Er is geen apart Feyenoord Jubileum toernooi-topic geopend en de wedstrijden kunnen best in twee aparte topics worden besproken, omdat die live op tv zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom Emirates cup wel centraal en Feyenoord Jubileum toernooi niet?
In principe de status zoals de tototopics hebben onderaan de topiclijst. Maar TerroRobbie bedoelt een apart topic.quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:41 schreef Breach het volgende:
Wat houdt 'centraal' nou eigenlijk in op het forum?
Je bent op dit moment ook zelf bezig SCH.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Wtf?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Eh?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga dat topic nu kapot maken inderdaad.
Als jij de kleuter wenst uit te hangen terwijl ik serieus reageer, dan zoek je het maar uit.
Wat een onvolwassen gedrag sjimz. Ik kom daar serieus posten en je hoort het voor me op te nemen. Zou je in ieder ander topic wel doen maar het is Ajax weer he.
Jammer dat je je weer zo laat kennen.
Jij post echt alleen maar in het Ajax topic als je iets te baggeren/flamen hebt, dus ja ik reageer op exact dezelfde manier.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:26 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie iets doen tegen die _Mike_ die iedere keer als ik iets in het Ajax-topic post, gaat bashen en flamen? Dank u.
Tuurlijk mag je je ongezouten uitspraken doen maar dan kan je natuurlijk wel respons op verwachten. Je moet geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:38 schreef SCH het volgende:
Jij bent onvolwassen bezig.
Mike begint te trollen, in plaats van dat je daar wat van zegt, ga je mij uitkafferen.
Je zit fout sjimz.
Maar nu mag ik ineens geen 'ongezouten uitspraken' meer doen? Omda thet Ajax is.
Je geeft het maar toe en anders is het bal
Dank je voor het melden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Zonder me in de discussie te mengen maar AFC Ajax topic #1033 daar zouden ze toch ook wel bans voor uit mogen delen. Trieste uitspraken
Het plaatje had ik al verwijderd. Kijk zelf maar of je hem nog ziet staan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik reageer inhoudelijk en krijg meteen 3 flames van Mike om de oren. Ik vraag je daar op te reageren en je geeft niet thuis.
Jij vindt dat ik als respons dan de plaatjes en flames van Mike en anderen mag verwachten?
Waar ben je mee bezig man. Je had gewoon even in moeten grijpen. Kan nog steeds. Je zegt sorry, spreekt Mike aan en niks aan de hand. Anderen weten ook inhoudelijk te reageren daar. BNa iedere post van mij in een Ajax topic post die Mike een plaatje of flame, dat geef ik aan. Ik verwacht dat je daar fatsoenlijk op reageert.
En nu ben ik pissig ja. Omdat ik me door jou niet als een kleuter laat behandelen
Ik reageer het helemaal niet op jou afquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Ik wil het niet kinderachtig noemen. Daar doe je kinderen namelijk te kort mee...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo gaat het voortdurend, daar spreek ik sjimz op aan en hij reageert het op mij af. Daar ben ik ook zo woest over. Daarom verkloot ik daar nu de boel. Noem het kinderachtig maar sjimz heeft het zo gewild.
Oh die moet ik dan even terug plaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik reageer het helemaal niet op jou af
Ik heb het plaatje verwijderd, ik heb die trieste uitspraak terecht verwijderd.
Net zoals ik al jou uitspraken die tegen mij gericht waren heb verwijderd omdat die niets met ajax te maken hebben.
De laatste topics is er helemaal niets aan de hand, er valt alleen niet te discussieren met mensen zoals jij/DAM oid... Je blijft door zaniken tot je gelijk krijgt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh die moet ik dan even terug plaatsen.![]()
Je reageerde het wel op mij af door te doen alsof ik daar tekeer ging. Ja, ik reageer eens een keertje als er 5 tot 10 persoonlijjke aanvallen zijn geweest. Mijn punt is verder gewoon inhoudelijk en het is irritant dat er in het Ajax-topic soms nauwelijks ruimte is voor discussie. Zeker met zo'n Mike.
zjroentje spuugt echt op de spiegel hoor, daar kan ie ook niks aan doen
Zoveel persoonlijke aanvallen waren er niet geweest dat topic, voordat je in FB was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je reageerde het wel op mij af door te doen alsof ik daar tekeer ging. Ja, ik reageer eens een keertje als er 5 tot 10 persoonlijjke aanvallen zijn geweest. Mijn punt is verder gewoon inhoudelijk en het is irritant dat er in het Ajax-topic soms nauwelijks ruimte is voor discussie. Zeker met zo'n Mike.
Je reageert na 1 post al zo. Het heeft niks te maken met door blijven gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De laatste topics is er helemaal niets aan de hand, er valt alleen niet te discussieren met mensen zoals jij/DAM oid... Je blijft door zaniken tot je gelijk krijgt..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Eerst Perez terughalen en hem dan afdanken
Wat een club
Twee zuigreacties voordat er ook maar iemand over je weekendhobbies was begonnen. Kijk eens een keer in de spiegel vriend...quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk voor de tegenstanders inderdaad.
Ajax is in ieder geval geen serieuze kandidaat voor de titel, dat is wel weer fijn. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij kampioen gaan worden dit jaar.
Dan hebben we weer ruzie. Er waren 6 persoonlijke aanvallen geweest. Hoeveel wil je er hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel persoonlijke aanvallen waren er niet geweest dat topic, voordat je in FB was.
Daarna ging het inderdaad te ver maar daar was jij ook debet aan.
Een beetje incasseren kan geen kwaad zoals ik dat ook net deed met jou
ZuigreactieS? Dat zijn gewoon inhoudelijke reacties. Mijn verbijstering over de zaak Perez en een reactie op de opmerking dat Ajax zoveel jonkies door laat stromen. Als dat al een reden is om te gaan bashen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Twee zuigreacties voordat er ook maar iemand over je weekendhobbies was begonnen. Kijk eens een keer in de spiegel vriend...
Niet voordat jij in FB was, toen was alleen maar het plaatje van _Mike_ en een post van _Mike_ die jij quote met de vraag of de modjes er wat aan wilde doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hebben we weer ruzie. Er waren 6 persoonlijke aanvallen geweest. Hoeveel wil je er hebben?
Had het stukje: Wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
ZuigreactieS? Dat zijn gewoon inhoudelijke reacties. Mijn verbijstering over de zaak Perez en een reactie op de opmerking dat Ajax zoveel jonkies door laat stromen. Als dat al een reden is om te gaan bashen.
quote:
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had het stukje: Wat een club, dan weggelaten.
Je kan hopelijk toch wel inzien dat dit reacties uitlokt in een Ajax topic?
Het einde van het vorige topic telt ook mee en er waren nog een post van koningdavid en zrjoentje. Er is niks weggehaald.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet voordat jij in FB was, toen was alleen maar het plaatje van _Mike_ en een post van _Mike_ die jij quote met de vraag of de modjes er wat aan wilde doen.
Althans wat ik toen gezien had.
Misschien waren er ondertussen al posts verwijderd.
Nee, je zegt over Ajax (want die bedoel je met wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?
Welke zijn niet weggehaald dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het einde van het vorige topic telt ook mee en er waren nog een post van koningdavid en zrjoentje. Er is niks weggehaald.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus ik moet extra voorzichtig zijn in een Ajax topic en daar anders reageren dan in andere clubtopics. Is dat wat je zegt?
Ik zou in ieder topic 'wat een clubquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, je zegt over Ajax (want die bedoel je met wat een club) iets in een Ajax topic.
Dat lokt meer reacties uit dan dat je het over Ajax hebt in een PSV topic.
Logisch toch?
Het lijkt me dat er meer mensen dan tegen je zijn in het Ajax topic dan in het PSV topic.
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.quote:
clubgenoot of niet, als ik vind dat iemand te ver gaat spreek ik hem daarop aan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.
Maar dat deed je niet. Je vond dat ik niet moest zeuren over persoonlijke aanvallen in plaats van Mike er op aan te spreken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
clubgenoot of niet, als ik vind dat iemand te ver gaat spreek ik hem daarop aan.
Jij vond dat ik niet juist handelde, ik vond en vind dat het deze keer meeviel met _Mike_'s 2e reactie, waarop jij reageerde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat deed je niet. Je vond dat ik niet moest zeuren over persoonlijke aanvallen in plaats van Mike er op aan te spreken.
Volgens mij nog niet toen ik reageerde. Dan had je dat ook even kunnen zeggen voor de helderheid want mijn reactie ging over Mike's reactie. Hij had er al 4 of 5 geplaatst, zie pagina 6 van het vorige topic.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vond dat ik niet juist handelde, ik vond en vind dat het deze keer meeviel met _Mike_'s 2e reactie, waarop jij reageerde.
De eerste reactie (Het plaatje) had ik al op gereageerd door het te verwijderen.
Ik had het wel al weggehaald toen je reageerde.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet toen ik reageerde. Dan had je dat ook even kunnen zeggen voor de helderheid want mijn reactie ging over Mike's reactie. Hij had er al 4 of 5 geplaatst, zie pagina 6 van het vorige topic.
Jammer, het werd eindelijk weer eens leuk in FB.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou laat maar, we lullen langs elkaar heen. Gewoon Mike aanspreken de volgende keer, ook al is het een clubgenoot van je.
MOet je zorgen dat ik vaker een enorme *&$&*(&*$# dag heb op mijn werkquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jammer, het werd eindelijk weer eens leuk in FB.
Kunnen dat soort blije plaatjes ook niet gewoon verwijderd worden... Heb ook niks met Ajax te maken.quote:
Heeft uberhaupt niks met voetbal te maken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kunnen dat soort blije plaatjes ook niet gewoon verwijderd worden... Heb ook niks met Ajax te maken.
Ik was hem al aan het aanpassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Topic TT van het Ruud van Nistelrooij topic kan wel aangepast worden naar ''Ruud stopt bij Oranje'' oid.
Het grote Ruud van Nistelrooij topic #6: Zegt Oranje vaarwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |