abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60561479
heeft iemand een link naar het voetbalschoen topic, als dat er is?
pi_60561583
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mindstate het volgende:
heeft iemand een link naar het voetbalschoen topic, als dat er is?
[Centraal] Voetbalschoenen
pi_60561607
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60561712
bedankt, hebben jullie die gevonden met de search? Die deed het bij mij namelijk totaal niet.
pi_60561730
Hmm er is ook een centraal topic.. kan die andere dan niet op slot
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60561793
Jammer dat sjimz zo partijdig modereert en users aanvalt. Valt me vies tegen.
Je probeert van alles uit te lokken onder het mom van onschudligheid. Dat is toch niet de taak van modjes?
pi_60561819
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Mindstate het volgende:
bedankt, hebben jullie die gevonden met de search? Die deed het bij mij namelijk totaal niet.
Yupz, eerste zoekresultaat als ik op 'voetbalschoenen' zoek.

zowel via de bagger lay-out zoektoptie als via http://zoeken.fok.nl?
pi_60561846
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Je probeert van alles uit te lokken onder het mom van onschudligheid. Dat is toch niet de taak van modjes?
partijdig modereert?
Jij komt met beweringen van jurisprudentie en ik vraag dan naar concrete voorbeelden.
Vervolgens kom je er steeds niet mee.
pi_60561861
http://google.fok.nl is ideaal imo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60561896
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://google.fok.nl is ideaal imo.
Wat is er mis met de ouderwetse ctrl+F?
pi_60561927
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Breach het volgende:

[..]

Als je heel VBL/Fok wil doorzoeken met ctrl+F ben je wel ff bezig
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60561931
quote:

[..]

Sommige topics zijn zo ver weg dat het zoeken op de laatste 6 maanden al meestal te veel werk voor me is
pi_60561961
quote:

[..]

Die werkt niet als je topics ouder dan een paar weken wilt zoeken, tenminste als je indexlijst niet heel ver terug gaat.
pi_60561990
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sommige topics zijn zo ver weg dat het zoeken op de laatste 6 maanden al meestal te veel werk voor me is
Ow ja, jij hebt het te druk met users pesten
pi_60565757
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Kom op SCH, je maakt van een vlieg een bakbeest van 4 ton. Dit is weer een stukje bagage voor sjimz. Al denk ik dat ik op dezelfde manier gereageerd had. Take it easy. Voel je je even aangevallen so what, het is geen zaak om leven of dood.
That's all folks!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:20:10 #167
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60566081
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wereldwijde Vurnon Anita topic

Beetje klein plaatje, kan wel wat groter.
Wel heel grappig gelukkig...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60568401
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

partijdig modereert?
Jij komt met beweringen van jurisprudentie en ik vraag dan naar concrete voorbeelden.
Vervolgens kom je er steeds niet mee.
Ik leg voortdurend uit hoe het zit en heb dat net in een post maar weer eens gedaan. Ik kan toch niet zomaar jurisprudentie van collega's gaan posten? Bovendien is het daar ook echt te ingewikkeld voor. De stelligheid waarmee jij verklaart dat Perez geen poot heeft om op te staan, is onterecht. En je blijft maar doorgaan en speelt ook nogal op de persoon, dat had je beter niet kunnen doen.

Verder: no offense.
pi_60568810
Jezus, wat is hier gebeurd .
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wereldwijde Vurnon Anita topic

Beetje klein plaatje, kan wel wat groter.
Weg, thanks.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60570592
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik leg voortdurend uit hoe het zit en heb dat net in een post maar weer eens gedaan. Ik kan toch niet zomaar jurisprudentie van collega's gaan posten? Bovendien is het daar ook echt te ingewikkeld voor. De stelligheid waarmee jij verklaart dat Perez geen poot heeft om op te staan, is onterecht. En je blijft maar doorgaan en speelt ook nogal op de persoon, dat had je beter niet kunnen doen.

Verder: no offense.
Je legt het alleen niet uit met voorbeelden.
Heel het topic vindt dat jij er naast zit behalve jij zelf.
Je blijft het maar over jurisprudentie hebben en nu zeg je ineens dat je dat niet zomaar van collega's kan gaan posten. Ja zo lust ik er nog wel een.

En dat op de persoon spelen, ik zei alleen dat je een plaat voor je kop had.

Nofi.
pi_60570744
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je legt het alleen niet uit met voorbeelden.
Heel het topic vindt dat jij er naast zit behalve jij zelf.
Je blijft het maar over jurisprudentie hebben en nu zeg je ineens dat je dat niet zomaar van collega's kan gaan posten. Ja zo lust ik er nog wel een.

En dat op de persoon spelen, ik zei alleen dat je een plaat voor je kop had.

Nofi.
Heel het topic weet er het fijne niet van en komt ook niet met onderbouwingen, dat kun je teruglezen. Je kritiek is wat flauw. Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten. Het is een erg ingewikkelde materie en het is daarom ook wat vreemd om te veronderstellen dat ik er perse naast zou zitten. Voorbeelden zijn niet zo gemakkelijk te geven, dat heb ik uitgelegd en daarom leg ik uitvoerig uit hoe het zit, terwijl ik het niet eens precies weet, want het arbeidsrecht is enorm complex. Maar ik weet honderd procent zeker dat Perez een kans maakt met een zaak.

Dat het hele topic er anders over zou denken, is toch helemaal niet relevant. Men gaat ook nauwelijks op de zaak in en blijft maar over Ajax en Van Basten emmeren.

Ik had gehoopt dat je er een beetje boven zou staan terwijl je nu juist de discussie wat op de spits dreef.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:13:51 #172
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60570864
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten.
Waarom niet? Onderschat je discussiepartners eens niet zo.
pi_60570908
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Heel het topic weet er het fijne niet van en komt ook niet met onderbouwingen, dat kun je teruglezen. Je kritiek is wat flauw. Verwacht je dan dat ik hele lappen tekst uit het arbeidsrecht ga posten. Het is een erg ingewikkelde materie en het is daarom ook wat vreemd om te veronderstellen dat ik er perse naast zou zitten. Voorbeelden zijn niet zo gemakkelijk te geven, dat heb ik uitgelegd en daarom leg ik uitvoerig uit hoe het zit, terwijl ik het niet eens precies weet, want het arbeidsrecht is enorm complex. Maar ik weet honderd procent zeker dat Perez een kans maakt met een zaak.

Dat het hele topic er anders over zou denken, is toch helemaal niet relevant. Men gaat ook nauwelijks op de zaak in en blijft maar over Ajax en Van Basten emmeren.

Ik had gehoopt dat je er een beetje boven zou staan terwijl je nu juist de discussie wat op de spits dreef.
Als je een goede discussie wil hebben dan zou ik het fijn vinden als je inderdaad met concrete dingen komt, als dat lappen juridische tekst is dan is dat maar zo.
Dan sta je tenminste wel sterker.
pi_60570915
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Waarom niet? Onderschat je discussiepartners eens niet zo.
Ik onderschat niemand. Het zou alleen niet zo heel erg veel verduidelijken omdat het zo enorm complex is
pi_60570956
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je een goede discussie wil hebben dan zou ik het fijn vinden als je inderdaad met concrete dingen komt, als dat lappen juridische tekst is dan is dat maar zo.
Dan sta je tenminste wel sterker.
Ik vind dat ik met concrete dingen kom. Ik leg uit dat een terugplaatsing naar ajax 2 in juridische zin een functieverandering (en vermindering) is maar dat wordt gewoon van tafel gekegeld zonder kennis van zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')