ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaarquote:
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Alweer??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Ja, moet mijn naam als BOFH toch hoog houden hequote:
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
whookeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
nee, ik bedoelde meer heeft je familie een fotozaak in s-gravenzandequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.
fotozaak,
of bedoel je het cryptisch
Jerry Jerry Jerry!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Zijn moeder is toch jouw zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
je vergeet moeder !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa en moeder
Nu klink ik als een TBS'er... DraakVquote:
Daar heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...quote:
heb je wat op je geweten ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |