dank voor de tip maar die heb ik al! en ja ik heb hem ook nog gevonden dus staat nu op mn neusquote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch maar is een bril proberen anders?
Hopelijk helpt het dan een beetjequote:Op maandag 2 juni 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank voor de tip maar die heb ik al! en ja ik heb hem ook nog gevonden dus staat nu op mn neus
niet dus anders zouden de lettertjes nu niet dansenquote:
Misschien ook voortaan preventief opzetten? Meer water drinken?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dus anders zouden de lettertjes nu niet dansen
eerder pauze houden is wat ik eigenlijk moet doen maar nu ik met mn been goed zit vergeet ik dat gewoon erg snel
net wel goede bespreking gehad duidelijke uitleg over de uitkering van uwv enzo
wel koers we op gaan is nog onduidelijk maar er zijn genoeg mogelijkheden
Wat vond jij van gistermiddag?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo de kop is eraf, buikje weer gevuld. en nu maar wachten totdat het 17:20 is..........
om maar even in de stemming te komen
"HOLLAND!! HOLLAND!! HOLLAND!! "
kan niet wachten gewoon
ik vond ze goed spelen. alleen is het geen teamquote:
dat water drinken moet ik idd meer doenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien ook voortaan preventief opzetten? Meer water drinken?
En is er al wat meer duidelijk over de werkzaamheden?
Van Nistelrooy is gewoon een pannenkoek, en Robben... tjah ik ben 1 van de weinige die dat echt geen goede voetballer vind.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond ze goed spelen. alleen is het geen teamautomatisme ontbreekt, en dankzij idividuele kwaliteit (rush van robben en vrije trap schneider) hebben we gewonnen.
we stranden in de 1e ronde!![]()
en ja robben scoorde sinds 2 jaar, dat zegt al genoeg dnek ik. en waar was van nistelrooy ?
Ok dat is dus nog even afwachten dusquote:Op maandag 2 juni 2008 12:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat water drinken moet ik idd meer doen
na de zomer vakantie meer duidelijkheden
de eerste optie komt eigenlijk te snel maar wie weet, niks is nu uit te sluiten aangezien de organisatie ook alles aan het veranderen is
nu diegene die me moet aansturen op vakantie is kan ik bij mn andere collega om werk vragen of eens wat gaan snuffelen
misschien kunnen ze nog een keertje gaan bowlen, en zo een collectief makenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van Nistelrooy is gewoon een pannenkoek, en Robben... tjah ik ben 1 van de weinige die dat echt geen goede voetballer vind.
Hij gaat te vaak voor zijn eigen succes, terwijl er een collectief moet staan. En van Basten moet gewoon Bouhlarouz in de verdediging zetten, zo simpel is het.
yep zaterdag is de opening. kan niet wachten. dat is ook al een heel gebeuren op zichquote:Op maandag 2 juni 2008 12:42 schreef draculettetje het volgende:
ben wel benieuwd hoor het straks tijdens de "echte" wedstrijden gaat
dit jaar eens niet naar hoenderloo geweest eigenlijk
we hebben 17 miljoen analistenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
hihi allemaal analysisten (?) hier
doet me denken aan die reclame nee jij zit niet met die blauwe cirkeltjes op de televisie enzo
ook johan cruijff ofzoiets, of ik haal weer van alles door elkaar
Inderdaad ja! Bedoel leuk hoor "aanvallende verdedigers" maar ik wil beulen in de verdediging zien! Krijgt een verdediger de bal niet, dan maar de speler }:)quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien kunnen ze nog een keertje gaan bowlen, en zo een collectief maken![]()
maar idd. robben, van nistelrooy mathijsen eruit, en kuyt,van persie en bouhlarouz erin![]()
en heitinga er ook uit, doe bouwma er maar in ipv hem
Die is echt geweldig jaquote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben 17 miljoen analisten![]()
btw vindt die neiuwe nike reclame echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |