Wat een kut leven heb jij zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Diertjuh! Je leeft nog
Nu net klaar met vergaderen, en dan ga ik ook al zo weer naar huis... zwaar leven hoor
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Diertjuh! Je leeft nog
Nu net klaar met vergaderen, en dan ga ik ook al zo weer naar huis... zwaar leven hoor
Tip: stop met crack gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
Tip : neem een sex maatje op het werk!!!
Werkt dat voor jou ook?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
Ja echt wel manquote:
In ieder geval was deze vergadering niet echt ontzettend boeiendquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Tja maar vergaderen is ook heel zwaar
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het spaans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?
Mensen, ik ben er weer vandeur! Adieu![]()
Je kat voor de APK?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
Leuk zo'n kat die voor de APK moet.. In het systeem staat al standaard als lynda niet mee is, handschoenen aan
Me krengentje is in ieder geval weer goed gekeurd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?
Mensen, ik ben er weer vandeur! Adieu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |