De Ananas heeft voor zijn vertrek het met Marco over dit forum gehad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ben blij dat hij het FOK!forum in de gaten houdt.![]()
Waarom?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef StarGazer het volgende:
Ben niet blij met het feit dat Perez moet vertrekken
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:01 schreef Blight het volgende:
Waarom hebben ze dan in hemelsnaam het contract van Colin verlengd?
Tja dat kan wel zijn, maar ook als invaller maakt ie gewoon veel doelpunten. Als ie gaat, dan graag naar het buitenland...quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als hij niet in de basis staat moet je hem er gewoon niet bijhebben.
Tja, Perez en Rommedahl had ik graag gehouden als supersubs... de rest kan ik me wel goed in vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben blij dat de transfer van Robbie Wielaert niet is doorgegaan, zou toch een smetje zijn geweest.
Verder precies de goede namen, liever eigen jeugd een kans dan deze acht subtoppers (Kenneth Perez, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglü, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl).
Ben blij dat hij het FOK!forum in de gaten houdt.![]()
Rationeel gezien heb je absoluut gelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom?
Gaat anders alleen maar gezeik opleveren met hem.
Ik denk dat Van Basten een goede beslissing heeft genomen mbt Perez.
Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:56 schreef Kanariegeel het volgende:
A-selectie teruggebracht tot 28 spelers
Amsterdam, 04 aug 2008
Bron: Ajax.nl
Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:
Wie ziet van Basten dan als stand-in van Silva? Moet van der Wiel zich op rechtsachter gaan richten ofzo?
Alleen Luque, qua salaris dan. Hopelijk komen we snel van die man af.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hahahahaha, in your face Martin. Lekker voor Colin ook, eerst op voorspraak van van Basten het contract verlengd, mag hij na 3 maanden toch verkassen.![]()
Over kapitaal vernietiging hoeven we het niet te hebben, zo duur waren deze jongens niet toch?
lol, Wormgoor natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
Prima toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
Wel lekker dat ze een opruiming houden, en ik denk dat de standin van Silva iemand uit de jeugd word?
Dat heeft vrijwel iedereen wel denk ik. Maar pas als Heatwave zegt dat hij een goed gevoel heeft over komend seizoen is er reden tot juichen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb een goed gevoel over aankomend seizoen.
Als ik het goed begrijp zit hij niet eens bij de eerste 24 en is hij derde keus voor die positie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ogararu blijft ook nog wel stand-in en hij hoeft niet weg. Van Basten heeft hem alleen verteld dat hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe zal komen. Lijkt me ook logisch, Silva is een stuk beter.
Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef F1Bas het volgende:
Wie zijn de backups voor Lindgren en Gabri dan?
Jari niet te vergeten, zal vast goedkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vertonghen, Anita, Donald, Emanuelson. Denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |