je kunt ook plezier hebben zonder fokquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef fridiot het volgende:
ik kom echt veel te weinig op het fokforum, en vooral veel te weinig in de Groningen threads252 alweer!
ja. dan heb ik een verjaardag. op een plek enkele kilometers verwijderd van wleke bebouwde kom dan ook. en er komt NIEMAND die ook maar een zier om voetbal geeft. tof.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dat plezier moet dan morgenavond weer komen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. dan heb ik een verjaardag. op een plek enkele kilometers verwijderd van wleke bebouwde kom dan ook. en er komt NIEMAND die ook maar een zier om voetbal geeft. tof.
mn ouders, mn zus + man + kinderen, mn broer zn vriendin en haar kinderen en ik. meer dan genoegquote:
Word je gothic, dat je als zombie verkleden een beauty avond vind?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef maok het volgende:
Ik heb een beauty avond die helemaal niets met voetbal te maken heeft en ik ga als zombie door de stad skaten.
nooit verwacht dat een artiest als jij je zou verlagen tot het gillen om mensen die je niet kent.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Grapje, he. Rustig maar.
Nee, dat zijn 2 los staande activiteiten die avond/ nachtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Word je gothic, dat je als zombie verkleden een beauty avond vind?
[..]
A: Ik gil niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben dan ook erg gemakkelijk.
A je krijst?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
A: Ik gil niet.
B: Ik ken mezelf nog maar net.
C: Ik ben niet vies van een beetje chauvinisme.
de grote boodschap kan ook bij jou tot grote euforie lijden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik juich op de gepaste momenten.
Ik kan niet slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Jij moet slapen, ik hoor 's nachts wakker te zijn, ik ben nachtchauffeur , jeweets.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-127-b924395159455
Ja, ook wel ja.quote:
Tuurlijk wel. Gewoon bij hem langs gaan in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:55 schreef JH87 het volgende:
M'n stagedocent ligt in het ziekenhuis en nu kan ik m'n stageverslag niet inleveren voor de zomervakantie.
Hoe krijgt 'ie 't in z'n hoofd om nu in het ziekenhuis te gaan liggen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:55 schreef JH87 het volgende:
M'n stagedocent ligt in het ziekenhuis en nu kan ik m'n stageverslag niet inleveren voor de zomervakantie.
hahaquote:
Ga de kroeg inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
Moet ik nu vanavond alleen voetbal kijken?
Mehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef fridiot het volgende:
[..]
hahaspiderdogs zijn gaaf! Kwam laatst al dit filmpje tegen op YouTube, duurde effe voordat ik doorhad wat t was
![]()
whahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-127-b924395159455
quote:
maandag weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
en voor de derde keer deze week naar mijn vrienden van het CWIwaarom kunnen ze iets gewoon niet in ''en keer geod doen?
nee ik zet net pas mijn computer aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
uitgeslapen?
Oké, alleen van het bruidsboeket. De rest komt na vanavond wel als ik ook geschminkt ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Pics!
Dat soort dingen bedenk ik altijd als ik in bed lig. Ik bedacht me dat ik bij mijn kostuum eigenlijk geen tas kan mee nemen omdat dat er niet uit ziet. En om nou in de ene hand mijn boeket mee te nemen en in de andere een flesje water, leek me wat onhandig. Dus dan maar combinerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:00 schreef freecell het volgende:
Crea bea
Tof gedaan, ik zou niet eens op het idee komen!
Van de action, er zitten klemmetjes aan waarmee je ze op kleding kan vast maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoiets zou ik van m'n leven niet uit m'n handen krijgen.. Ik ben altijd jaloers op van die creatievelingen, goed gedaan maok! Hoe kom je eigenljik aan die zwarte rozen?
En zou m'n eerste poging om een stageplek te krijgen meteen een succesvolle zijn? Zou het?. Komende dinsdag heb ik een oriënterend gesprek.
En jij denkt dan ook gewoon 'hey, die kan ik vast nog wel gebruiken'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef maok het volgende:
[..]
Van de action, er zitten klemmetjes aan waarmee je ze op kleding kan vast maken.
Ja, die buurman. Alleen gelukkig niet die auto (hij heeft er 2) maar de andere auto. Waar hij trouwens óók heel trots en zuinig op is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:32 schreef maok het volgende:
Die buurman met die dure auto die er zo trots op is?
Dat zou ik wel doen als het m'n zus of zo was, maar niet bij een bedrijf dat mij verder helemaal niet kent.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Bel degene waar je op wacht, om te vragen of zij het waren.
Ja, Peterselie, kan prima! Gewoon die laptop onder je arm mee als je je post rondje maakt. No problemo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:37 schreef fridiot het volgende:
Fok kan toch ook wel gewoon tijdens het werken zelf?*doet dat vaak genoeg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |