Provoceren? Hij citeert gewoon een bericht, dat jij dat niet kan hebben en vervolgens zo'n username registreerdquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Mods ff een klacht indienen:
quote:joost-feyenoord
Ajax speelt ook heeel slecht
Ze moesten voor het afscheid van Stam tegen een paar ouwe bekenden:p Timmer op doel
Ajax werd helemaal weggespeeld en natuurlijk Timmer met een mooie redding
Heb nu al zin in Feyenoord-Ajax (2-0 )
Klacht:Provoceren
Hij is zo do om op het forum van een rivaal te gaan kijken.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Provoceren? Hij citeert gewoon een bericht, dat jij dat niet kan hebben en vervolgens zo'n username registreerd
Ik vond van wel, je post zou als provocerend ervaren kunnen worden. Bovendien heb je recentelijk (vannacht) wel vaker aangetoond dat je het niet schuwt om totaal off-topic te gaan en te blijven trollen als er iemand hapt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Jonge jonge, is een onschuldig geintje tegenwoordig ook al een troll?Als Heerenveen van Emmen en FC Eindhoven verliest twee laagvliegers uit de eerste divisie mag je daar geen grapje over maken?
TVP ja, dus weg. En door die reactie ging het weer nergens over in het Ajax-topic en daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef _Mike_ het volgende:
Wel grappig, dat de TVP BB-boy delete word, en als WooZ zit te kutten met 020 inplaats van Ajax maakt het niet uit omdat het in het PSV topic gebeurd!!!!
Nee, ook om de inhoud natuurlijk. Kwamen alleen maar offtopic reacties op.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Breach het volgende:
Dat bericht van BB-boy had van mij wel mogen blijven hoor. Want wordt het nou weggehaald omdat hij er tvp onder zet of om het bericht zelf. In dat geval kan ie gewoon beter eronder zetten 'wat een lompe mening' en zou het wel mogen blijven staan?
Doe er wat mee.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Over EO forum gesproken... Ik kreeg net een PM van iemand van Fok dat ik geen steekjes onder water meer mag geven...![]()
Dat zei ik al!quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC AJAX topic #1028: Waar Overmans nog snel genoeg is
Is dat zn homofiele broer?
1 |
1 |
Aangepast.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:41 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #383: Jubileumtoernooi!
wil een van de modjes dit in de OP
[ code verwijderd ]
even wijzigen in dit
[ code verwijderd ]
?
SC Heerenveen #36: Hoe solide is Sollied?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:29 schreef Blawh het volgende:
Ik vond van wel, je post zou als provocerend ervaren kunnen worden.
Heb het ge-edit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:21 schreef denthemen het volgende:
De draak uit Ghana; Obodai!!!!!!!!!!!!!
Wilt iemand even die domme opmerking weghalen?
Check.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:14 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09
Een vriend van de mods wil vast nog wel even bij de nieuwelingen van FC Lisse Brian Tevreden (Panthrakikos) invoegen in de OP. Die blijkt ineens nog op te duiken eind juli...
Ik ben toch jouw vriendje?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
'Een vriend van de mods' We hadden het niet eens hoeven doen Ray.
Zeg jij nou maar niets. Hoevaak hebben wij wel niet gemsn't over Tennessee?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zie je wel, het is allemaal vriendjespolitiek!!
Wel niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets. Hoevaak hebben wij wel niet gemsn't over Tennessee?
Er zijn al genoeg posts tussenuit gevist, kortom: We houden het strak in de gaten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oleguer Presas, nieuwe cultheld of superaankoop?
Als bijvoorbeeld jorien of M0NTANA zo reageert als DAM in dit topic, zouden al hun posts stante pede verwijdert worden. Waarom gebeurt dat met DAM niet? 75% van zijn posts zijn anti-Ajax trolls of posts zonder onderbouwing (alles bij Ajax is slecht, etc).
En ja, ik weet dat jullie je er ook aan ergeren, maar dat jullie er niks aan kunnen doen.
Ach tot nu toe kan hij best wel openblijven aangezien het toch opmerkelijk nieuws is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Inderdaad, kan makkelijk daarin of in het centrale voetbalschoenen topic.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Check!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef methodmich het volgende:
[Frankrijk]Ligue 1 (2008-2009) Kan wel 2008/09 worden denk ik?
Waarvan de meest relevante deze is: Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Grulez het volgende:
Ik kom toch aardig wat relevantevoetbalschoenentopics tegen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voetbalschoenen+site%3Aforum.fok.nl&meta=
'Financiën van voetbalclubs in 2008/2009' van maken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Clubs geven inzicht in financiën over seizoen 06/07.
Kan 'seizoen 06/'07' weg en er meer een centralere titel aangegeven worden?
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
DAM
Of Boca.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, prima.
Ik denk dat ik trouwens gewoon alle posts van DAM ga quoten en van 'Ajax' PSV maak.
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.quote:
Plaats die post maar gewoon dan kunnen wij er wat aan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.
Een willekeurig geopend topic met DAM levert genoeg. Zoals jouw 'discussie' over soccer van gisteren...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Plaats die post maar gewoon dan kunnen wij er wat aan doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, over iets praten waar je geen verstand van hebt, en net doen of je dat wel hebt
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eigen advies moet gaan opvolgen
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt de laatste 15 jaar liggen slapen als je dat beweerd
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is voor de gemiddelde fokker te hoog gegrepen.
Die kunnen zelfs nog geen resultaten lezen en die interpreteren
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog dommer reageren is na deze echt onmogelijk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het kan dus nog dommer. Wow
Enfin, je kent het zelf ook wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Was een opmerking. Ik ga niet in discussie met domme mensen
Het enige wat ik kan zeggen is probeer het zelf wel inhoudelijk te houden en negeer zijn opmerkingen die persoonlijk zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:07 schreef pfaf het volgende:
Weet ik. En dat hij 'discussieert' zonder argumenten en dergelijke, ben ik al gewend, maar hij slaat nu wel erg door met z'n dooddoeners over voetbalverstand. Maargoed het boeit me verder ook niet heel veel en er komt soms ook nog wel eens wat nuttigs uit de beste jongen, maar het is zo zonde dat topics er door uit de hand lopen.
Omdat jij nog te redden bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
En als ik drie trolls plaats word ik al bestookt met PM's van mods en admins....
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan hij niet verwijderd worden van dit forum?
quote:
Tweede topic opgeschoond. De discussie in het eerste topic is weliswaar weer zonder bronnen, maar wel on-topic.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:37 schreef denthemen het volgende:
De eredivisie wordt steeds beter? #5
Kan iemand even wat aan zijn one liners doen?
Niveau Argentijns voetbal daalt hard.
Ook hier
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:45 schreef shmoopy het volgende:
DiegoArmandoMaradona is weer weg, sfeerverziekend bezig, mods uitschelden.
Oh, en ik hoef geen pm's, dank u wel alstublieft.
Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hèquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:57 schreef borisz het volgende:
oh en ray de bekercompetities kunnen geüpdatet worden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hè.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten topic klopt anders niet.
Ga ik aanpassen. Dank jullie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef The_Verve het volgende:
Wat me laatst opviel in het linkjestopic: Eric Gerets en Eric Cantona staan bij Nederlandse trainers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |