mijn moeder is niet mijn zus neequote:
ik zal maar geen fotos postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
Kut m'n koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
Best veel eigenlijkquote:
Mijn thee!quote:
toen ik in vlaardingen op school zat , was ik een "boer"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn moeder is niet mijn zus nee
voor zover ik weet is alles nog redelijk normaal
maar wordt wel altijd gepest dat ik in het westland woon: terwijl het the place to be is!
Mja.. Ben ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te posten
maak van je hart geen moordkuilquote:
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn thee!
M'n katten schrokken er van..
wij ookquote:
tis je moeder niet hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
Wie? Ik of de katten?quote:
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...quote:
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...
Had haar beter Josti kunnen noemen...
weinig slaap gehad?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...
-edit:
Trouwens, vraag je ons nou net of je niet je éigen moeder bent?
Ja sorry, beetje weinig slaap gehad...![]()
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezet"
Ja okee, maar daarna heb ik tot 5 uur vanmorgen non-stop zitten lerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
weinig slaap gehad?je hebt door de hele wedstrijd van oranje geslapen man
Met liefde gemaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melk
daar kan geen olifant aan tippen!quote:
hoe ging het eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar daarna heb ik tot 5 uur vanmorgen non-stop zitten leren
Schoteltje nu kapot?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan geen olifant aan tippen!
nee, tis een zwembad geworden ipv een schoteltjequote:
Best aardigquote:
Maar.. maar...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezet"
Echt niet he!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaien
Precies, ga graag vroeg naar huisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!![]()
Nou ben ik niet zo'n vroege vogel... laat mij maar wat later beginnen!
p.s ben nu echt roken...
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toen ik in vlaardingen op school zat , was ik een "boer"
Wij zouden zo goede vrienden kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Wat jij typtquote:
Met liefde "gemolken"?quote:
Jullie zijn toch al familie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zouden zo goede vrienden kunnen zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel insmeren hèquote:
zal ik s lekker op je hoofd schijten dan ?quote:
De zon is een meisje hoorquote:
geniale muziek gewoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt hier vast al een tijdje, volgens mij staat er nergens hoe oud ik benquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meid
Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig, doe ik ook nooit...
En toch verbrand ik (bijna) nooit!
Daar kan je wel wat aan doen hoor..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij komt hier vast al een tijdje, volgens mij staat er nergens hoe oud ik ben![]()
Wel jammer dat we elkaar dus blijkbaar niet kennen
woon jij op aruba ofzo ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Slaap al twee dagen kut omdat m'n schouders enorm zijn verbrand...
Had ik beter wel kunnen doen
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familiequote:
jeeeuuujquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Je weet toch dat ik hier geen joetjoep kan bekijken?quote:
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetjequote:
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat aan doen hoor..
Elkaar leren kennen enzo
Ik ben niet de algemene moederquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn hier 1 grote GRTDOJW familie
Daar heb je internet voor, toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
je maakt me nu wel nieuwsgierig zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zelf een zonnetje
idd, ik ben een boer, dus zit op het plattelandquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat bijna iedereen hier uit een compleet ander gedeelte van NL komt...
ja dat is de pr0n jahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar heb je internet voor, toch?
Of was dat nou voor de p0rn?
internet bestaat voor de webcamsexquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
mmmm....quote:
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Om elkaar te leren kennen? Leuk begin, maar real life is toch een stuker beterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh... ben jij in dat geval niet ouder dan je eigen vader?
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm....
We hebben wel Beller als vader, en WL als opa
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna vaderdag heh, dat je er wel aan denkt
en wat heb je voor me gekocht ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb al een cadeau. Niet verklappen!
Nu zondagquote:
Papa?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
een eweka account ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, wat moet ik nú weer gaan halen...
Die kerel heeft alles al wat ie wil hebben
Heeft ie alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een eweka account ?![]()
ik ben ff eteneetze allen!
Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember thatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
Ook de opblaasschaap met achteringang?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn vader zeikt altijd dat hij sokken wil... Of dropquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
een dochterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember that![]()
Jij krijgt dus wat van Beller...
Wbquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Heeft ie ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook de opblaasschaap met achteringang?
Niet bepaald neequote:
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft ie ook al
Uhm..
Neuh, ik koop wel iets anders
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's net zo tegenstrijdig als droog water, warme sneeuw etc.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
quote:
Nee!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Oja..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd's
STERF!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESSquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
etc.
Ja dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |