Maar Beschouw had wel gelijk, wat een kutfoto. En die winnaar - ik wist zeker dat Engcatjuh de poedel zou krijgen, had ie van kleinzusje ook gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt het voor een goed doel gedaan, anders had ik SCH weer eens de poedel moeten toekennen. Dat kan ik niet maken bij die ouwe man.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt het voor een goed doel gedaan, anders had ik SCH weer eens de poedel moeten toekennen. Dat kan ik niet maken bij die ouwe man.
* EnGCatjuh schrijft SCH alvast op als poedel voor morgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar Beschouw had wel gelijk, wat een kutfoto. En die winnaar - ik wist zeker dat Engcatjuh de poedel zou krijgen, had ie van kleinzusje ook gehad
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
* EnGCatjuh schrijft SCH alvast op als poedel voor morgen.
Mijn vader is zelfs jonger als Beschouwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beschouw is bijna een keer zo oud als ik man
Zei ik ergens dat jij ouder bent dan Beschouw? Ik vind je alleen een ouwe zeurderige ventquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beschouw is bijna een keer zo oud als ik man
Jureren kun je niet, maar dit heb je goed gezienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat jij ouder bent dan Beschouw? Ik vind je alleen een ouwe zeurderige vent
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jureren kun je niet, maar dit heb je goed gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |