakt, maar als profvoetballer moet je serieus zijn. We hebben dus ook getraind. De ochtenden ging ik met Anita naar het krachthonk. In de middagen waren we vrij.''
De gedegen voorbereiding is niet voor niets geweest. Hoewel hij zelf vindt dat het altijd beter kan, mag Slijngard tevreden zijn met zijn optredens in de oefenwedstrijden. Hij heeft veel gespeeld en in het afscheidsduel van Jaap Stam scoorde hij met een prachtig schot van buiten het strafschopgebied.
Daar staat echter tegenover dat Schilder vrijdagavond speelde in het duel met Arsenal. Slijngard speelde zaterdagavond in het voorlopige schaduwteam. Schilder deed het goed, al gaf hij wel een terugspeelbal waaruit Arsenal scoorde.
Hoewel hij de eerste schifting heeft overleefd, weet Slijngard niet of hij langer bij de selectie mag blijven. ''Het is afwachten wat er gebeurt als de spelers terugkomen van de Spelen,'' zegt hij. ''De trainer heeft nog niet met mij gesproken over de periode daarna. Ik hoop natuurlijk dat ik erbij mag blijven. Als dat niet lukt, word ik het liefst verhuurd. Ik heb al twee seizoenen in Jong Ajax gespeeld.''
Ogararu al bijna klaar
'Korter dekken, George.'' Op een toon alsof hij het al vaker heeft gezegd, geeft Marco van Basten een aanwijzing aan Ogararu. Tijdens een training in Cardiff staat Ogararu tegenover Miralem Sulejmani en waar de teamgenoten van Ogararu kort dekken, is Ogararu niet alert genoeg. Sulejmani kan de bal aannemen, langs de lijn spelen en er zelf als een haas achteraan rennen.
Dat Ogararu de snellere Sulejmani kan afstoppen door hem fel op de huid te zitten, is een wijze les die hij een week vóór het trainingsmoment in Wales eigenlijk al had kunnen leren van Marc Overmars. Bij het afscheidsduel van Jaap Stam snelde Overmars voortdurend voorbij Ogararu. De oud-international kreeg van de Roemeen steeds te veel ruimte om zijn surplus aan snelheid uit te buiten. ''Korter dekken, George,'' zal Van Basten ook in de nabespreking hebben gezegd.
Zaterdagavond speelde Ogararu met Ajax zijn derde wedstrijd tegen Inter. De eerste vond plaats op het Amsterdam Tournament van twee jaar geleden (1-1), in januari 2008 was er een ontmoeting in Doebai (2-2) en zaterdagavond had Ogararu zijn derde duel met de Italiaanse topclub te pakken. Drie oefenwedstrijden, geen enkele zege.
De kans dat de 28-jarige Roemeen zich kan revancheren, is klein. Ogararu zwijgt over het gesprek met Van Basten, maar het staat vast dat hij dit seizoen op weinig speelminuten kan rekenen. Bruno Silva is de eerste keuze en bovendien zoekt Ajax nog altijd een andere rechtsbenige verdediger.
Ogararu heeft het in Amsterdam nooit echt kunnen waarmaken. De vervanger van Hatem Trabelsi voldeed amper in het elftal van Henk ten Cate en onder Adrie Koster kocht Ajax met Silva een nieuwe rechtsback. Ogararu staat wel nog tot 2010 onder contract.
Hij bezocht vorig seizoen al eens een sportpsycholoog, maar desondanks kon Ogararu ook Van Basten niet overtuigen. De Roemeen wil nauwelijks iets zeggen over zijn toekomstperspectief.''Ik heb bij Ajax altijd gevochten voor mijn plaats. Dat zou ik nu ook wel willen doen.'' Maar in de ogen van Van Basten is het gevecht beslist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |