abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60506643
Van Basten topic klopt anders niet .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:05:24 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60506647
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Yes, dit weekend weer de wekelijkse update. Aardig up to date de laatste tijd, hè .
zeker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:29:20 #93
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60507041
Wat me laatst opviel in het linkjestopic: Eric Gerets en Eric Cantona staan bij Nederlandse trainers.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60507290
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten topic klopt anders niet .
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:29 schreef The_Verve het volgende:
Wat me laatst opviel in het linkjestopic: Eric Gerets en Eric Cantona staan bij Nederlandse trainers.
Ga ik aanpassen. Dank jullie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:31:03 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60510881
Posters, bierdoppen/kroonkurken en bierviltjes gezocht kan op slot of richting V&A denk ik .

CL toto graag even een weekje hoog houden

[ Bericht 17% gewijzigd door borisz op 02-08-2008 16:36:09 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60511033
Dank, hij is gesloten.
pi_60511909
Kan van [live oefen] Real Madrid - Hamburger SV 15:00 niet gewoon een centraal Emirates Cup topic gemaakt worden?
sig verwijderd door FA
pi_60511952
Done.
pi_60532475
Waarom Emirates cup wel centraal en Feyenoord Jubileum toernooi niet?
pi_60532512
Wat houdt 'centraal' nou eigenlijk in op het forum?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60532545
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom Emirates cup wel centraal en Feyenoord Jubileum toernooi niet?
Er is geen apart Feyenoord Jubileum toernooi-topic geopend en de wedstrijden kunnen best in twee aparte topics worden besproken, omdat die live op tv zijn.
pi_60532565
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Breach het volgende:
Wat houdt 'centraal' nou eigenlijk in op het forum?
In principe de status zoals de tototopics hebben onderaan de topiclijst. Maar TerroRobbie bedoelt een apart topic.
pi_60554946
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
pi_60554991
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Je bent op dit moment ook zelf bezig SCH.
Gewoon beide normaal doen dus.
pi_60555102
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.

Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.

Jammer dat je je weer zo laat kennen.
pi_60555145
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:

Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.

Wtf?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60555207
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:

Eh?

Wie is er hier onvolwassen bezig?

Je bent absoluut welkom om mee te posten in het Ajax topic net zoals elke andere user.
Alleen jij begint met ongezoute uitspraken waar je reacties op kan krijgen.
Zodra je een reactie krijgt ga je gelijk al lopen miepen dat de modjes het moeten verwijderen en ren je gelijk naar FB.
Ben ik het niet met je eens ga je gelijk onvolwassen en op de man spelen.
pi_60555252
Jij bent onvolwassen bezig.

Mike begint te trollen, in plaats van dat je daar wat van zegt, ga je mij uitkafferen.

Je zit fout sjimz.

Maar nu mag ik ineens geen 'ongezouten uitspraken' meer doen? Omda thet Ajax is.

Je geeft het maar toe en anders is het bal
pi_60555331
Kunnen we SCH niet inruilen voor DAM? Om zijn trolls kan je tenminste nog lachen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60555353
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Jij post echt alleen maar in het Ajax topic als je iets te baggeren/flamen hebt, dus ja ik reageer op exact dezelfde manier.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60555364
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef SCH het volgende:
Jij bent onvolwassen bezig.

Mike begint te trollen, in plaats van dat je daar wat van zegt, ga je mij uitkafferen.

Je zit fout sjimz.

Maar nu mag ik ineens geen 'ongezouten uitspraken' meer doen? Omda thet Ajax is.

Je geeft het maar toe en anders is het bal
Tuurlijk mag je je ongezouten uitspraken doen maar dan kan je natuurlijk wel respons op verwachten. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 18:43:41 #112
35723 crew  GGMM
pi_60555387
SCH is echt een treist figuur inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60555392
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60555427
Ik reageer inhoudelijk en krijg meteen 3 flames van Mike om de oren. Ik vraag je daar op te reageren en je geeft niet thuis.

Jij vindt dat ik als respons dan de plaatjes en flames van Mike en anderen mag verwachten?
Waar ben je mee bezig man. Je had gewoon even in moeten grijpen. Kan nog steeds. Je zegt sorry, spreekt Mike aan en niks aan de hand. Anderen weten ook inhoudelijk te reageren daar. BNa iedere post van mij in een Ajax topic post die Mike een plaatje of flame, dat geef ik aan. Ik verwacht dat je daar fatsoenlijk op reageert.

En nu ben ik pissig ja. Omdat ik me door jou niet als een kleuter laat behandelen
pi_60555446
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Dank je voor het melden.
Geedit.
pi_60555447
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
pi_60555490
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik reageer inhoudelijk en krijg meteen 3 flames van Mike om de oren. Ik vraag je daar op te reageren en je geeft niet thuis.

Jij vindt dat ik als respons dan de plaatjes en flames van Mike en anderen mag verwachten?
Waar ben je mee bezig man. Je had gewoon even in moeten grijpen. Kan nog steeds. Je zegt sorry, spreekt Mike aan en niks aan de hand. Anderen weten ook inhoudelijk te reageren daar. BNa iedere post van mij in een Ajax topic post die Mike een plaatje of flame, dat geef ik aan. Ik verwacht dat je daar fatsoenlijk op reageert.

En nu ben ik pissig ja. Omdat ik me door jou niet als een kleuter laat behandelen
Het plaatje had ik al verwijderd. Kijk zelf maar of je hem nog ziet staan.
En ik zeg helemaal geen sorry tegen jou omdat ik niet vind dat ik iets fouts gedaan heb.
pi_60555496
pi_60555510
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Ik reageer het helemaal niet op jou af
Ik heb het plaatje verwijderd, ik heb die trieste uitspraak terecht verwijderd.
Net zoals ik al jou uitspraken die tegen mij gericht waren heb verwijderd omdat die niets met ajax te maken hebben.
pi_60555512
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil het niet kinderachtig noemen. Daar doe je kinderen namelijk te kort mee...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')