Nederland. Elk toernooi favoriet maar nog nooit wereldkampioen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
Ieder WK favoriet, maar al 22 jaar geen wereldkampioen.
Niet zo favoriet als Argentinië, dat is een grootmacht. Nederland is een klein land dat verrassend leuk presteert.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nederland. Elk toernooi favoriet maar nog nooit wereldkampioen.
Are you DAM in disguise?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Gunner het volgende:
Ik zou hetzelfde topic kunnen maken maar dan met het Nederlands elftal. Wat is je punt?
Hoorde niet tot de favorieten hoor in 2006 in tegenstelling tot Argentinië.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nederland. Elk toernooi favoriet maar nog nooit wereldkampioen.
Maar uiteindelijk ook met lege handen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En kwam dan ook gewoon verder dan Nederland
Nee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lig je dan al sinds 1990 in een winterslaap?
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_World_Cupquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Het is elk WK een grote favoriet maar is sinds 1990 niet meer in een (halve) finale gekomen.
Belachelijk om hem te noemen, wat heeft hij tot nu toe nou laten zien? Noem dan een Tevez, Mascherano, Maxi Rodriguez ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach ja, na Messi en Cvitanich komt er niet veel soeps meer daar vandaan
Omdat hij wel graag voor een land met toekomst wil spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:10 schreef Wooldoor het volgende:
Over Cvitanich is nog niet te oordelen maar hij heeft ook besloten om voor Kroatie uit te komen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Belachelijk om hem te noemen, wat heeft hij tot nu toe nou laten zien? Noem dan een Tevez, Mascherano, Maxi Rodriguez ofzo.
Het gaat er denk ik meer om het feit dat je zegt dat Nederland altijd een favoriet is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef Gunner het volgende:
Heb ik een wereldkampioenschap gemist?
Oh ja. Al die tweede plaatsen tellen ook omdat er zulks mooi voetbal werd gespeeld
Het is een feit. Argentinië heeft al 15 jaar geen halve finale meer gehaald op een WK.quote:
Nou, ik ben benieuwd naar je feiten. Kom maar op, wanneer haalde Argentinië voor het laatst een halve finale op een WK?quote:
Jij wil beweren dat Cvitanisch meer heeft laten zien dan Tevez?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En kwam dan ook gewoon verder dan Nederland
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk ook met lege handen.
Het Argentijns voetbalelftal stelt op het WK al sinds 1990 teleur.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lig je dan al sinds 1990 in een winterslaap?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Het is elk WK een grote favoriet maar is sinds 1990 niet meer in een (halve) finale gekomen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een feit. Argentinië heeft al 15 jaar geen halve finale meer gehaald op een WK.
quote:
Kom op, DAM. Geef nou gewoon eens toe dat je fout zit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar je feiten. Kom maar op, wanneer haalde Argentinië voor het laatst een halve finale op een WK?
Zowel sjimz als EnGCatjuh beweren dat Argentinië sinds 1990 geen halve finales meer speelde op een WK en jij zegt dat ze liegen, op welk WK (na 1990) stond Argentinië in de halve finale dan?quote:
Niet eromheen lullen, er is duidelijk aangegeven dat het om een WK moet gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een groot toernooi?
Zegt genoeg natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:10 schreef Wooldoor het volgende:
Over Cvitanich is nog niet te oordelen maar hij heeft ook besloten om voor Kroatie uit te komen.
We hebben het over een WK...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een groot toernooi?
Je fout toegeven is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om als een kleinzielige Ajaxfan te leven
Waarom ontwijk je de vraag steeds?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het leuk zo tegen je eigen te praten?
Was dan niet in 't topic gekomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik geen zin hem om een kleinzielige Ajacied te zijn die een topic zoals deze super cool vindt
Heeft Argentinië volgens jou een halve finale van een WK gespeeld ná het WK van 1990?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat ik geen zin hem om een kleinzielige Ajacied te zijn die een topic zoals deze super cool vindt
Had zelf verwacht dat hij met een één of ander nietszeggend jeugd-WK zou aan komen zetten, het WK voor spelers onder de 13 jaar. Of het WK voor zwakbegaafde voetballers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef Pool het volgende:
Ik zal domme dammie wel even te hulp schieten.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ockey_vrouwen_(2006)
Hierbij beloof ik je te stoppen met het herhalen van deze vraag, nadat jij deze vraag beantwoord hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Herhaal je altijd alles 6 keer?
Ach, je laat jezelf wel kennen door de vraag niet te beantwoorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als ik hem niet beantwoord blijf je dan als die zwakzinnigen hier die om geld vragen, de vraag herhalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |