Rationeel gezien heb je absoluut gelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom?
Gaat anders alleen maar gezeik opleveren met hem.
Ik denk dat Van Basten een goede beslissing heeft genomen mbt Perez.
Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:56 schreef Kanariegeel het volgende:
A-selectie teruggebracht tot 28 spelers
Amsterdam, 04 aug 2008
Bron: Ajax.nl
Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:
Wie ziet van Basten dan als stand-in van Silva? Moet van der Wiel zich op rechtsachter gaan richten ofzo?
Alleen Luque, qua salaris dan. Hopelijk komen we snel van die man af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.![]()
Over kapitaal vernietiging hoeven we het niet te hebben, zo duur waren deze jongens niet toch?
lol, Wormgoor natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
Prima toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
Dat heeft vrijwel iedereen wel denk ik. Maar pas als Heatwave zegt dat hij een goed gevoel heeft over komend seizoen is er reden tot juichen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb een goed gevoel over aankomend seizoen.
Als ik het goed begrijp zit hij niet eens bij de eerste 24 en is hij derde keus voor die positie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.
Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef F1Bas het volgende:
Wie zijn de backups voor Lindgren en Gabri dan?
Jari niet te vergeten, zal vast goedkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.
Die wist al eerder dat hij weg mocht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat ik me nu afvraag, mag Schilder toch blijven?
Hij mag stoken wat ie wil in Jong Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
Kijk, Marco laat er geen gras over groeien. Op zich zijn het allemaal logische beslissingen. Ben wel benieuwd of Perez niet gaat zitten stoken nu.
Denk het niet, tegen hem is eerder al verteld dat hij weg mag, net als Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat ik me nu afvraag, mag Schilder toch blijven?
Totaal niks mis mee neequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima toch?
Zal heus wel een jeugdspeler te vinden zijn die het niveau van Jurgen Colin of George Ogararu kan evenaren.
Van der Wiel, Anita en eventueel Gabri en Oleguer kunnen er ook wel spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
Colin en Ogararu? Dan is Silva de enige rechtsback?
Dan zou het zeer zuur zijn want ik zie hem dan nog wel de winnende maken tegen Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
als Perez nu naar PSV gaat![]()
(onrealistisch I know..maar toch)
Dan kunnen we hem in januari weer terughalenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
als Perez nu naar PSV gaat![]()
(onrealistisch I know..maar toch)
Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg (Gentenaar, Vermeer)
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Gabri (Van der Heijden, Donald), Lindgren (Emanuelson)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)
En dan heb je nog wat spelers in het 2e lopen die zeker zouden kunnen aanvullen. Claasen zou nu al een erg leuke speler zijn, Manucharyan zou een kans kunnen krijgen en Bodul zou Huntelaar misschien beter kunnen vervangen dan Cvitanich (dat meer een vleugelspeler of 10 lijkt te zijn, volgens de verhalen van mijn grote vriend tha_dark).
Prima selectie als je het zo bekijktquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg (Gentenaar, Vermeer)
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Gabri (Van der Heijden, Donald), Lindgren (Emanuelson)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)
Net alsof dat gaat gebeurenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat Ajax dit seizoen kampioen word en Perez het weer misloopt![]()
Volgens mij staat er "als"quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof dat gaat gebeurenGrapjas...
Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestjequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.
Kan ook dat ik fout zit hoor, maar ik dacht dat Dark juist vertelde dat hij "geen" vleugelspeler was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestje.
Manu word verhuurd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Willen jullie hem niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Eerst Perez terughalen en hem dan afdanken
Wat een club
Kopen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
Net alsof wij wisten dat Aissati zo makkelijk zou komen, bij Heerenveen hadden ze hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
Iets voor jullie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |