Dan denkt hij dat z'n onderschrift geweldig wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of we geven hem op 3 juli de eerste plaats als kadootje
Back on Track:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Back on Track:
Is die Fritsie weer aan het baletten ?
....quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Uitslag voor 20.00 uur!
* DaMart hoort tromgeroffel op de achtergrondquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De uitslag wordt nu opgemaakt
* OA hoort ongeduldig getik op de achtergrondquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart hoort tromgeroffel op de achtergrond
Dat zijn de naaldhakken van de ijsberende kleinzusje en SCH op de parketvloer!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef OA het volgende:
[..]
* OA hoort ongeduldig getik op de achtergrond
Oeh, is dat een goed teken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn de naaldhakken van kleinzusje op de parketvloer!
Als hij al zo lang nodig heeft om een uitslag op te maken, zou je denken van wel hequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Back on Track:
Is die Fritsie weer aan het baletten ?
quote:Breach
"Speler Schalke neemt begrip 'zakjappanner' iets te letterlijk"
quote:ruud_fr
Joden in angst bij het zien van deze combinatie van sponsors
quote:TheVulture
Speler links: "Voor zover ik kan voelen met mijn linkerarm zit die bal in het kruis"
De opmaak is hier te vinden.Ondanks dat ik een Ajacied ben, vond ik nummer 2 goed gevonden. Nummer 1 was lekker droog en dankzij mijn laatkomen nog net op tijd. Zakjapanner vond ik grappig bedacht!quote:Joesse
Vertraging bij Deutsche Bahn wegens overwegstoring.
Nee klopt, ik weet daar niets van af!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef DaMart het volgende:
Matige jury die duidelijk niets van modelbouw weet.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat z'n onderschrift geweldig was![]()
Das gevaarlijk !
Straks gaat die slimme Pika naast z'n kinderschoentjes lopen
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schattenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee klopt, ik weet daar niets van af!
ik snapte er ook weinig vanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schatten![]()
.
Volgens mij had ik dit linkje moeten toevoegen in mijn onderschrift. Preisertjes zijn figuren voor bij een modelspoorbaan, en ook klein, net als die speler op de foto dusquote:
En ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat blijkt, want anders had je mijn onderschrift wel op waarde kunnen schatten![]()
.
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gewoon "Dubbeldekker walst over Sneijderexpress" moeten posten, volgens mij.
Goed gedaan hoor Frits!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |