Totaal niks mis mee neequote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prima toch?
Zal heus wel een jeugdspeler te vinden zijn die het niveau van Jurgen Colin of George Ogararu kan evenaren.
Van der Wiel, Anita en eventueel Gabri en Oleguer kunnen er ook wel spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
Colin en Ogararu? Dan is Silva de enige rechtsback?
Dan zou het zeer zuur zijn want ik zie hem dan nog wel de winnende maken tegen Ajaxquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
als Perez nu naar PSV gaat![]()
(onrealistisch I know..maar toch)
Dan kunnen we hem in januari weer terughalenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
als Perez nu naar PSV gaat![]()
(onrealistisch I know..maar toch)
Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg (Gentenaar, Vermeer)
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Gabri (Van der Heijden, Donald), Lindgren (Emanuelson)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)
En dan heb je nog wat spelers in het 2e lopen die zeker zouden kunnen aanvullen. Claasen zou nu al een erg leuke speler zijn, Manucharyan zou een kans kunnen krijgen en Bodul zou Huntelaar misschien beter kunnen vervangen dan Cvitanich (dat meer een vleugelspeler of 10 lijkt te zijn, volgens de verhalen van mijn grote vriend tha_dark).
Prima selectie als je het zo bekijktquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:59 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg (Gentenaar, Vermeer)
Silva (Ogararu), Oleguer (V/d Wiel), Vermaelen (Wormgoor, Anita), Vertonghen (Slijngard)
Gabri (Van der Heijden, Donald), Lindgren (Emanuelson)
Suarez (Martina, Bakircioglu), Aissati (De Jong, Sarpong), Sulejmani (Leonardo, Rommedahl)
Huntelaar (Cvitanich)
Net alsof dat gaat gebeurenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat Ajax dit seizoen kampioen word en Perez het weer misloopt![]()
Volgens mij staat er "als"quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof dat gaat gebeurenGrapjas...
Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestjequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen wat Dark zei, hij vertelde namelijk dat Cvitanich op de vleugels helemaal niets is.
Kan ook dat ik fout zit hoor, maar ik dacht dat Dark juist vertelde dat hij "geen" vleugelspeler was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister gesproken...... Maar dan zal ik het wel verkeerd hebben verstaan, als dat zo is. Het was namelijk tijdens een feestje.
Manu word verhuurd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef Pritt het volgende:
Onze glazen vrienden Mitea en Manu worden niet eens meer genoemd.
Willen jullie hem niet?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Eerst Perez terughalen en hem dan afdanken
Wat een club
Kopen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
Net alsof wij wisten dat Aissati zo makkelijk zou komen, bij Heerenveen hadden ze hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
Iets voor jullie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Wat een club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |