ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familie
Maar de username drox kwam me gewoon bekend voor,
Wat?? Familie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantik heb nl ook familie in gravenzande wonen! en je achternaam kwam me bekend voor
wat is de wereld toch klein! ik woon in hvh nl
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was die stalker waar hij het niet over had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]haha, ja jij wil te graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel jaquote:
Denk het niet, jij komt zo te zien uit een ander gedeelte van NLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meid
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik familie ben als ik in de buurt woon
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cry
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaarquote:
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Alweer??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Ja, moet mijn naam als BOFH toch hoog houden hequote:
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
whookeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
nee, ik bedoelde meer heeft je familie een fotozaak in s-gravenzandequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.
fotozaak,
of bedoel je het cryptisch
Jerry Jerry Jerry!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Zijn moeder is toch jouw zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |