Aaaaightquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gisteren even gekeken waar die gevechtsheli's staan... kan ik tenminste nog knallen als jij "vliegt"
jawel joh, ook jij kan positief zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop hetZij zegt van wel, maar ik zie het niet zo positief in als dat zij doet. Het was in ieder geval fijn om te horen ja dat het goed met haar ging. Daar maakte ik mij al ontzettend druk om
Dat is het sowiesoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed om te horen dude!
Hoop dat vrijdag alles weer koek en GTA is!
Hahaha jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!
Inderdaad, ik heb je zelfs nog een tijd ondersteboven zien rijden... wel nadat ik er af was gevallen![]()
Ik had soms wel wat last van lag trouwens, was niet heel erg... maar vooral tijdens het rijden.
Haha ja dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel joh, ook jij kan positief zijn!
Dude! Mogguhquote:
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellenquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellen![]()
http://global.yesasia.com(...)rsion-all/did-11205/
ps. heb je nog blauwe plekken van het crashen van gisteren ?
Succes draakjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben naar hetw erk, ben weer niet op eigen locatie dus zal hier niet echt verschijnen! werk ze allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |