Misschien wel. Maar dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Vroeger was alles beter.
Ik voetbal nu ook op zwarte adidasjes, maar de 2 paar hiervoor waren donkerblauw en dat zag er ook puik uit. Dat alles zwart moet zijn vind ik zo ouderwets.. van mij mag er best kleur inzitten, alhoewel sommige schoenen wel afzichtelijk zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens voetbal ik zelf op zwarte adidas schoenen.
Bullshitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
Zwarte voetbalschoenen zijn ook bijna niet meer te krijgen.
Jawel en als technisch begaafde speler vond ik het heerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op kunstgras gespeeld Tong?
Ik durf te beweren dat ik technisch zeker niet de slechtste ben, maar als verdediger moet je soms wel eens ingrijpen met een sliding en als je dan op een kunstgrasveld speelt, waar meer rubber tussen ligt dan (kunst)grassprieten, dan voel je dat wel (zelfs nu nog op woensdagquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel en als technisch begaafde speler vond ik het heerlijk.
ja, en dan kom je weer op Puma Kings ofzo, terwijl ik eigenlijk best van die lichtgewicht schoenen wil hebben...... maar wel zwarte !!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volledig mee eens. Ik heb ook zwarte. Waren nog moeilijk te krijgen ook.
Heb ik ook op gevoetbald en dat is inderdaad erg lekker voetballen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
Dat snap ik mar er is kunstgras tegenwoordig vermengd met echt gras waar het verschil niet meer te voelen is.
Precies. Ik heb dan een paar Adidas predators gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ja, en dan kom je weer op Puma Kings ofzo, terwijl ik eigenlijk best van die lichtgewicht schoenen wil hebben...... maar wel zwarte !!!
Beetje mosterd-na-de-maaltijd-opmerking als je effe naar bovenscrollt naar mijn vorige post Vaduzquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we het hier bij de schoenen houden en niet over kunstgras lullen.
Eilanden +1
Van die hanekam boys met spierwitte kickse krijgen van mij een tikke extra. Standaardwerk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef freiss het volgende:
Ik trap altijd die sjappie's met rode schoenen harder af
Ja, zag het later, vandaar m'n edit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje mosterd-na-de-maaltijd-opmerking als je effe naar bovenscrollt naar mijn vorige post Vaduz
Zijn weer volledig terug hoor. Paultje Bosvelt speelt er alweer jaren op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Quick bestaat niet meer daar voetbalde ik 30 jaar geleden mee omdat Ruud Geels de topscorer er op speelde.
Ik ben ook begonnen op Quickies. Maar Tong, het merk Quick is weer nieuw opgezet. De rechten op de naam zijn opgekocht en vandaar uit is een oud HEAO-student verdergegaan. Als je wil, kan je dus weer op Quick voetballenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Quick bestaat niet meer daar voetbalde ik 30 jaar geleden mee omdat Ruud Geels de topscorer er op speelde.
Meen je datquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zijn weer volledig terug hoor. Paultje Bosvelt speelt er alweer jaren op.
Misschoen wel interessant voor je:quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je datGeweldig.Ze gingen destijds failliet.Op nieuw opgestart dus
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Mooi man en het is ze gelukt dus ze weer op de markt te plaatsen
idemquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef Noca het volgende:
En zoals eerder gezegd kregen mensen met van die fancy gekleurde schoentjes meer schoppen, van mij tenminste.
Mijn eerste voetbalschoenen waren ook quick.quote:
Ziektekostenverzekeraar ' Ach en Wee Ja' heeft bij dragers van witte voetbalschoenen een eigen risico ingebouwd van 250 euro per jaar. "Het dragen van witte schoentjes leidt statistisch tot veel meer blessure's, omdat verdedigers daar blijkbaar veel fanatieker naar schoppen", aldus een woordvoerder. "Tegelijkertijd is het zo", vervolgde hij, "dat witte schoenen dragers gewoon veel blessuregevoeliger zijn, ja, dat hun pijngrens gewoon lager ligt." Nader commentaar van OZOOS: "Moeten wij hier nog nader commentaar op geven ?".quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef 2meterpeter het volgende:
http://www.ijvv.nl/activiteiten/OZOOS.htm
Op zwart of op sokken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |