quote:-Rumille-
-Impossible is nothing: 'Zizo(u), daar dol ik even 4 kids!'-
quote:-Gordon_Shumway-
-Zidane: 'Kijk Karl, niets is onmogelijk. Vier kleine jongetjes die iets van me willen.'-
quote:-vrolijke-frits-
-"Haha, wat zeg je over mijn zuster?!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Pedofiel: "Wat nou een klein gaatje? Impossible is nothing!"-
Als je mss ooit een keer terug zoek..quote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Hebben enkele deelnemers voorkennis gehad met het feit dat de jury Evert-fan is? De nummer 1 was wel met afstand de beste vandaag
Sorry bhm, ik zie je niet vaak hier en zal me hiermee dus wel niet populair bij je makenMaar volgende ronde nieuwe kansen.
En klagen mag altijd natuurlijk.
Vitessezuid, ben jij het?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:31 schreef bhm het volgende:
[..]
Als je mss ooit een keer terug zoek..
Zul je zien dat ik als ik mee doe 90% van de keren de poedel had..![]()
Ik wil er eigenlijk mijn handelsmerk van maaken
Uhm, ik checkte pas een keer je profiel en daar staat dat je uit '92 bent.. Ben je of een heeeel vroege leerling of ben je gewoon superslim? Ik was 18 in 6V...quote:
Vroege leerling, 3 juli jarigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhm, ik checkte pas een keer je profiel en daar staat dat je uit '92 bent.. Ben je of een heeeel vroege leerling of ben je gewoon superslim? Ik was 18 in 6V...
Overigens wel gefeliciteerd natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je avatar alleen al straalt een bepaalde intelligentie uit...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:
Superslim
Hopen dat Danny z'n vader niet is, anders weekbanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hij kan het toch bij zijn ouders uit de koelkast jatten?
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef Rumille het volgende:
Als we ooit een meet gaan doen geef ik wel een rondje.
Ik heb geen zwempakquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak mee![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk, limonade van 14.00 tot 16.00 uur en neem je zwempak bikini mee![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zijn we toch lief he![]()
Rumille ligt al te slapen en wij genieten al slowchattend van de voorpret![]()
Dat zien we dan maar als complimentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
vind bhm zo'n lief wortelsorteermannetje
quote:
sorryquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Rumille het volgende:
Jullie zijn gemeen.
En ik ben over 8 dagen 16 dus dan bier!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Rumille het volgende:
Jullie zijn gemeen.
En ik ben over 8 dagen 16 dus dan bier!
dat mensen dat toch nog steeds leuk vinden...quote:
Spuug jij er in dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:08 schreef ruud_fr het volgende:
[bier]
dat mensen dat toch nog steeds leuk vinden...
Over je hoofd dan jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]in jouw biertje zodat jij hem niet meer hoeft en aan mij geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |