Mazzel, anders had je de poedelquote:Op zondag 29 juni 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Heeft jury mijn onderschrift gezien? Vast niet.
Denk dat ik aan kop staquote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Zou wel eens een tussenstand willen zien. Volgens mij is het spannend.
Hou het maar gewoon spannend tot dinsdag. Lijkt me leuker.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Zou wel eens een tussenstand willen zien. Volgens mij is het spannend.
Man, ik pies in mijn broek van de spanningquote:Op zondag 29 juni 2008 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon spannend tot dinsdag. Lijkt me leuker.
Welke broek?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Man, ik pies in mijn broek van de spanning![]()
[ afbeelding ]
Tenaladyquote:Op zondag 29 juni 2008 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Man, ik pies in mijn broek van de spanning![]()
Vulture geeft mij altijd de poedel. Penisnijdquote:Op zondag 29 juni 2008 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haha, SCH is in zn kont genomen![]()
lollerpwnt!!!11!!!!
Heb je 'm ooit herpes bezorgd ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Vulture geeft mij altijd de poedel. Penisnijd
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeftquote:
Je onderschrift was gewoon echt verschrikkelijke bagger.... en ik zou niet wachten op mijn telefoontje als ik jou wasquote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeft
Je mocht willen dat je zo'n lekker ding als Gier in je bedstee had, met die heerlijke blauwe oogjes,quote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb hem een kwartje gegeven en dat ie over 5 jaar maar eens terug moet ballen als ie er haar op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |