Er zijn al genoeg posts tussenuit gevist, kortom: We houden het strak in de gaten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oleguer Presas, nieuwe cultheld of superaankoop?
Als bijvoorbeeld jorien of M0NTANA zo reageert als DAM in dit topic, zouden al hun posts stante pede verwijdert worden. Waarom gebeurt dat met DAM niet? 75% van zijn posts zijn anti-Ajax trolls of posts zonder onderbouwing (alles bij Ajax is slecht, etc).
En ja, ik weet dat jullie je er ook aan ergeren, maar dat jullie er niks aan kunnen doen.
Ach tot nu toe kan hij best wel openblijven aangezien het toch opmerkelijk nieuws is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Inderdaad, kan makkelijk daarin of in het centrale voetbalschoenen topic.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hulde aan het bestuur van Vitesse Delft.
Kan best in Overig voetbalnieuws (en staat daar ook al).
Check!quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef methodmich het volgende:
[Frankrijk]Ligue 1 (2008-2009) Kan wel 2008/09 worden denk ik?
Waarvan de meest relevante deze is: Voetbalschoenen horen zwart te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:03 schreef Grulez het volgende:
Ik kom toch aardig wat relevantevoetbalschoenentopics tegen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voetbalschoenen+site%3Aforum.fok.nl&meta=
'Financiën van voetbalclubs in 2008/2009' van maken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Clubs geven inzicht in financiën over seizoen 06/07.
Kan 'seizoen 06/'07' weg en er meer een centralere titel aangegeven worden?
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
DAM
Of Boca.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, prima.
Ik denk dat ik trouwens gewoon alle posts van DAM ga quoten en van 'Ajax' PSV maak.
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.quote:
Plaats die post maar gewoon dan kunnen wij er wat aan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fijn, want ik wilde net een post plaatsen dat hij weer aan het doordraaien is. Hij kan momenteel geen post meer plaatsen zonder op de man te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |