Mijn schoenenquote:
Odysseus 5, 6e reserve klasse. Speelt op wit rood witte schoenenquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:21 schreef MaxPower het volgende:
Het is toch ook geen gezicht als iemand van Schubbekutteveen 6 in de reserve zesde klasse op gouden schoenen speelt... Ik had een teamgenoot die dat dus wel deed, maar ja, hij schopte er wel 50 per seizoen in.
1 trap er tegen en je hebt er al een gat in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Baklap het volgende:
Ik snap niet hoe mensen op die Nike schoenen kunnen ballen. Dingen lijken ten eerste op een toverbal. Ten tweede zitten ze voor geen meter, en ten derde is het oppervlakte zo glad als een paling.
Alleen kut om op te voetballen en ze zien er niet uit, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef cultheld het volgende:
Kwalitatief zijn de schoenen van Pantofola d'Oro superieur.
Nee dank u, gewoon zwart will do en als je vloekt, doe het dan goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:25 schreef Hathor het volgende:
Schoenen aanpassen aan kleur van het tenue gotverdomme.![]()
Uit respect voor god heb ik bewust een typo aangebracht, zodat het minder kwetsend lijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dank u, gewoon zwart will do en als je vloekt, doe het dan goed![]()
Ja daar geloof ik niet in hè......quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uit respect voor god heb ik bewust een typo aangebracht, zodat het minder kwetsend lijkt.
echt waar
het was het proberen waardquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik niet in hè......
Groningen hoort dus gewoon op groene schoenen te spelen, maar de keeper mag een uitzondering zijn, afhankelijk van de keuze van zijn outfit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:56 schreef The_Verve het volgende:
Roorda voetbalt op witte schoenen. Maar dat mag wanneer je de vedette van FC Groningen bent...
Best raar eigenlijk, een keeper op witte voetbalschoenen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |