quote:Op zondag 22 juni 2008 19:55 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Kuijt: "Jouw tijd komt nog wel, je bent nog jong genoeg"
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:16 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
De Jonge en de oude blijken sterspelers van zwak Oranje.
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong: 'Waarom zegt niemand een keer "Nigel de Jong uit Amsterdam", Dirkie?'
Done !quote:Op zondag 22 juni 2008 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En kan iemand de nieuwe topics in de wiki wijzigen?
In de OP lukte het wel, maar het wijzigen in de wiki lukt niet.
quote:Op zondag 22 juni 2008 23:13 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Sterk spul hè, Visserszoon's Friend?
quote:-TheVulture-
-Kuijt: "Stop maar met huilen Nigel, ik ben zelf al over die afwijzing voor 'Make me beautiful' heen"-
quote:-Gordon_Shumway-
-De Jong: 'Waarom zegt niemand een keer "Nigel de Jong uit Amsterdam", Dirkie?'-
quote:-Joesse-
-Sterk spul hè, Visserszoon's Friend? -
De opmaak is hier te vinden.quote:-bhm-
-Kuyt: als je kaal bent, ben je nog niet zo goed als jaap stam accepteer dat nou maar...-
nee de link met Evert is dat ie Kuijt de 'dekselse visserszoon uit katwijk' of een variatie daarop noemtquote:Op maandag 23 juni 2008 18:45 schreef ruud_fr het volgende:
het winnende onderschrift is dus een grap van Evert ten Napel
Omdat je constatering juist was, maar Nigel heeft het IN zijn hoofd en niet eropquote:
ok, ik dacht altijd dat hij "Dirkie Kuijt uit Katwijk" zeiquote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef Breach het volgende:
Evert gebruikt in elke wedstrijd waar Dirk Kuijt in speelt de quote "Dirkie Kuijt, de visserszoon uit Katwijk"
En je zei vorige keer nog wel dat je het me makkelijk ging makenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
Ja, dat bedoelde ik toch ook.
Domme jury's, is geen kruid tegen gewassen
Een onderschrift plaatsen als tvp is beterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:13 schreef OA het volgende:
TVoetbalfotoonderschriftcompetitieP
quote:-Rumille-
-Impossible is nothing: 'Zizo(u), daar dol ik even 4 kids!'-
-Zidane: 'Kijk Karl, niets is onmogelijk. Vier kleine jongetjes die iets van me willen.'-
quote:-vrolijke-frits-
-"Haha, wat zeg je over mijn zuster?!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Pedofiel: "Wat nou een klein gaatje? Impossible is nothing!"-
Als je mss ooit een keer terug zoek..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Hebben enkele deelnemers voorkennis gehad met het feit dat de jury Evert-fan is? De nummer 1 was wel met afstand de beste vandaag
Sorry bhm, ik zie je niet vaak hier en zal me hiermee dus wel niet populair bij je makenMaar volgende ronde nieuwe kansen.
En klagen mag altijd natuurlijk.
Vitessezuid, ben jij het?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef bhm het volgende:
[..]
Als je mss ooit een keer terug zoek..
Zul je zien dat ik als ik mee doe 90% van de keren de poedel had..![]()
Ik wil er eigenlijk mijn handelsmerk van maaken
Uhm, ik checkte pas een keer je profiel en daar staat dat je uit '92 bent.. Ben je of een heeeel vroege leerling of ben je gewoon superslim? Ik was 18 in 6V...quote:
Vroege leerling, 3 juli jarigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhm, ik checkte pas een keer je profiel en daar staat dat je uit '92 bent.. Ben je of een heeeel vroege leerling of ben je gewoon superslim? Ik was 18 in 6V...
Overigens wel gefeliciteerd natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je avatar alleen al straalt een bepaalde intelligentie uit...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:
Superslim
Hopen dat Danny z'n vader niet is, anders weekbanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij kan het toch bij zijn ouders uit de koelkast jatten?
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef Rumille het volgende:
Als we ooit een meet gaan doen geef ik wel een rondje.
Ik heb geen zwempakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak mee![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak bikini mee![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zijn we toch lief he![]()
Rumille ligt al te slapen en wij genieten al slowchattend van de voorpret![]()
Dat zien we dan maar als complimentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
vind bhm zo'n lief wortelsorteermannetje
quote:
sorryquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Rumille het volgende:
Jullie zijn gemeen.
En ik ben over 8 dagen 16 dus dan bier!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Rumille het volgende:
Jullie zijn gemeen.
En ik ben over 8 dagen 16 dus dan bier!
dat mensen dat toch nog steeds leuk vinden...quote:
Spuug jij er in dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:08 schreef ruud_fr het volgende:
[bier]
dat mensen dat toch nog steeds leuk vinden...
Over je hoofd dan jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]in jouw biertje zodat jij hem niet meer hoeft en aan mij geeft
Of we geven hem op 3 juli de eerste plaats als kadootjequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
Is het een idee dat Rumille op 3 juli de jury is ? ( as kadootje)
Dan denkt hij dat z'n onderschrift geweldig wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of we geven hem op 3 juli de eerste plaats als kadootje
Back on Track:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Back on Track:
Is die Fritsie weer aan het baletten ?
....quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag voor 20.00 uur!
* DaMart hoort tromgeroffel op de achtergrondquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De uitslag wordt nu opgemaakt
* OA hoort ongeduldig getik op de achtergrondquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart hoort tromgeroffel op de achtergrond
Dat zijn de naaldhakken van de ijsberende kleinzusje en SCH op de parketvloer!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
* OA hoort ongeduldig getik op de achtergrond
Oeh, is dat een goed teken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn de naaldhakken van kleinzusje op de parketvloer!
Als hij al zo lang nodig heeft om een uitslag op te maken, zou je denken van wel hequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Back on Track:
Is die Fritsie weer aan het baletten ?
quote:Breach
"Speler Schalke neemt begrip 'zakjappanner' iets te letterlijk"
quote:ruud_fr
Joden in angst bij het zien van deze combinatie van sponsors
quote:TheVulture
Speler links: "Voor zover ik kan voelen met mijn linkerarm zit die bal in het kruis"
De opmaak is hier te vinden.Ondanks dat ik een Ajacied ben, vond ik nummer 2 goed gevonden. Nummer 1 was lekker droog en dankzij mijn laatkomen nog net op tijd. Zakjapanner vond ik grappig bedacht!quote:Joesse
Vertraging bij Deutsche Bahn wegens overwegstoring.
Nee klopt, ik weet daar niets van af!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef DaMart het volgende:
Matige jury die duidelijk niets van modelbouw weet.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat z'n onderschrift geweldig was![]()
Das gevaarlijk !
Straks gaat die slimme Pika naast z'n kinderschoentjes lopen
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schattenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee klopt, ik weet daar niets van af!
ik snapte er ook weinig vanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schatten![]()
.
Volgens mij had ik dit linkje moeten toevoegen in mijn onderschrift. Preisertjes zijn figuren voor bij een modelspoorbaan, en ook klein, net als die speler op de foto dusquote:
En ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schatten![]()
.
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gewoon "Dubbeldekker walst over Sneijderexpress" moeten posten, volgens mij.
Goed gedaan hoor Frits!quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( kan er niks aan doen, Fritsie is echt een vakjury)
Gatver man, zwijn steigerquote:
Dank je wel meisquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( kan er niks aan doen, Fritsie is echt een vakjury)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sorry Joesse, je was zo'n goede jury
ja.. maar dan leek t een beetje een rip-off van jouw onderschriftquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ruud_fr het volgende:
Joesse had natuurlijk gaslek moeten zeggen ipv overwegstoring
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik gebruik altijd deze vinger als m'n Schweintje niet steigert "
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Dat niemand eerder een grap over fingerspitzengefuhl heeft gemaakt dan toma.
Als team zijn we een soort Oostenrijk
quote:Pheno
Lief klein zwijntje had een vliegje op zijn neus
quote:Joesse
Schweinsteiger, na zijn vinger over de reclameborden gehaald te hebben, rent woedend richting de schoonmaakploeg: 'Nennst dus das sauber?!'
quote:kleinzusje
"Ik gebruik altijd deze vinger als m'n Schweintje niet steigert "
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
"Past ie hierin, The Vulture?"
thxquote:
In dat geval doe ik de jury wel als dat goed is. Ik had de foto ook al gepostquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien ben ik er niet vanavond, dan alvast excuses.
Dank voor de foto ! ( maar wat een afschuwelijke lelijke man)
thx mopquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:09 schreef Breach het volgende:
[..]
In dat geval doe ik de jury wel als dat goed is. Ik had de foto ook al gepost
Ga jij maar weer stukjes schrijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:36 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Tweede kutfoto op rij in voetbalfoto-onderschriftcompetitie
quote:-DivineJester-
-Verziende Lahm:"Waar blijft die bal nou?"-
-Mercedes laat bandenspoor achter op voorhoofd Lahm.-
quote:-EnGCatjuh-
-Beelden van deze warming up zijn gemonteerd onder Opus - Lahm is Lahm.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Tweede kutfoto op rij in voetbalfoto-onderschriftcompetitie-
Je hebt het voor een goed doel gedaan, anders had ik SCH weer eens de poedel moeten toekennen. Dat kan ik niet maken bij die ouwe man.quote:
Ik haat goede doelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt het voor een goed doel gedaan, anders had ik SCH weer eens de poedel moeten toekennen. Dat kan ik niet maken bij die ouwe man.
Maar Beschouw had wel gelijk, wat een kutfoto. En die winnaar - ik wist zeker dat Engcatjuh de poedel zou krijgen, had ie van kleinzusje ook gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt het voor een goed doel gedaan, anders had ik SCH weer eens de poedel moeten toekennen. Dat kan ik niet maken bij die ouwe man.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
* EnGCatjuh schrijft SCH alvast op als poedel voor morgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar Beschouw had wel gelijk, wat een kutfoto. En die winnaar - ik wist zeker dat Engcatjuh de poedel zou krijgen, had ie van kleinzusje ook gehad
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
* EnGCatjuh schrijft SCH alvast op als poedel voor morgen.
Mijn vader is zelfs jonger als Beschouwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beschouw is bijna een keer zo oud als ik man
Zei ik ergens dat jij ouder bent dan Beschouw? Ik vind je alleen een ouwe zeurderige ventquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beschouw is bijna een keer zo oud als ik man
Jureren kun je niet, maar dit heb je goed gezienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat jij ouder bent dan Beschouw? Ik vind je alleen een ouwe zeurderige vent
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jureren kun je niet, maar dit heb je goed gezien
Alledrie geen basisspelersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Fabregas: "Nu ruik ik waar die arm heeft gezeten om een basisplaats te krijgen"
quote:
quote:
Graag gedaan zussiequote:
Goede kick.quote:
quote:Gordon_Shumway
'Ik gebruik altijd m'n andere hand', aldus Fapregas.
"Fabregas heeft flinke kluif aan arm Guïza"
quote:TheVulture
Fabregas: "Is dit nou de geur van succes?"
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Fabregas hoeft minder ver te bukken dan Fowler
Vriendjespolitiek idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Verrassende overwinning
En dat allemaal na de opmerking van de jury
Hé lekker ding, volgens mij had jij niet eens de poedelquote:
Schweiniquote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Gier al te geilen op Schweinsteiger ?
Hup dan, voortmaken
Dan was jij wel blij met de vorige fotoquote:Op zondag 29 juni 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schweini![]()
Fabregas![]()
![]()
Uitslag komt eraan
Podolski en Fabegras natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef kleinzusje het volgende:
Zit Gier al te geilen op Schweinsteiger ?
Hup dan, voortmaken
Poldi is de Prinz op het witte paard voor jou?quote:
quote:Rumille
Rosicky drukt poging Sneijder om te vliegen met Emirates de kop in.
quote:Blawh
Sneijder krijgt etiket van 27 miljoen op zijn hoofd geplakt.
"Na Manchester United klopt nu ook Arsenal aan bij Sneijder"
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Middenvelder moet heel nodig poepen
Mazzel, anders had je de poedelquote:Op zondag 29 juni 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Heeft jury mijn onderschrift gezien? Vast niet.
Denk dat ik aan kop staquote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Zou wel eens een tussenstand willen zien. Volgens mij is het spannend.
Hou het maar gewoon spannend tot dinsdag. Lijkt me leuker.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Zou wel eens een tussenstand willen zien. Volgens mij is het spannend.
Man, ik pies in mijn broek van de spanningquote:Op zondag 29 juni 2008 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon spannend tot dinsdag. Lijkt me leuker.
Welke broek?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Man, ik pies in mijn broek van de spanning![]()
[ afbeelding ]
Tenaladyquote:Op zondag 29 juni 2008 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Man, ik pies in mijn broek van de spanning![]()
Vulture geeft mij altijd de poedel. Penisnijdquote:Op zondag 29 juni 2008 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haha, SCH is in zn kont genomen![]()
lollerpwnt!!!11!!!!
Heb je 'm ooit herpes bezorgd ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Vulture geeft mij altijd de poedel. Penisnijd
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeftquote:
Je onderschrift was gewoon echt verschrikkelijke bagger.... en ik zou niet wachten op mijn telefoontje als ik jou wasquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeft
Je mocht willen dat je zo'n lekker ding als Gier in je bedstee had, met die heerlijke blauwe oogjes,quote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeft
Op wie leek ie ook alweer? Ik ben 40+ lieverd, ik mot niks meer in de bedstee behalve een goed boekquote:Op zondag 29 juni 2008 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo'n lekker ding als Gier in je bedstee had, met die heerlijke blauwe oogjes, z'n goede smaak, z'n Tenniskennis, heerlijke lichaam en rare tandjes
1. Je maakt Slurfje nu jaloersquote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Wat doe je toch onaardig Gier. Heb ik je iets misdaan ofzo?
Die lekkere voetballert, waar ik de bruine oogjes voor blauw heb vevangenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Op wie leek ie ook alweer? Ik ben 40+ lieverd, ik mot niks meer in de bedstee behalve een goed boek
Houd mij er buiten, Cockquote:Op zondag 29 juni 2008 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. Je maakt Slurfje nu jaloers
2. Jullie gaan samen naar WD
Dat toernooi waarbij jij naar net5 hebt laten bellenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
Wat is WD?
Je maakt kutonderschriften, verder niksquote:Op zondag 29 juni 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
Wat doe je toch onaardig Gier. Heb ik je iets misdaan ofzo?
Hij kijkt echt alsof ie enorm moet poepen hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt kutonderschriften, verder niks
Weer een poedelquote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
"Als u hem zo houdt, is het Oranje boven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |