what are we gonna do this night brain?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Tonight we're going to take over the world!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
*NARF*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Jij kan bij de landmacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
ha ha ja en dan staat het hier weer in rep en roer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Inderdaad, echt een BOFHquote:
Ben afgekeurd hequote:
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zienquote:
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Afgekeurd op platvoeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Whehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tieten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!
Jep, landmacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?
Tja er zijn genoeg andere hoor...quote:
Gaafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, landmacht.
Ben afgekeurd op mijn knie (was ook niet zo slim, was 5 maanden daarvoor geopereerd)
Telecommunicatie (ze hadden toen geen IT shit).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GaafWelke divisie wilde je?
Hmm ja dan is het lastig om door de lichamelijke keuring heen te komen
hahahaha, gewoon met krukken aan dek tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die psychisch keuring bleef een jaar geldig...
Dat zuigt wel ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Nee, als mijn knie weer goed zou zijn... zou ik alleen de lichamelijke keuring opnieuw moeten doen... en die psychische nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?
moet helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon met krukken aan dek toch
Beller een wannabe smeris?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Bovenste kogel sloeg naast de onderste, maar dat ging zo bruut dat de banden scheurden en m'n knieschijf een opdonder kreeg..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja!
Maar wat had je gebroken dan van je knie?
Zuur, echt zuurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Horatio Canequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Dat mag een understatement hetenquote:
Zoiets jaquote:
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Inderdaad jaquote:
In ieder geval andere gezichtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Droxz! Je hebt een stalkerquote:
Oooh Droxz fucked upquote:
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk! collega die zich ziek meldt omdat hij gisterne naar de kroeg is geweest!
ha ha zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...
Vanuit Afganistan...
"even roken en 2 rebellen afknallen..brb"
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!
Doei Draakje!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zoiets ja
maar ik ben er vandoor spreek jullie straks weer
Echt heel slechtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.
dat was die stalker waar hij het niet over hadquote:
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?quote:
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?
ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familie
Maar de username drox kwam me gewoon bekend voor,
Wat?? Familie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantik heb nl ook familie in gravenzande wonen! en je achternaam kwam me bekend voor
wat is de wereld toch klein! ik woon in hvh nl
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was die stalker waar hij het niet over had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]haha, ja jij wil te graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel jaquote:
Denk het niet, jij komt zo te zien uit een ander gedeelte van NLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meid
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik familie ben als ik in de buurt woon
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cry
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaarquote:
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Alweer??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Ja, moet mijn naam als BOFH toch hoog houden hequote:
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
whookeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
nee, ik bedoelde meer heeft je familie een fotozaak in s-gravenzandequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.
fotozaak,
of bedoel je het cryptisch
Jerry Jerry Jerry!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Zijn moeder is toch jouw zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
je vergeet moeder !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa en moeder
Nu klink ik als een TBS'er... DraakVquote:
Daar heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...quote:
heb je wat op je geweten ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
mijn moeder is niet mijn zus neequote:
ik zal maar geen fotos postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
Kut m'n koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
Best veel eigenlijkquote:
Mijn thee!quote:
toen ik in vlaardingen op school zat , was ik een "boer"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn moeder is niet mijn zus nee
voor zover ik weet is alles nog redelijk normaal
maar wordt wel altijd gepest dat ik in het westland woon: terwijl het the place to be is!
Mja.. Ben ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te posten
maak van je hart geen moordkuilquote:
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn thee!
M'n katten schrokken er van..
wij ookquote:
tis je moeder niet hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
Wie? Ik of de katten?quote:
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...quote:
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...
Had haar beter Josti kunnen noemen...
weinig slaap gehad?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...
-edit:
Trouwens, vraag je ons nou net of je niet je éigen moeder bent?
Ja sorry, beetje weinig slaap gehad...![]()
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezet"
Ja okee, maar daarna heb ik tot 5 uur vanmorgen non-stop zitten lerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
weinig slaap gehad?je hebt door de hele wedstrijd van oranje geslapen man
Met liefde gemaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melk
daar kan geen olifant aan tippen!quote:
hoe ging het eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar daarna heb ik tot 5 uur vanmorgen non-stop zitten leren
Schoteltje nu kapot?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan geen olifant aan tippen!
nee, tis een zwembad geworden ipv een schoteltjequote:
Best aardigquote:
Maar.. maar...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezet"
Echt niet he!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaien
Precies, ga graag vroeg naar huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!![]()
Nou ben ik niet zo'n vroege vogel... laat mij maar wat later beginnen!
p.s ben nu echt roken...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen ik in vlaardingen op school zat , was ik een "boer"
Wij zouden zo goede vrienden kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Wat jij typtquote:
Met liefde "gemolken"?quote:
Jullie zijn toch al familie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zouden zo goede vrienden kunnen zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel insmeren hèquote:
zal ik s lekker op je hoofd schijten dan ?quote:
De zon is een meisje hoorquote:
geniale muziek gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt hier vast al een tijdje, volgens mij staat er nergens hoe oud ik benquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meid
Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig, doe ik ook nooit...
En toch verbrand ik (bijna) nooit!
Daar kan je wel wat aan doen hoor..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt hier vast al een tijdje, volgens mij staat er nergens hoe oud ik ben![]()
Wel jammer dat we elkaar dus blijkbaar niet kennen
woon jij op aruba ofzo ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...
Had ik beter wel kunnen doen
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familiequote:
jeeeuuujquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Je weet toch dat ik hier geen joetjoep kan bekijken?quote:
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetjequote:
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen hoor..
Elkaar leren kennen enzo
Ik ben niet de algemene moederquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Daar heb je internet voor, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
je maakt me nu wel nieuwsgierig zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetje
idd, ik ben een boer, dus zit op het plattelandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
ja dat is de pr0n jahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar heb je internet voor, toch?
Of was dat nou voor de p0rn?
internet bestaat voor de webcamsexquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
mmmm....quote:
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Om elkaar te leren kennen? Leuk begin, maar real life is toch een stuker beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
en wat heb je voor me gekocht ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!
Nu zondagquote:
Papa?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
een eweka account ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, wat moet ik nú weer gaan halen...
Die kerel heeft alles al wat ie wil hebben
Heeft ie alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een eweka account ?![]()
ik ben ff eteneetze allen!
Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember thatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
Ook de opblaasschaap met achteringang?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn vader zeikt altijd dat hij sokken wil... Of dropquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
een dochterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember that![]()
Jij krijgt dus wat van Beller...
Wbquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Heeft ie ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook de opblaasschaap met achteringang?
Niet bepaald neequote:
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft ie ook al
Uhm..
Neuh, ik koop wel iets anders
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's net zo tegenstrijdig als droog water, warme sneeuw etc.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
quote:
Nee!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Oja..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd's
STERF!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESSquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
etc.
Ja dat dusquote:
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESS
Mijn punt is duidelijkquote:
Hulde voor de man die, die titels bedenktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
etc.
Fuckquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Je Jeroen was het toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Succes man!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
Bedankt voor inzet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
Ik mag niet met volle mond posten.quote:
Schindlers Fist?quote:Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
Ja behoorlijk... wat zeg jij Droxz, vrijdagmiddag van 14.00 - 15.00 nog gaan vergaderen in NA?quote:
Doe het dan ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik mag niet met volle mond posten.
Is Smokez weer bezig?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is ook net een konijnquote:
M'n broodje was al op..quote:
Dat is wel netjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:
Doe eens evenquote:
whehehehehe..... tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... wat zeg jij Droxz, vrijdagmiddag van 14.00 - 15.00 nog gaan vergaderen in NA?
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel netjes
Wel goed slikken he...
Pics or it didn't happenquote:
Ja of niet! Heuh!quote:
quote:
quote:
Lag ook wel erg voor de hand hequote:
Best welquote:
quote:
Shyquote:
I am, sometimesquote:
Maakt hem er niet minder leuk omquote:
Jawel he? Zag hem daarnet ook de weblog van fokquote:
Dat niet, ik lag in een deukquote:
Oh myquote:
mooiquote:
Whehe gelukkig maarquote:
Ja..?quote:
quote:
Blijf ik een keer netjes, koppen andere mensen hem alsnog inquote:
Nee dat was hemquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja..?
Of komt er geen einde aan die zin?
Ja duuuh, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf ik een keer netjes, koppen andere mensen hem alsnog in
Ik verwacht niks...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was hemHad je wat anders verwacht dan?
Jij staat open voor alles?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij staat open voor alles?
Droxz... maak hem maar
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?quote:
Je bent op dreef vandaag!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?
Ik voorzie bepaalde reactiesquote:
dan ken je zn moeder nog nietquote:
*gaap* help je mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?
Dank jequote:
quote:
Je neemt het aan als compliment?quote:
Meh... ik heb het niet zo op het wassen van tankersquote:
Niet te stoppen!quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Dus...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik heb het niet zo op het wassen van tankers
laat me je de verhalen besparenquote:
My Goshquote:
Whehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me je de verhalen besparen
allah akbar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
http://www.nu.nl/news/160(...)n_drie_kinderen.html
Maar ehr... welke kant van Nederland zit jou nou eigenlijk?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ja behoorlijkquote:
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ehr... welke kant van Nederland zit jou nou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Wat een klapmongool zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...quote:
ik zeg niets hoor, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
egyptenaren zijn gestoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
jij bastaardzoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...
Ja die kent hij dus wel
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij staat open voor alles?
Droxz... maak hem maar
Jij weet dan ook nietsquote:
Ik mis iets...?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!quote:
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
Ik snap er anders ook niet veel meer van...quote:
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachtenquote:
quote:
Hey, ik kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
whehehe tog family van sgelequote:
zo keek je moeder vroeger nou ook!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!
Friesland? Groningen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.
Te wachten nog wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachten
Yep, daar ergens.quote:
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoonquote:
quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
F5 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
wel met links hequote:
vergaderingen altijd gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer weg... moet ineens aanwezig zijn bij een vergadering...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer weg... moet ineens aanwezig zijn bij een vergadering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |