abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60588595
Nou, het ging natuurlijk al niet echt meer om vandaag he. Zoals ik al zei, ik hou niet van posts deleten. Edit ze dan. Natuurlijk moet die dude niet zo beginnen, maar het is ook wel eens om minder gebeurd. Dan denk ik, kom op, het hoeft niet allemaal zo rozegeur en maneschijn te zijn...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60588638
Duidelijk Blawh, die eerste post van mij is dus per ongeluk delete. En in de rest van de posts die jij delete hebt kan ik me wel vinden
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60588670
Ik sta achter sand. Ik vind de ajaxtopics ook kut .
pi_60589001
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, het ging natuurlijk al niet echt meer om vandaag he. Zoals ik al zei, ik hou niet van posts deleten. Edit ze dan. Natuurlijk moet die dude niet zo beginnen, maar het is ook wel eens om minder gebeurd. Dan denk ik, kom op, het hoeft niet allemaal zo rozegeur en maneschijn te zijn...
Ok, ik begrijp wat je bedoelt Sandman.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
Duidelijk Blawh, die eerste post van mij is dus per ongeluk delete. En in de rest van de posts die jij delete hebt kan ik me wel vinden
Dat was inderdaad mijn fout, met die verwijderde post was inderdaad niets mis.

Bij die andere post heb ik een deel ge-edit, maar ik begrijp ook wel dat het gewoon een beetje lomp en ontactisch gepost werd en dat een (groot) deel van de soort mensen je irriteert, maar niet perse per definitie iedereen. Dat deel is puur aangepast om te voorkomen dat er een ongelukkige discussie op volgde.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:25:23 #230
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:25:48 #231
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 15:53:40 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60602599
tijd datum zender OS voetbal

Kan een slotje op, het sleutelje eet je maar op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60604532
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef borisz het volgende:
tijd datum zender OS voetbal

Kan een slotje op, het sleutelje eet je maar op.
Yep, thanks voor het melden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60604707
ja idd, borisz ondanks dat ik nog in het topic zeg dat ie niet op slot moet help je erg hard met het even verklikken van een verkeerd topic aan de modjes hihihihihihihiih

ontopic, Rainman waaaaaaaaaaaar kan ik dan wel dat verdomde voetbalschema checken meer hoef ik niet te weten over de olympische spelen alleen wanneer welke teams spelen en waar ze op tv komen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:36:23 #235
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60604853
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja idd, borisz ondanks dat ik nog in het topic zeg dat ie niet op slot moet help je erg hard met het even verklikken van een verkeerd topic aan de modjes hihihihihihihiih

ontopic, Rainman waaaaaaaaaaaar kan ik dan wel dat verdomde voetbalschema checken meer hoef ik niet te weten over de olympische spelen alleen wanneer welke teams spelen en waar ze op tv komen.
Op zich heb je daar wel een punt. Die hele OS interesseert me eigenlijk weinig, maar het voetbal ga ik wel ff kijken. Maarja dan krijg je weer dubbeltopics ed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 augustus 2008 @ 17:38:43 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60604896
quote:

NL op NL1
Belgie op Canvas
check eurosport.nl voor een schema die zenden ook wel voetbal uit.
En een hoop voetbal op de OS site van de nos.
Verder moet je bij de buren van Olympische Spelen 2008 wezen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60604992
quote:

Dat kan je toch ook gewoon opzoeken op de diverse OS-sites of in OS op fok? Dan kijk je maar om het verspringen en het snelwandelen heen. Niet zo heel veel gevraagd al zeg ik het zelf.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60605016
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef Grulez het volgende:

[..]

Op zich heb je daar wel een punt. Die hele OS interesseert me eigenlijk weinig, maar het voetbal ga ik wel ff kijken. Maarja dan krijg je weer dubbeltopics ed.
ja daarom lijkt mij een centraal topic in Voetbal (ik kan me vergissen maar volgens mij heet voetbal op de OS ook voetbal) en daarom relevant in dit forum.
pi_60605034
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook gewoon opzoeken op de diverse OS-sites of in OS op fok? Dan kijk je maar om het verspringen en het snelwandelen heen. Niet zo heel veel gevraagd al zeg ik het zelf.
Klinkt ook erg logisch natuurlijk dat als ik al die dingen zou hebben gevonden ik toch nog een topic open waar ik vraag naar die informatie.
pi_60606832
quote:
Is gewoon in [OS] te vinden (zie de links in dit topic).

Om het je makkelijk te maken; zie deze site (bovenaan kun je van dag switchen). En de site van de NOS is ook makkelijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60607124
Ik zal wel gek zijn om het handig te vinden om in 1 topic in het voetbal forum alle wedstrijden te hebben staan op elke zender. Want met die waardeloze schema´s die op die nos site staan wordt ik ook gek volgens dat schema zenden ze 4 wedstrijden uit waarvan 1 vrouwenvoetbal!
pi_60607202
http://www.fifa.com/mensolympic/matches/calendar.html

Alleen staan daar de zenders dan weer niet bij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_60607265
STAAN DAAR OOK DE TVZENDERS BIJ?? NEEE DAT STAAT ER NIET

TV ZENDERS

TV ZENDERS

TV ZENDERS

UITZENDSCHEMA EN TV ZENDER DIE HET UITZEND

VOETBAL OP TV EN WELKE ZENDER

VOETBAL EN DE TIJD EN WELKE ZENDER
pi_60607276
Moeilijk hoor, lezen!
pi_60607283
Nou, maak er een zou ik zeggen.
pi_60607320
Dat ging falco al doen maar die kwam aanzetten met een nog verrotter schema bovendien scheelt het dat ik niet in dienst ben om zoiets handigs te maken maar wellicht is het zo´n baanbrekend idee waar schijnbaar niemand op kan komen (en geboycott wordt door de modjes) dat ik maar mee moet doen aan hollands next top inventer.
pi_60607361
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat ging falco al doen maar die kwam aanzetten met een nog verrotter schema bovendien scheelt het dat ik niet in dienst ben om zoiets handigs te maken maar wellicht is het zo´n baanbrekend idee waar schijnbaar niemand op kan komen (en geboycott wordt door de modjes) dat ik maar mee moet doen aan hollands next top inventer.
Initiatief nemen is je blijkbaar vreemd dan.
pi_60607395
Ja want het is tenslotte zo enorm makkelijk om zo´n schema te maken en vooral ook zo leuk!
pi_60607469
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja want het is tenslotte zo enorm makkelijk om zo´n schema te maken en vooral ook zo leuk!
Daarom heeft waarschijnljk niemand het gedaan. En omdat niemand anders er blijkbaar behoefte aan heeft, is het geheel aan jou. En gezien het feit dat je het zó graag wil hebben, lijkt het me de moeite wel waard.
pi_60607611
Nee, jij vergeet een heel mooi feit namelijk dat ik zo briljant ben om gebruik te maken van het collectief, via een centraal topic mensen die een wedstrijd toevallig tegenkomen op BBC of NRD oid kunnen dan in het topic melden dat overige voetbal liefhebbers het ook kunnen bekijken, maar dit gaat jou waarschijnlijk boven de pet. Maakt niet uit hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')