what are we gonna do this night brain?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Tonight we're going to take over the world!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
*NARF*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Jij kan bij de landmacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
ha ha ja en dan staat het hier weer in rep en roer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Inderdaad, echt een BOFHquote:
Ben afgekeurd hequote:
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zienquote:
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Afgekeurd op platvoeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Whehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tieten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!
Jep, landmacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?
Tja er zijn genoeg andere hoor...quote:
Gaafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, landmacht.
Ben afgekeurd op mijn knie (was ook niet zo slim, was 5 maanden daarvoor geopereerd)
Telecommunicatie (ze hadden toen geen IT shit).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GaafWelke divisie wilde je?
Hmm ja dan is het lastig om door de lichamelijke keuring heen te komen
hahahaha, gewoon met krukken aan dek tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die psychisch keuring bleef een jaar geldig...
Dat zuigt wel ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Nee, als mijn knie weer goed zou zijn... zou ik alleen de lichamelijke keuring opnieuw moeten doen... en die psychische nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?
moet helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon met krukken aan dek toch
Beller een wannabe smeris?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Bovenste kogel sloeg naast de onderste, maar dat ging zo bruut dat de banden scheurden en m'n knieschijf een opdonder kreeg..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja!
Maar wat had je gebroken dan van je knie?
Zuur, echt zuurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Horatio Canequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Dat mag een understatement hetenquote:
Zoiets jaquote:
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Inderdaad jaquote:
In ieder geval andere gezichtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Droxz! Je hebt een stalkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |