abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60553541
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Waarom?
Gaat anders alleen maar gezeik opleveren met hem.
Ik denk dat Van Basten een goede beslissing heeft genomen mbt Perez.
Rationeel gezien heb je absoluut gelijk.
Maar ik heb toch altijd wel van hem genoten, hoewel het sinds zijn terugkeer niet veel meer was helaas.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:20:00 #252
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60553547
Wie ziet van Basten dan als stand-in van Silva? Moet van der Wiel zich op rechtsachter gaan richten ofzo?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:20:48 #253
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_60553565
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:56 schreef Kanariegeel het volgende:
A-selectie teruggebracht tot 28 spelers

Amsterdam, 04 aug 2008

Bron: Ajax.nl
Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.
Over kapitaal vernietiging hoeven we het niet te hebben, zo duur waren deze jongens niet toch?
pi_60553591
Die zal wel snel door Ten Cate worden gehaald.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60553603
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
pi_60553634
Ik heb een goed gevoel over aankomend seizoen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60553651
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:
Wie ziet van Basten dan als stand-in van Silva? Moet van der Wiel zich op rechtsachter gaan richten ofzo?
Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60553652
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.
Over kapitaal vernietiging hoeven we het niet te hebben, zo duur waren deze jongens niet toch?
Alleen Luque, qua salaris dan. Hopelijk komen we snel van die man af.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_60553663
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
lol, Wormgoor natuurlijk.

Dan heb ik persoonlijk liever Ogararu op de bank zitten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60553670
zuur voor Leonardo. die heeft zich toch wel aardig laten zien de afgelopen oefenwedstrijden. maarja, goed om de bezem te zien was hard nodig
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:25:47 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60553673
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Prima toch?

Zal heus wel een jeugdspeler te vinden zijn die het niveau van Jurgen Colin of George Ogararu kan evenaren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60553689
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb een goed gevoel over aankomend seizoen.
Dat heeft vrijwel iedereen wel denk ik. Maar pas als Heatwave zegt dat hij een goed gevoel heeft over komend seizoen is er reden tot juichen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60553707
ik zou trouwens al die spelers meteen aan Roda aanbieden. misschien slijt je er dan 1 a 2 aan Van Geel
pi_60553724
Het zijn iig weer eens rationele, te begrijpen beslissingen.

Voor Perez heb je Aissati, De Jong en Van der Heijden. De plaats van Delorge kan prima worden opgevangen door Anita. Luque is over the hill en te duur, en met Sulejmani hebben we daar een vervanger voor.

En Colin, tja..... !
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60553775
Al die actie's om Colin te steunen, waren dus voor niks.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:34:38 #266
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60553855
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.
Als ik het goed begrijp zit hij niet eens bij de eerste 24 en is hij derde keus voor die positie.
pi_60553856
Wie zijn de backups voor Lindgren en Gabri dan?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60553882
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef F1Bas het volgende:
Wie zijn de backups voor Lindgren en Gabri dan?
Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.
pi_60553964
Wat ik me nu afvraag, mag Schilder toch blijven?
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:41:20 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60553987
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.
Jari niet te vergeten, zal vast goedkomen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60553991
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Die wist al eerder dat hij weg mocht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60554004
Kijk, Marco laat er geen gras over groeien. Op zich zijn het allemaal logische beslissingen. Ben wel benieuwd of Perez niet gaat zitten stoken nu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60554018
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
Kijk, Marco laat er geen gras over groeien. Op zich zijn het allemaal logische beslissingen. Ben wel benieuwd of Perez niet gaat zitten stoken nu.
Hij mag stoken wat ie wil in Jong Ajax .
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:45:22 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60554061
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Denk het niet, tegen hem is eerder al verteld dat hij weg mag, net als Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:46:50 #275
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60554079
Dus dan ziet het plaatje er zo uit.

Selectie:
1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
3 Oleguer Presas
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
11 Ismail Aissati
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
18 Gabri
20 Dario Cvitanich
22 Siem de Jong
24 Jan-Arie van der Heijden
26 Jeffrey Sarpong
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina

Plus:
7 Kennedy
17 George Ogararu
19 Dennis Rommedahl
23 Leonardo

Mogen weg:
21 Kenneth Perez
25 Jurgen Colin
27 Laurent Delorge
31 Albert Luque

Niemand vergeten?

*Edit: In dit rijtje telt de selectie 27 in plaats van 28 spelers. Zou Schilder er dan toch nog bij horen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Trancelocator op 04-08-2008 17:52:04 ]
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:47:04 #276
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60554086
Colin en Ogararu? Dan is Silva de enige rechtsback?
><(({°>
pi_60554098
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Prima toch?

Zal heus wel een jeugdspeler te vinden zijn die het niveau van Jurgen Colin of George Ogararu kan evenaren.
Totaal niks mis mee nee
pi_60554168
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
Colin en Ogararu? Dan is Silva de enige rechtsback?
Van der Wiel, Anita en eventueel Gabri en Oleguer kunnen er ook wel spelen.

Al denk ik dat Ogararu ook wel beschikbaar blijft aangezien hij gewoon bij de A-selectie blijft.
pi_60554186
Damn, Van Basten is goed bezig. Heb me kapotgeërgerd aan Perez vorig seizoen. Het beste is er inderdaad wel vanaf.
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:53:03 #280
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60554212
Het is hoe dan ook een goede zaak dat v Basten snel doorpakt en duidelijkheid schept. Toon daarmee ook karakter.

Ook Perez is wel een terechte keuze denk ik, al is dat wel een type speler waarbij je altijd een onderbuik gevoel over houdt dat hij misschien toch nog wel wat hele goede wedstrijden kan neerzetten. Maar na een paar wedstrijden tribune/bank vrees ik dat hij meer ellende dan goeds oplevert.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60554226
als Perez nu naar PSV gaat
(onrealistisch I know..maar toch )
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 augustus 2008 @ 17:55:48 #282
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60554272
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Dan zou het zeer zuur zijn want ik zie hem dan nog wel de winnende maken tegen Ajax Bij psv was hij ook al beter dan toen hij terug kwam bij Ajax dus hij zal niet die ene bal erin leggen
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60554339
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Dan kunnen we hem in januari weer terughalen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_60554360
Stekelenburg (Gentenaar, Vermeer)
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Gabri (Van der Heijden, Donald), Lindgren (Emanuelson)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)

En dan heb je nog wat spelers in het 2e lopen die zeker zouden kunnen aanvullen. Claasen zou nu al een erg leuke speler zijn, Manucharyan zou een kans kunnen krijgen en Bodul zou Huntelaar misschien beter kunnen vervangen dan Cvitanich (dat meer een vleugelspeler of 10 lijkt te zijn, volgens de verhalen van mijn grote vriend tha_dark ).
pi_60554396
De hoofdlijn tot nu toe is dat hij kiest voor voetbal ipv fysieke kracht en dat hij kiest voor duur talent/klasse ipv een heleboel goedkope middelmaat. Daar sta ik achter.

Anderzijds is het ook wel makkelijk met zoveel geld te besteden. Ik ben bang dat Van Basten weer volledig wil leunen op individuele klasse en nog steeds geen flauw benul heeft hoe hij er een collectief van moet maken dat daardoor meer kan dan de individuele spelers bij mekaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60554421
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)

En dan heb je nog wat spelers in het 2e lopen die zeker zouden kunnen aanvullen. Claasen zou nu al een erg leuke speler zijn, Manucharyan zou een kans kunnen krijgen en Bodul zou Huntelaar misschien beter kunnen vervangen dan Cvitanich (dat meer een vleugelspeler of 10 lijkt te zijn, volgens de verhalen van mijn grote vriend tha_dark ).
Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60554448
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar (Cvitanich)
Prima selectie als je het zo bekijkt Sterker nog, hier moeten we gewoon kampioen mee worden, onder geen enkele voorwaarde.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60554450
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En dan zal je zien dat Ajax dit seizoen kampioen word en Perez het weer misloopt
Net alsof dat gaat gebeuren Grapjas...
pi_60554468
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Net alsof dat gaat gebeuren Grapjas...
Volgens mij staat er "als" Grapjurk....
pi_60554480
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.
Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestje .
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 18:07:56 #291
35723 crew  GGMM
pi_60554494
Tevens zijn er gesprekken gevoegd met Kennedy, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl. Zij blijven bij de A-selectie trainen. Aan hen is duidelijk gemaakt dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van 18 spelers zitten, klein is.

Alleen jammer van Leonardo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60554496
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestje .
Kan ook dat ik fout zit hoor, maar ik dacht dat Dark juist vertelde dat hij "geen" vleugelspeler was.
pi_60554499
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60554518
Ik had misschien Leonardo er toch wel bij gehouden, kan zowel links als rechts op de flanken? Dan laat je Rommeldahl en Kennedy ook vertrekken, of is dat een verkeerde gedachte?
pi_60554524
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Manu word verhuurd.
pi_60554528
Eerst Perez terughalen en hem dan afdanken

Wat een club
pi_60554546
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:

Wat een club
Willen jullie hem niet?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:10:26 #298
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60554551
quote:

Wat een club
Kopen?
pi_60554563
quote:

Wat een club
Net alsof wij wisten dat Aissati zo makkelijk zou komen, bij Heerenveen hadden ze hetzelfde gedaan.
pi_60554565
quote:

Wat een club
Iets voor jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')