hahahaha, gewoon met krukken aan dek tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die psychisch keuring bleef een jaar geldig...
Dat zuigt wel ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Nee, als mijn knie weer goed zou zijn... zou ik alleen de lichamelijke keuring opnieuw moeten doen... en die psychische nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?
moet helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon met krukken aan dek toch
Beller een wannabe smeris?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Bovenste kogel sloeg naast de onderste, maar dat ging zo bruut dat de banden scheurden en m'n knieschijf een opdonder kreeg..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja!
Maar wat had je gebroken dan van je knie?
Zuur, echt zuurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Horatio Canequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Dat mag een understatement hetenquote:
Zoiets jaquote:
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Inderdaad jaquote:
In ieder geval andere gezichtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Droxz! Je hebt een stalkerquote:
Oooh Droxz fucked upquote:
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk! collega die zich ziek meldt omdat hij gisterne naar de kroeg is geweest!
ha ha zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...
Vanuit Afganistan...
"even roken en 2 rebellen afknallen..brb"
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!
Doei Draakje!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zoiets ja
maar ik ben er vandoor spreek jullie straks weer
Echt heel slechtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.
dat was die stalker waar hij het niet over hadquote:
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?quote:
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |