Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig, doe ik ook nooit...
En toch verbrand ik (bijna) nooit!
Daar kan je wel wat aan doen hoor..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt hier vast al een tijdje, volgens mij staat er nergens hoe oud ik ben![]()
Wel jammer dat we elkaar dus blijkbaar niet kennen
woon jij op aruba ofzo ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...
Had ik beter wel kunnen doen
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familiequote:
jeeeuuujquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Je weet toch dat ik hier geen joetjoep kan bekijken?quote:
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetjequote:
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen hoor..
Elkaar leren kennen enzo
Ik ben niet de algemene moederquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Daar heb je internet voor, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
je maakt me nu wel nieuwsgierig zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetje
idd, ik ben een boer, dus zit op het plattelandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
ja dat is de pr0n jahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar heb je internet voor, toch?
Of was dat nou voor de p0rn?
internet bestaat voor de webcamsexquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
mmmm....quote:
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Om elkaar te leren kennen? Leuk begin, maar real life is toch een stuker beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
en wat heb je voor me gekocht ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!
Nu zondagquote:
Papa?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
een eweka account ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, wat moet ik nú weer gaan halen...
Die kerel heeft alles al wat ie wil hebben
Heeft ie alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een eweka account ?![]()
ik ben ff eteneetze allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |