Aaaaightquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gisteren even gekeken waar die gevechtsheli's staan... kan ik tenminste nog knallen als jij "vliegt"
jawel joh, ook jij kan positief zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoop hetZij zegt van wel, maar ik zie het niet zo positief in als dat zij doet. Het was in ieder geval fijn om te horen ja dat het goed met haar ging. Daar maakte ik mij al ontzettend druk om
Dat is het sowiesoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed om te horen dude!
Hoop dat vrijdag alles weer koek en GTA is!
Hahaha jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!
Inderdaad, ik heb je zelfs nog een tijd ondersteboven zien rijden... wel nadat ik er af was gevallen![]()
Ik had soms wel wat last van lag trouwens, was niet heel erg... maar vooral tijdens het rijden.
Haha ja dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel joh, ook jij kan positief zijn!
Dude! Mogguhquote:
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellenquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm ben voor de dual shock 3 aan het kijken. moet ik hem gewoon in azie bestellen![]()
http://global.yesasia.com(...)rsion-all/did-11205/
ps. heb je nog blauwe plekken van het crashen van gisteren ?
Succes draakjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben naar hetw erk, ben weer niet op eigen locatie dus zal hier niet echt verschijnen! werk ze allemaal
Jep, had gewoon weer eens wat te doenquote:
Ben je mooi klaar mee, pfff wat een figuur zegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, had gewoon weer eens wat te doen
Had mijn kut collega nog alles klaar staan... sukkel... moest ik alsnog haasten... en dat in de vroege ochtend!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
ik heb een M getypt ipv een N
zo heb ik het in ieder geval even zelf verteld en gezien....
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:33 door BrandX:
Topictitel: "Geem Reet Te Doen Op Je Werk # 220" -> "Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 220"
Goede morgen Brand! Das een tijdje geleden dat we je hier hebben gezien, alles goed?quote:
er zijn leukere dingenquote:
Ik ook van jouquote:
quote:
a. je werkt/woont in de stad of dichtbij stationquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog 10minuten yay
en dan lekker naar huis met het geweldige openbaar vervoer :
je weet maar nooit met sommige mensenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda, succes met werken
@Tripack, je zou zeggen dat ze rekening houden met de stakingen he?
Hoplakee meteen meer gaan werkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef lynda het volgende:
Zoooo![]()
Ik gister nog klagen tegen me baas dat ik +/- 15 uur minder gewerkt heb deze maand.. Nu gelijk 8 uur erbij deze weekAlleen beetje minder dat ik die uren (overwerk) volgende maand pas uitbetaald krijg
Daar heb je ook gelijk inquote:
quote:
Hi peeps!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Brand! Das een tijdje geleden dat we je hier hebben gezien, alles goed?
Alles goed gegaan?quote:
vind nog steeds onzin dat ik daar heen moet, kan bijna allemaal telefonischquote:
Hmm zuur zeg, schiet niet echt op zo... en ga je het bedachte systeem ook hanteren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vind nog steeds onzin dat ik daar heen moet, kan bijna allemaal telefonisch
niet echt bepaald meer werk van gekregen da's minder
wel een beter systeem om in te werken samen bedacht
ja dat wel, maakt het alleen allemaal nog makkelijker dus eerder klaar met werkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur zeg, schiet niet echt op zo... en ga je het bedachte systeem ook hanteren?
Maar kan je haar dat niet duidelijk maken dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat wel, maakt het alleen allemaal nog makkelijker dus eerder klaar met werk
maar die mevr snapt het gewoon niet en zit nu zelf in de verkeerde documenten te werken
waardoor de documenten nu dus niet kloppen
bovendien behoort zij daar niet in te werken maar goed
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deedquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar kan je haar dat niet duidelijk maken dan?
Hopelijk gaat het dan snel de juiste kant op qua werkprocessen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
hoe lang moet ik denken aan een paar maanden?
klinkt erg leuk!
ik ga tussen 14 en 18 juni en eind september naar Molveno, ligt midden in de Dolomieten.quote:
waar ben je mee bezig, draculettetje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deed
en op zich kan zij er ook weinig aan doen, blijft ook moeilijk iemand die meer uur dan jijzelf werkt aan sturen
hopelijk met de nieuwe leidinggevende betere werkafspraken maken
Dat hoop ik dan maar ook voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jawel vandaag gezegd, ik wist niet eens dat ze dat deed
en op zich kan zij er ook weinig aan doen, blijft ook moeilijk iemand die meer uur dan jijzelf werkt aan sturen
hopelijk met de nieuwe leidinggevende betere werkafspraken maken
Ik heb nog veel minder zinquote:
Uiteraard!! Daarom ga ik nu al sportenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
dames, gaan we nog GTA spelen vanavond trouwens?
Toppie! Nu al zin in!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard!! Daarom ga ik nu al sportenSpreek je vanavond
glijk een headshot gevenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Nu al zin in!
Mijn kut collega wil ook meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door tripack op 27-05-2008 16:40:52 ]Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Zou zo in Moulin Rouge kunnen, geweldige filmquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:03 schreef Seventees het volgende:
L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can
Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you
Mooi
Aaaight :pquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Nu al zin in!
Mijn kut collega wil ook meedoen
Inderdaad, hoe laat wil je gaan gamen trouwens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight :p
Enne... opbokken met die knakker![]()
Dus we kunnen spelen als ik terug ben van vakantie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
Donders!! Ehr ik ga nu weer eerst is proberen mijn bluetooth headset aan de gang te krijgen
haha ja iddquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s Waar blijft WL nou weer? Die zit vast al de hele dag te spelen
Je kan hem ook gewoon naar blauwtand dingen laten zoeken, vind hij niets dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:33 schreef Bellerophon het volgende:
Ja WL zit al te spelen
Echt raar man, hij moet het gewoon doen maar ik kan hem maar niet vinden met de PS3?
Schiet al aardig op ja!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja iddben bij mn 2e safehouse
Mijn headset gaat automatisch in "pairing" mode, maar de PS3 vindt hem niet nee, echt raar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon naar blauwtand dingen laten zoeken, vind hij niets dan?
Als je dat ding aan je pc hangt, doet hij het dan wel?
Ben zeker weer alleen met een headset, laat dan maar zitten .. * Dr.Droxz pleurt headset aan de kant...quote:
En ofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |